Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

modde239


VlisChris

Weet je dat ik NU net pas door heb dat hij ook gewoon in Boston Legal zit? Whahahaha.
En ook dat vind ik zo'n serie die gewoon heerlijk wegkijkt. Niets boeiend. Maar wel leuk om te kijken als het voorbij komt 8)

Maar in TBL vind ik hem echt een pracht van een rol spelen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Xstream

 :tounge:
Quote from: modde239 on August 24, 2014, 01:34:41
Kom ook vooral door de geweldige rol van James Spader.... :clapping:
Dat was eigenlijk 1 van de redenen om te stoppen met kijken. Het lag er zo dik bovenop ... Beetje overgeacteerd vond ik. Heeft hij niet nodig.

Maar ik zal t nog 's een kans geven als ik t zo hoor. Was wel gestopt voor de break iig. :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Als James Spader je niet ligt dan verandert er weinig in de loop van het seizoen afgezien dat er meer aandacht aan de rode draad werd besteed.

@christiaan : die andere gast in Boston Legal was Captain Kirk ;)
Vroeger vond ik James Spader wel goed in de bratpack tijd en toen hij Stargate de film deed.

Xstream

Quote from: riwi on August 24, 2014, 18:50:19
Als James Spader je niet ligt dan verandert er weinig in de loop van het seizoen afgezien dat er meer aandacht aan de rode draad werd besteed.
Hij ligt me wel, maar acteert nu of hij een wazig ongrijpbaar karakter is. Iets wat hij van nature al heeft, dan is 't een beetje overkill en neppig.

Z'n glansrol vond ik toch wel in de film secretary denk :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Kjelt

Afgelopen weekend s1 van Helix gekeken.
Op zich qua niveau voldoende (niet geweldig) maar aangezien het (Scifi) verhaal lekker wegkijkt blijf je toch wel steeds de volgende aflevering opzetten.

Daarnaast kijk ik the last ship, die is een stuk minder en gezien de ontwikkeling van het verhaal dat meer een soap serie gaat worden (familie, zwangerschap etc.) weet ik niet of ik het wel af ga kijken en of er uberhaupt een volgend seizoen gaat komen  :-\

Ik ben nu wel zo nu en dan aan het dromen van biohazzard suits dus wellicht maar weer eens een serie zonder eng virus gaan volgen  ;D

Raymond187

2016 komt Saul als het goed is. De advocaat van breaking bad. Ben wel nieuwsgierig.

Kjelt

Quote from: Raymond187 on August 26, 2014, 08:58:18
2016 komt Saul als het goed is. De advocaat van breaking bad. Ben wel nieuwsgierig.
op IMDB staat nog steeds januari 2015 als datum, is het uitgesteld?  :(

KillerbeeNL

ben bij seizoen 4 van Fringe (via Netflix) en kijk dus een aflevering of 10 per week afhankelijk van mijn diensten
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Raymond187

Quote from: Kjelt on August 26, 2014, 09:05:18
op IMDB staat nog steeds januari 2015 als datum, is het uitgesteld?  :(
Bedoel 2015. Volgend jaar. Ik loop iets voor :D

katwax

Voor de sci-fi/crime liefhebbers kan ik echt Continuum aanraden, we zijn nu (eindelijk) bezig met S3 en het blijft toch de moeite.

Je moet in het eerste seizoen wel even bedenken dat het een Canadese serie is en het budget niet zo groot was, dus sommige special effects zijn iets minder :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

Gisteren de laatste aflevering van True Blood gekeken. Man, wat hebben ze die serie naar knoppen geschreven...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

katwax

Quote from: Jumping Jack on August 26, 2014, 11:51:58
Gisteren de laatste aflevering van True Blood gekeken. Man, wat hebben ze die serie naar knoppen geschreven...
Heb een paar afleveringen gezien van S1 en het kon mij niet bekoren, deed me teveel denken aan Twilight en na de filmen heb ik het wel gehad met dat soort film/serie. Te verwijfd :P
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

riwi

Quote from: Jumping Jack on August 26, 2014, 11:51:58
Gisteren de laatste aflevering van True Blood gekeken. Man, wat hebben ze die serie naar knoppen geschreven...

Ik moet nog beginnen aan het laatste seizoen. Zag inderdaad dat de laatste aflevering van s7 er was nu.
s6 was al duidelijk minder, maar ik wil s7 toch wel kijken. Sookie is wel leuk en die Erik Northman mag ik ook wel.
Maar het mysterieuze van de eerste seizoenen is er wel af.
@katwax :wat bedoel je met te verwijfd? niet genoeg bloed en geweld? Bloed is er volop hoor :)

Vanavond wil ik de laatste afleveringen kijken van the last ship, under the dome s2 en falling skies s4
Ik heb Forbrydelsen S1 gekeken en dat was goed. Nu s2 en s3 nog kijken.

Ben ook weer met Lost begonnen, s1 en s2 gekeken afgelopen week. Ik lig plat met een hernia dus ik heb veel tijd te doden  :nopompom:  Fargo en From Dusk till Dawn staan ook nog op de watchlist.

   

katwax

@Riwi -> hetzelfde gevoel dat ik heb bij Twilight. Een serie als Angel of Buffy kan ik dan beter smaken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

riwi

Twilight en Angel heb ik niet gezien. En Buffy was ik geen fan van. Dus het zegt me niks.

Xstream

Quote from: katwax on August 26, 2014, 12:29:30
Heb een paar afleveringen gezien van S1 en het kon mij niet bekoren, deed me teveel denken aan Twilight en na de filmen heb ik het wel gehad met dat soort film/serie. Te verwijfd :P
Quote from: katwax on August 28, 2014, 12:08:03
@Riwi -> hetzelfde gevoel dat ik heb bij Twilight. Een serie als Angel of Buffy kan ik dan beter smaken.
Ehm? Als iets verwijfd is dan is 't wel Twilight en Buffy :) Die grepen me beide niet (en vind ik er ook totaal niet op lijken).
True blood begint veel cynischer en zwartgalliger, heeft meer gore en zit vol dubbelzinnigheid. Maar als je die knipogen niet ziet, dan zal 't vast suf zijn :) Alleen na S2 werd 't minder. Maar die 1e 2 seizoenen: top! :D
Uiteindelijk zal 't wel gewoon smaak zijn. Maar verwijfd? Eerder andersom tov Buffy / Twilight.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

modde239


clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

roeleken

Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

katwax

Quote from: roeleken on September 11, 2014, 12:46:40
the Leftovers,  geen touw aan vast te knopen maar best goed
Misschien toch is nader bekijken, had het op mijn "misschien" lijstje staan :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Robbo

Quote from: roeleken on September 11, 2014, 12:46:40
the Leftovers,  geen touw aan vast te knopen maar best goed

Gisteren heb ik de eerste 2 afleveringen gezien.  Vreemde serie inderdaad.  Ik ben nieuwsgierig naar de bepaalde ontwikkelingen, maar aan de andere kant laten sommige me ook weer koud.    Het zal van aflevering 3 afhangen.

gerard1


clipto

Quote from: modde239 on September 10, 2014, 16:44:55
Seizoen 7 van Sons of Anarchy is begonnen.... :pompom:
Ik ben er ook net aan begonnen. Halverwege seizoen 2 nu. Briljante serie.
En het halen van mijn motor rijbewijs staat ook weer op de agenda ;)
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

modde239

Quote from: clipto on September 11, 2014, 19:47:52
Ik ben er ook net aan begonnen. Halverwege seizoen 2 nu. Briljante serie.
En het halen van mijn motor rijbewijs staat ook weer op de agenda ;)

Seizoen 2 man dan heb je nog uren kijkplezier te gaan..... :popcorn: