Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

riwi

Ik ben Penny Dreadful aan het kijken. Met Timothy Dalton en Eva Green en een kleinere rol voor Billie Piper die Rose speelde in Doctor Who. Goede serie wel. Beetje richting de horror, maar niet te erg voor mij (ik houd niet zo van horror).

Frankenstein, exorcism, vampiers, engels drama, van alles wat. En goed geacteerd.

MechanicalAnimal

zo, na alle seizoenen Dexter en Breaking Bad zijn we nu begonnen aan :

House of Cards  :pompom:

Ik moest wel ff wennen dat Kevin Spacey steeds tegen me aan zit te ouwehoeren  :D

Goeie serie.......ging wat traag van start maar het politieke backstabbing is na 3 afleveringen goed op weg  :clapping:

Ik ben heel benieuwd, de kans bestaat dat de diverse parallele verhaallijnen elk veels te diep gaan waardoor het een niet te volgen brij kan gaan worden maar voorals nog druipt de kwaliteit er vanaf. Er wordt heel goed in beeld gebracht hoe de onderlinge verstandhoudingen liggen terwijl er toch bij de kern gebleven wordt, zit knap in elkaar al met al.

:popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

CineSmurf

Op Netflix Haven gekeken. Leuke variant op het aloude whodunit genre. Eerste drie seizoenen vormen een geheel. Laatste seizoen nu op netflix (4) lijkt er een beetje aangeplakt. Ben benieuwd naar seizoen 5, maar dat zal nog wel even op zich laten wachten.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

J0ell

Begonnen aan Sons of Anarchy, binnen no time 6 seizoenen erdoorheen gejast! Wat een goede serie is dat zeg  :wub:
Nog 1 seizoen te gaan.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

clockwork

Momenteel bezig met:

Bloodline : mwoah, vind ik erg traag. Wel mooie beelden van de Florida Keys waar we afgelopen mei nog zijn geweest. Dus feest der herkenning.
Suits seizoen 5: blijft wel grappig
The Following Seizoen 3 (we liepen een beetje achter  :-[): het nieuwtje is er wat mij betreft wel een beetje af, maar wel vermakelijk.
Sillicon Valley Seizoen 2: erg leuk. Beetje Entourage meets Big Bang Theory.
Parks and Recreation: wel aardig. Leuk voor de liefhebbers van 'The Office'.

en net afgerond: The Code: Australische Thriller-serie. Ook erg vermakelijk.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

katwax

vikings, net S1 en S2 achter de rug en zeker een aanrader. Nu S3
Silicon valley S2 begonnen, maar ik vrees dat ze maar een beperkt publiek aanspreken. Ik vind het leuk. Mijn vrouw die bv big bang wel goed vindt, kan deze serie niet smaken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hanky Panky

Humans is wel aardig, moet nog een beetje op gang komen.
Taxi Brooklyn was een aardige filler tussen de seizoenen in
Zoo eerste aflevering beloofde wel wat
mr. Robot is wel boeiend met Christian Slater
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Xstream

Ik vind Silicon Valley ook geweldig. Typische Mike Judge humor, moet je liggen, maar het is zo droog :D
Vikings vond ik per seizoen beter worden, al moet ik 't laatste seizoen nog kijken.
Extant afgekeken, pff ... begon nog wel geinig, maar werd steeds slechter.
Haven weer even bij gekeken, blijft geinig, al rekken ze 't wel erg op inmiddels.
Game of Thrones weer bij, blijft top!
Better call Saul S1 afgekeken, goede serie.
Suits begint wel wat te vervelen na 4 seizoenen.
Utopia (UK) mee bezig (S1), begint goed. Lekker hard.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Better call Saul was echt goed, zo snel uitgekeken :)
Utopia moet je van houden, maar persoonlijk vond ik het top. S1 moet je even inkomen, S2 vond ik helemaal top omdat je .... (just watch)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

John Aries

Ik ben net klaar met Twin Peaks. Een van de betere, maar ook de vreemdste serie die ik tot nu toe gezien heb. Het acteerwerk is soms gewoonweg beroerd, van soapkwaliteit. De dialogen zijn clichematig en toch paste dat op de een of andere manier perfect in de hele sfeer, ik heb mij geen moment gestoord hieraan. Terwijl ik normaal afhaak als ik dialogen of acteerwerk niet overtuigend vind, en het niet ook niet zo slecht is dat het goed wordt.

Ik denk dat ik het Twin Peaks heb vergeven omdat het zo mooi in contrast staat met het originele, rijke plot en de fantastische regie en camerawerk. Ik kan niet wachten tot het derde seizoen uitkomt.
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

advr

Ik ga wachten op de X-files. Andere series vind ik niet de moeite waard.
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

riwi

Ik heb net 4 seizoenen Grimm achter elkaar gekeken. Leuke serie, in het begin (S1 en deel S2) voornamelijk verhaaltje per episode met een dunne rode draad. Maar naar verloop steeds meer 'rode draad' en minder losse verhalen. Vermakelijk wel.
Kijk ook nog Modern Family. Met "Al Bundy" is wel grappig, maar een beetje corny. S6 inmiddels.
Verder volg ik under the dome S3, Falling Skies S5

Utopia S2 en Haven S5 en The Last Ship S2 wil ik nog gaan kijken binnenkort. En True Detective S2 maar die spaar ik even tot ze compleet zijn.

Serie overzicht op m'n NAS pc'tje : http://riwi.noip.me/ht/dvd.php?list=serie&serie=none

Witalik

Quote from: riwi on July 22, 2015, 11:40:59
Ik heb net 4 seizoenen Grimm achter elkaar gekeken. Leuke serie, in het begin (S1 en deel S2) voornamelijk verhaaltje per episode met een dunne rode draad. Maar naar verloop steeds meer 'rode draad' en minder losse verhalen. Vermakelijk wel.
Kijk ook nog Modern Family. Met "Al Bundy" is wel grappig, maar een beetje corny. S6 inmiddels.
Verder volg ik under the dome S3, Falling Skies S5

Utopia S2 en Haven S5 en The Last Ship S2 wil ik nog gaan kijken binnenkort. En True Detective S2 maar die spaar ik even tot ze compleet zijn.

Serie overzicht op m'n NAS pc'tje : http://etmriwi.xs4all.nl/ht/dvd.php?list=serie&serie=none

Even offtopic maar wat tof gedaan zo die page !

Ontopic :

Gister wat Sons of Anarchy gekeken via Netflix. Als het bevalt hebben we alvast wat voor de boeg.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

riwi

Quote from: Witalik on July 22, 2015, 14:55:54
Even offtopic maar wat tof gedaan zo die page !

Bedankt. Ik ben geen professionele website bouwer :) Maar er zitten wel wat uurtjes in. Bash en perl script om de directories te scannen, filteren en een sql database te vullen. En dan html met php om de sql uit te lezen en leuk weer te geven. Ik moet altijd een toepassing hebben om dat soort zaken aan te leren. Moet me nog wat meer verdiepen in stylesheets en dergelijke. Work in progress zeg maar.  :coffee:

J0ell

Begonnen met Chicago Fire, zijn in een weekje 14 afleveringen verder en moet zeggen dat hij goed bevalt. Het het niet verwacht.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Raymond187

Quote from: Witalik on July 22, 2015, 14:55:54
Even offtopic maar wat tof gedaan zo die page !

Ontopic :

Mee eens  :headbanging:

The last ship Seizoen 2
Extant Seizoen 2
Masterchef US
Masterchef Australia



Jumping Jack

Dit weekend de laatste aflevering van s03 van House of Cards gekeken. Topserie, en wat is Spacey goed gecast!

Nu maar eens kijken welke serie we nu gaan aanvangen (netflix)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

modde239


katwax

Quote from: Jumping Jack on August 10, 2015, 15:43:49
Dit weekend de laatste aflevering van s03 van House of Cards gekeken. Topserie, en wat is Spacey goed gecast!

Nu maar eens kijken welke serie we nu gaan aanvangen (netflix)...
Orange is the new black, als je deze nog niet gezien hebt natuurlijk.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Dirk

Killing vind ik ook wel een aanrader
gisteren de voorlopig laatste (?) aflevering van S4 gezien
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

RonG


Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Robbo