Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

MechanicalAnimal

Ik heb S1 van Scorpion inmiddels gekeken op Netflix,

krijgt een 6-je van me...de eerste 2 a 3 afleveringen zijn wel grappig, maar daarna wordt het wel helemaal compleet onzinnig en ongeloofwaardig.

Dat is jammer want als ze de onzin (wat ze technisch allemaal wel niet voor elkaar kunnen krijgen als briljante genieen en techneuten) wat hadden afgezwakt dan hadden het echt wel leuke afleveringen kunnen worden.

Prima om met een schuin oog over je bord heen te volgen, zou er geen avond aan spenderen
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

MechanicalAnimal

Na scorpion begonnen met Hannibal, die eerste aflevering belooft wat  :pompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

gerard1

Hanibal vond ik geweldig, alleen het derde seizoen had niet gehoeven van mij.
Einde S2 vond ik een geweldige afsluiting.

beunky

Quote from: MechanicalAnimal on July  6, 2016, 14:35:46
Na scorpion begonnen met Hannibal, die eerste aflevering belooft wat  :pompom:

Is erg goed, maar niet 5 seconden iets anders doen. Dan ben je lost.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

modde239


gsuk

Oh dat is leuk
Ben benieuwd

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

LuPo

Stranger Things via Netflix. 8 afleveringen en echt geweldig! :thumbs-up:
Gisteren 1 t/m 5 's avonds gekeken. Vandaag de laatste 3 verwacht ik. :devil:

Raymond187

De 6 delige mini serie The lost Room ook geweldig  :worship:
Jammer dat daar geen vervolg op gekomen is

riwi

Quote from: LuPo on August  5, 2016, 09:29:49
Stranger Things via Netflix. 8 afleveringen en echt geweldig! :thumbs-up:
Gisteren 1 t/m 5 's avonds gekeken. Vandaag de laatste 3 verwacht ik. :devil:

Stranger Things gisteravond afgerond. Leuke serie met goed Stephen King gevoel. Aanrader, ik heb hem ook in 2 avonden gekeken  ;D

Robbo


BeeBeeEight

Na ik het op Comedy Central een beetje begon te volgen en het steeds leuker begon te vinden, de hele boel maar vanaf het begin gaan kijken op Netflix. Modern Family :)

HereIsTom

Net klaar met het laatste seizoen van The 100
Nu naar het laatste seizoen van Orange is the New Black kijken op de Q10 Pro  ;)
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Shadowfox


master30

Quote from: riwi on August 19, 2016, 12:31:53
Stranger Things gisteravond afgerond. Leuke serie met goed Stephen King gevoel. Aanrader, ik heb hem ook in 2 avonden gekeken  ;D

bedankt voor de tip 8)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

VincentG

At the moment enkel Mr Robot en Stranger Things.
Van Stranger Things was ik na de eerste eps nog niet overtuigd, maar gisteravond (na de nodige biertjes) ep 4 gezien en toen begon ik hem toch wel erg te waarderen. Het eighties deuntje af en toe is zo heerlijk. :p
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW

Kjelt


gsuk

Quote from: riwi on August 19, 2016, 12:31:53
Stranger Things gisteravond afgerond. Leuke serie met goed Stephen King gevoel. Aanrader, ik heb hem ook in 2 avonden gekeken  ;D
Ik heb ook in drie avonden gekeken
Zeker een aanrader
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Dirk

deze week via een collega op 't werk ontdekt, wel een aanrader imo...Dag
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

RonG

S1 van Stranger Things gezien, we vonden deze erg gaaf, jammer van de maar 8 afleveringen....  Op naar S2 ;D

eduard

Laatst de serie dark matter gevonden best aardig. De sfeer is  beetje in de trend van Firefly.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


eduard

Nog vergeten heb ook het eerste seizoen van shannara chronicles gekeken. Best leuk heeft wel wat weg van lord of the rings.

modde239

Quote from: eduard on August 26, 2016, 11:46:02
Laatst de serie dark matter gevonden best aardig. De sfeer is  beetje in de trend van Firefly.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Kan je ook naar Killjoys kijken ook in de lijn van Firefly.......

http://www.imdb.com/title/tt3952222/?ref_=nv_sr_3

RubenV.

Quote from: Shadowfox on August 19, 2016, 17:55:24
the night of....topper weer van hbo



Erg toffe serie inderdaad, dit weekend de "season finale" als ik mij niet vergis.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Quote from: RonG on August 26, 2016, 09:41:07
S1 van Stranger Things gezien, we vonden deze erg gaaf, jammer van de maar 8 afleveringen....  Op naar S2 ;D
En die komt er  :headbanging: :headbanging:

Ik wacht op season 2 van ASh VS evil dead. 2 oktober dus nog ff geduld.