Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

J0ell

Quote from: modde239 on September 11, 2014, 19:56:15
Seizoen 2 man dan heb je nog uren kijkplezier te gaan..... :popcorn:

Dus jullie raden aan om deze serie te gaan kijken?  :angel:
Ben nog opzoek naar een nieuwe serie, zijn momenteel een beetje door de afleveringen heen.
In oktober beginnen er wel weer 3 maar dat betekend maar 3 eps per week..   :nopompom:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

modde239


Aeron


modde239


riwi

Haven begint wat trager met een verhaaltje per aflevering, maar langzamerhand krijgt de rode draad de overhand en wordt het steeds leuker. Ik vind het een leuke serie.

Aeron

Quote from: riwi on September 13, 2014, 12:24:36
Haven begint wat trager met een verhaaltje per aflevering, maar langzamerhand krijgt de rode draad de overhand en wordt het steeds leuker. Ik vind het een leuke serie.

Hetzelfde was ook zo bij Fringe. Moest ik ook even inkomen ivm de losse verhaaltjes, maar ook daar kreeg de rode draad de overhand en is het 1 van mijn favoriete series geworden!
Misschien dat ik Haven maar een kans geef...
Thnx!

gerard1

Jammer genoeg is die rode draad aldoor de laatste afleveringen, iedere keer vlieg ik er weer in ;D
elk seizoen denk ik , stop ermee maar dan zijn de laatste afleveringen weer leuk.

newday

Quote from: clockwork on September 10, 2014, 19:45:25
En het nieuwe seizoen van Boardwalk Empire.  :clapping:

Bedankt voor de tip, even wachten tot er weer wat meer afleveringen zijn, heerlijke serie  :popcorn:

J0ell

Quote from: riwi on September 13, 2014, 12:24:36
Haven begint wat trager met een verhaaltje per aflevering, maar langzamerhand krijgt de rode draad de overhand en wordt het steeds leuker. Ik vind het een leuke serie.

OFF: Oke heel even off topic... Riwi, wat the **** moet je met al die apparatuur :P? (webpage bekeken)

ON: back on, zojuist nog even de laatste 2 afleveringen van Da Vinci's Demons gekeken. Vind deze serie persoonlijk erg goed. Maar dit genre spreekt me ook erg aan.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

riwi

Quote from: J0ell on September 14, 2014, 22:00:17
OFF: Oke heel even off topic... Riwi, wat the **** moet je met al die apparatuur :P? (webpage bekeken)

t' is hobby he ;)

Net 6 seizoenen Lost opnieuw gekeken in 2 a 3 weken tijd. :ph34r:

Robbo


HaaVee


LuPo

Wij (mijn vriendin en ik) zijn gisteren begonnen aan Sons of Anarchy. 8) :police:

modde239

Quote from: LuPo on September 17, 2014, 08:24:55
Wij (mijn vriendin en ik) zijn gisteren begonnen aan Sons of Anarchy. 8) :police:

Gaan jullie nog veel plezier aan beleven....top serie....  :headbanging:

Bart_M

Laatste seizoen is nu bezig! Misschien kan je nog net aanhaken voor het einde :)

CZ79

Gisteren weer under the dome, vindt het nog steeds een geweldige serie....lekker vaag. Maar het is er even wachten op seizoen 3.

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

LuPo

Quote from: modde239 on September 17, 2014, 16:53:51
Gaan jullie nog veel plezier aan beleven....top serie....  :headbanging:

Ja echt gaaf tot nu toe. We hebben seizoen 1 nu af.  :worship:

Quote from: Bart_M on September 17, 2014, 17:43:18
Laatste seizoen is nu bezig! Misschien kan je nog net aanhaken voor het einde :)

Dan moeten we wel opschieten. :P

Jumping Jack

Quote from: LuPo on September 17, 2014, 08:24:55
Wij (mijn vriendin en ik) zijn gisteren begonnen aan Sons of Anarchy. 8) :police:

Met de komst van Netflix naar Belgie en de 30 dagen trial ben ik ook aan de reeks begonnen. Ik had er al eens wat stukken van gezien, maar dit weekend zo 9 afleveringen na elkaar bekeken. Topreeks, die mij qua sfeer erg doet denken aan The Shield.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

clipto

Leuk dat ik niet de enige ben die begonnen is aan Sons of Anarchy.
Vlieg door de serie heen trouwens, seizoen 4 nu  :clapping:
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

katwax

Toch leuk zo'n top serie ontdekken, ik volg SOA al sinds begin S3 en moet zeggen dat elk seizoen zeker zo goed is als vorige.
Altijd spijtig dat je dan aan het allerlaatste seizoen moet beginnen, maar beter stoppen als het top is dan moeten stoppen omdat er geen kijkers meer zijn :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Xstream

Quote from: katwax on September 22, 2014, 15:57:28
Toch leuk zo'n top serie ontdekken, ik volg SOA al sinds begin S3 en moet zeggen dat elk seizoen zeker zo goed is als vorige.
De 1e 2 seizoenen heb je niet gezien?
Ik vond 't 2e seizoen, na 't sterke 1e seizoen, bijzonder matig en ongeloofwaardig. Daarna werd 't weer beter om in S4 ergens af te haken. Teveel van hetzelfde. En dat zit voor een groot deel in de acteurs ook. Hunnam, Sagal en Perlman hebben allemaal hetzelfde probleem: te weinig diepgang met teveel maniertjes van acteren die me na een paar seizoenen gaat tegenstaan.

Ben nog bezig met Extant. Zitten leuke dingen in, maar lijkt ook niet echt de goede kant op te gaan.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

modde239


J0ell

Quote from: modde239 on September 23, 2014, 17:03:49
The Blacklist en Sleepy Hollow sezoen 2 zijn begonnen...... :clapping:

Sleepy Hollow staat al klaar  :headbanging: vanavond met een bord eten. Vrouw is niet thuis  :D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.