Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Xstream

Quote
O ja ik ben een sucker voor timetravel :)
Outlander is ook zeker aan te raden. Pas 2 afl. gekeken nu en veelbelovend.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

modde239


Aeron

Quote from: modde239 on September 30, 2014, 20:56:40
Resurrection seizoen 2 begonnen.....

Ik had tot gisteren eigenlijk nooit van deze serie gehoord.
Aanrader?

modde239

Quote from: Aeron on September 30, 2014, 21:01:51
Ik had tot gisteren eigenlijk nooit van deze serie gehoord.
Aanrader?

Ik vind hem wel apart geen super topper maar lekker voor tussendoor...... :popcorn:

Aeron

Quote from: Lightspeed on September 30, 2014, 11:47:33
Ik had ook al eens een topic hierover geopend. Buiten de UK scoort de nieuwe Doctor Who niet zo erg zo lijkt het.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=135577.0

Ja had het gezien, alleen is er niet veel in gepost indd, dus kwam niet veel verder  ;)

Maar ik ga het maar eens een kans geven.

clipto

Ondertussen net door seizoen 4 van sons of Anarchy. Waanzinnige serie. Wordt beter en beter!!
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Aeron

Quote from: clipto on October  2, 2014, 00:50:53
Ondertussen net door seizoen 4 van sons of Anarchy. Waanzinnige serie. Wordt beter en beter!!

Geweldige serie he?
Ik ben de afleveringen van het laatste seizoen aan het opsparen, zodat ik ze allemaal achter elkaar kan kijken.
En dan is het helaas over, maar het is zeker 1 van mijn favoriete series!

katwax

Quote from: Aeron on October  2, 2014, 09:10:57
Geweldige serie he?
Ik ben de afleveringen van het laatste seizoen aan het opsparen, zodat ik ze allemaal achter elkaar kan kijken.
En dan is het helaas over, maar het is zeker 1 van mijn favoriete series!
Ben ik ook aan het doen, maar weet niet of ik het ga uithouden tot de laatste aflevering voor ik ga kijken :)
Was dit maar van Netflix geweest :p
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

modde239


Xstream

Me maar eens gewaagd aan The Last Ship, maar dat trek ik echt niet. Goeiedag wat slecht.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Dus we pakken even door. Extant dan maar afkijken, iig beter dan TLS.

Outlander is erg goed, maar ben er alweer doorheen dus weer wat eps opsparen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Aeron

Ik heb al een tijdje The borgias liggen, maar ik las dat deze is gecancelled.
Kan iemand deze evengoed aanraden? Is er een enigszins bevredigend einde gemaakt of is het heel abrupt en kom je nooit te weten hoe het afloopt?
Ik las dat ze een ebook uitgebracht hebben met het definitieve einde, maar dat gaat natuurlijk nergens over.
Dus: kijken of verwijderen?

Xstream

Ik moet t laatste seizoen nog zien, maar vond t best een leuke serie.
Het is gewoon een bizar verhaal van een paus die niet helemaal deed wat hij hoorde te doen. Toch wel interessant om te zien wat die vent destijds allemaal uitspookte. Daar heb ik niet eens een einde voor nodig. Dus ik zou zeggen, als het thema je interesseert, zeker doen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

LuPo

Quote from: clipto on October  2, 2014, 00:50:53
Ondertussen net door seizoen 4 van sons of Anarchy. Waanzinnige serie. Wordt beter en beter!!

Cool! Wij hebben seizoen 3 net af. Ondertussen kijken we nu even een seizoen van The Borgias. Toevallig dat daar hier net over gesproken wordt. :D Eerste aflevering (dubbelaflevering) was in ieder geval al veel belovend!

modde239


J0ell

Zojuist de eerste aflevering van Resurrection gekeken. Zag het toevallig op TV langskomen  :thumbs-up:
Beviel me goed! Nu moet de mijn vrouw uiteraard Hollands next Top model kijken dus tijd voor HTforum.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Jumping Jack

Quote from: LuPo on October  6, 2014, 10:22:06
Cool! Wij hebben seizoen 3 net af. Ondertussen kijken we nu even een seizoen van The Borgias. Toevallig dat daar hier net over gesproken wordt. :D Eerste aflevering (dubbelaflevering) was in ieder geval al veel belovend!

Hier nu halfweg seizoen 4 van SoA. Het vorige vond ik niet zo goed, met uitzondering van de werkelijk geniale finale... 4 is wel weer top!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LuPo

Quote from: modde239 on October  6, 2014, 19:17:39
Homeland seizoen 4 is begonnen...... :popcorn:

Oei, die keken wij ook! Wordt nog druk. :P

Quote from: Jumping Jack on October  6, 2014, 22:03:30
Hier nu halfweg seizoen 4 van SoA. Het vorige vond ik niet zo goed, met uitzondering van de werkelijk geniale finale... 4 is wel weer top!

3 was inderdaad wat minder. Maar de finale aflevering was inderdaad geniaal! :pompom: :worship:

Kjelt

Quote from: Jumping Jack on October  6, 2014, 22:03:30
Hier nu halfweg seizoen 4 van SoA.
Wat een foute afkorting zeg  :D

Quote from: modde239 on October  6, 2014, 19:17:39
Homeland seizoen 4 is begonnen...... :popcorn:
Ah geweldig zat ik op te wachten weer  :popcorn:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



riwi

Als ik sergeant Brody zie moet ik altijd terug denken aan Captain Winters en krijg ik zin om Band of Brothers weer te bekijken.
Leuk dat Homeland verder gaat maar kwa verhaal hadden ze er beter een punt achter kunnen zetten ben ik bang

clipto

Quote from: Jumping Jack on October  6, 2014, 22:03:30
Hier nu halfweg seizoen 4 van SoA. Het vorige vond ik niet zo goed, met uitzondering van de werkelijk geniale finale... 4 is wel weer top!
Wacht maar op seizoen 5. (Aflevering 3 is zo goed, kon een season finale zijn) Zat vol emotie voor de tv.. Zooo goed!
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Kjelt

Quote from: riwi on October  7, 2014, 10:12:37
Leuk dat Homeland verder gaat maar kwa verhaal hadden ze er beter een punt achter kunnen zetten ben ik bang
Zou goed kunnen , ik hoop natuurlijk dat je er naast zit. Maar het lijkt me duidelijk dat het nu veel meer over die blonde griet zal gaan, niet echt mijn favoriete actrice met haar rol met al dat psycho drama enzo.

Robbo

Gisteren begonnen met Fargo.    Billy Bob Thornton is echt briljant  :headbanging:

Geert

Ondertussen twee seizoenen Hannibal bekeken. De start van de serie vond ik vrij saai. Mede door andere forumleden ben ik door blijven kijken en gaandeweg begon ik meer en meer waardering te krijgen voor de serie en mijn eindconclusie is dan ook dat ik het een top serie vond. En wat een acteur die Mads Mikkelsen. Hier gaan we nog mooie dingen van zien. :clapping:

Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

katwax

Quote from: Geert on October  7, 2014, 13:55:27
Ondertussen twee seizoenen Hannibal bekeken. De start van de serie vond ik vrij saai. Mede door andere forumleden ben ik door blijven kijken en gaandeweg begon ik meer en meer waardering te krijgen voor de serie en mijn eindconclusie is dan ook dat ik het een top serie vond. En wat een acteur die Mads Mikkelsen. Hier gaan we nog mooie dingen van zien. :clapping:
Ik had het u gezegd hé :p
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Geert

Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF