Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kjelt

Ben nu weer met The Blacklist S2 begonnen en Person of Interest.  :)

dvd-fan

Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Robbo

Manhattan.   Prima serie over de ontwikkeling van de atoombom.

snicky

Gotham, ik moet zeggen. Het is erg vermakelijk!

De tv-serie Gotham speelt zich af in een tijd voor het bestaan van de superheld Batman. Een jonge rechercheur James Gordon, gespeeld door Ben McKenzie (The O.C.) staat centraal in Gotham. De inwoners van Gotham City worden geterroriseerd door een bende van superschurken die worden aangestuurd door Fish Mooney (Jada Pinkett Smith).

Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

modde239

Net de 1e afl gezien van de nieuwe serie Scorpion en zat er meteen in vond hem wel gaaf...... :popcorn:


Joris1971

Yga vanavond Under The dome seizoen 2 kijken, het nadeel van die vervolgseiZoenen dat er zoveel tijd tussen zit dat ik niet meer goed wee hoe het voorgaande seizoen eindigde en de karakters etc...

modde239


RonG

Quote from: Joris1971 on October 19, 2014, 09:23:33
Yga vanavond Under The dome seizoen 2 kijken, het nadeel van die vervolgseiZoenen dat er zoveel tijd tussen zit dat ik niet meer goed wee hoe het voorgaande seizoen eindigde en de karakters etc...

Wat ik altijd doe is de laatste aflevering bewaren van het laatste seizoen, deze kijken we dan voordat we met een nieuwe seizoen beginnen :). Is men toch weer redelijk up to date.

wiemelen

2 broke girls is ook weer begonnen.
Altijd weer genieten van wat sarcasme en sexueel getinte opmerkingen van Olegg  ;D

CZ79

Quote from: modde239 on October 18, 2014, 03:34:22
Net de 1e afl gezien van de nieuwe serie Scorpion en zat er meteen in vond hem wel gaaf...... :popcorn:


Ziet er aardig uit, lijkt me leuk!

Eerst even afwachten of de serie door gaat zetten
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

CZ79

Verder met crossbones, setting erg goed, acteerwerk van Malkovich ook erg goed. Bijzonder leuke monologen van blackbeard
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

modde239

Elementary seizoen 3 en Two and a Half Men seizoen 12 zijn begonnen...... :popcorn:

Woutoro32

Supernatural s10 en the walking dead s5.
Binnenkort maar eens aan house of cards beginnen of breking bad.
Kan trouwens niet wachten op een nieuw seizoen Suits.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Siddartha

House of cards is echt een geniale serie, met een eveneens geniale spacey.. 2 seizoenen zitten er op helaas, maar geeft wel optie tot verlengen, ben eens benieuwd of dat gaat gebeuren
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

apogeefreak

701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

Xstream

Quote from: Siddartha on October 31, 2014, 20:58:57
House of cards is echt een geniale serie, met een eveneens geniale spacey.. 2 seizoenen zitten er op helaas, maar geeft wel optie tot verlengen, ben eens benieuwd of dat gaat gebeuren
Gewoon al bevestigd hoor. S3 komt eraan. Simpele google search en je weet 't ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

clipto

Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Jumping Jack

Quote from: katwax on October 13, 2014, 11:32:55
Heavy die 3de aflevering en als je dan beseft dat het maar afl3 en seizoen bestaat uit 13 afleveringen.
S6 heeft ook veel van deze momenten trouwens en de laatste aflevering kan wel tippen aan S5e3

Net de laatste aflevering van seizoen 6 gekeken. Ik moet er nog wat van bekomen... Van deze reeks word je ook niet echt vrolijk.  :nopompom:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

katwax

Quote from: Jumping Jack on November  2, 2014, 21:27:55
Net de laatste aflevering van seizoen 6 gekeken. Ik moet er nog wat van bekomen... Van deze reeks word je ook niet echt vrolijk.  :nopompom:
Ik ben S7 aan het uitstellen, daarna is het namelijk gedaan  :(
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

kevin1234


clipto

Quote from: katwax on November  3, 2014, 08:49:56
Ik ben S7 aan het uitstellen, daarna is het namelijk gedaan  :(

Ik heb hetzelfde inderdaad, wil hem het liefst in 2 weken af kunnen kijken.
Wacht dus even op alle delen en ga dan beginnen aan het laatste seizoen
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Witalik

Wow wat is homeland weer goed zeg ! Het beste seizoen voor mij nu al ipv dat gezeur met die rooie overloper.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Jumping Jack

Quote from: katwax on November  3, 2014, 08:49:56
Ik ben S7 aan het uitstellen, daarna is het namelijk gedaan  :(

Zoveel karakter heb ik dus niet. Gisteren S07E11 gekeken. Erg sterke aflevering vol emotie (en voor de verandering eens niet al te veel geweld).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

snicky


Quote from: Witalik on November 20, 2014, 11:53:36
Wow wat is homeland weer goed zeg ! Het beste seizoen voor mij nu al ipv dat gezeur met die rooie overloper.

Inderdaad! Ben ook met het nieuwe seizoen bezig wauuww.

Zit weer met elke aflevering met kromme tenen[emoji1]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

snicky

Maar op dit moment dus homeland, sons of anarchy, the walking dead aan het volgen.

Ben net klaar met the knick met clive owen in de hoofdrol. Ook een erg goede serie. Is nu 1 seizoen van.
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM