Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Xstream

Jericho was voor 1 seizoen geschreven en daarna waren ze de draad imo kwijt. Een sterk 1e seizoen, gevolgd met een afgeraffeld half 2e seizoen. Dus zo gek vind ik 't niet dat die gecancelled werd.

Momenteel doet Jericho wel mee voor een mogelijke return. Wellicht dat ze nu eindelijk een idee hebben en weer een kans krijgen.
Maar ik zie er zelf niet zoveel potentie meer in ... vond 't ook een terechte cancel. Ik vraag me af wat jullie er dan nog in zien als vervolg na 't halfbakken S2 waar ze imo de mist in gingen.
Er zijn veel betere series gesneuveld in ieder geval :)


The Americans kwam ik niet in ... vond 't allemaal wat suffig en kneuterig overkomen.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Quote from: Cuball on August 19, 2014, 18:55:05
Aan het wachten op Arrow en de spinoff Flash :-)

Arrow was een sterk 2de seizoen, zelfs beter als het eerste.
Flash is afwachten, maar ik ken niet veel (geen) goede spinoffs eigenlijk.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Cuball

Arrow was inderdaad wel leuk.  The flash vrees ik beetje voor, maar we zien wel.
Ik hoop dat Arrow sterk blijft gaan !

John Aries

SOTA | Lyra | Bryston | Relco

clockwork

Quote from: John Aries on August 20, 2014, 11:22:06
Ik geloof dat ik jaloers ben...

ik ook!

Gisteren heb ik een klein stukje van de pilot van Louis CK gekeken (het was al laat). Ik ben grinnikend naar bed gegaan. Dit lijkt wel een toppertje te zijn.
 
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

John Aries

Ik ga het misschien ook maar eens opnieuw kijken, mijn vriendin heeft het nog nooit gezien en het is toch wel een van de leukere komedies van de afgelopen jaren. Episodes is trouwens ook een toffe serie met Matt LeBlanc als Matt LeBlanc.  :D


SOTA | Lyra | Bryston | Relco

clockwork

Quote from: John Aries on August 20, 2014, 13:00:11
Episodes is trouwens ook een toffe serie met Matt LeBlanc als Matt LeBlanc.  :D

Zeker het eerste seizoen was inderdaad best grappig. Ik zit nog te wachten op het nieuwste seizoen.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Xstream

Fargo gekeken, goede serie!
Begon teveel zoals de film, waardoor ik even dacht, mweh. Maar 't ontwikkelt zich verder goed! Was er vrij snel doorheen
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Xstream

Quote from: John Aries on August 20, 2014, 13:00:11
Ik ga het misschien ook maar eens opnieuw kijken, mijn vriendin heeft het nog nooit gezien en het is toch wel een van de leukere komedies van de afgelopen jaren. Episodes is trouwens ook een toffe serie met Matt LeBlanc als Matt LeBlanc.  :D
Ja, alleen lag 't aan de lange pauze voor seizoen 3 en dat m'n smaak in de tussentijd is veranderd, of was seisoen 3 nou echt zo matig? Leek ineens wel Sex and the City geworden ipv die leuke cynische comedy van de 1e 2 seizoenen? Kwam er echt niet doorheen en dus afgehaakt.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

John Aries

Quote from: Xstream on August 20, 2014, 19:29:35
Fargo gekeken, goede serie!
Begon teveel zoals de film, waardoor ik even dacht, mweh. Maar 't ontwikkelt zich verder goed! Was er vrij snel doorheen

Fargo was ik ook snel doorheen. Erg tof.

Quote from: Xstream on August 20, 2014, 19:31:58
Ja, alleen lag 't aan de lange pauze voor seizoen 3 en dat m'n smaak in de tussentijd is veranderd, of was seisoen 3 nou echt zo matig? Leek ineens wel Sex and the City geworden ipv die leuke cynische comedy van de 1e 2 seizoenen? Kwam er echt niet doorheen en dus afgehaakt.

Heb je 't nou over Episodes of over Louie? :D
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

J0ell

Quote from: katwax on August 20, 2014, 00:19:07
Moet ik dit nu een schande vinden of jaloers zijn :)

Jaloers zijn, hij mag het nog gaan ontdekken! (ondertussen achter zijn rug om, schande spreken uiteraard  :D)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Hanky Panky

Eerste aflevering van Legend (met Sean Bean) gezien. Wel een aardig verhaal, veel ontploffingen en actie. Best leuk, het begint gelijk, geen 4 afleveringen character building  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

John Aries

SOTA | Lyra | Bryston | Relco

Xstream

Quote from: John Aries on August 21, 2014, 23:08:16
Oké, ja dat dacht ik al, al herken ik Sex & The City er niet direct in.
Mja, van die nutteloze drama scenes waarin ze de humor dan vergeten doel ik een btje op. De 1e 2 seizoen leek dat een reden voor een grap te zijn, nu is 't gewoon een scene die ehm ... tja, wat eigenlijk? Allemaal van dat gezeik zonder echt iets gevats. Kwam maar moeilijk door S3 heen, terwijl ik S1 en S2 in no-time op slurpte.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

clockwork

Quote from: Xstream on August 22, 2014, 11:36:46
Mja, van die nutteloze drama scenes waarin ze de humor dan vergeten doel ik een btje op. De 1e 2 seizoen leek dat een reden voor een grap te zijn, nu is 't gewoon een scene die ehm ... tja, wat eigenlijk? Allemaal van dat gezeik zonder echt iets gevats. Kwam maar moeilijk door S3 heen, terwijl ik S1 en S2 in no-time op slurpte.

ik had even gemist dat seizoen 3 al 'beschikbaar' was. Dus dit seizoen is wat jou betreft niet de moeite?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

John Aries

Quote from: clockwork on August 22, 2014, 11:44:37
ik had even gemist dat seizoen 3 al 'beschikbaar' was. Dus dit seizoen is wat jou betreft niet de moeite?

Ik vond het juist wel een sterk seizoen.
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

VlisChris

Komende maand begint in de VS het nieuwe seizoen van The Blacklist. Hoop ze spoedig daarna thuis te kunnen kijken 8)
Seizoen 1 beviel me aan het einde toch wel heel erg :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

modde239

Quote from: Christiaan S on August 22, 2014, 23:15:18
Komende maand begint in de VS het nieuwe seizoen van The Blacklist. Hoop ze spoedig daarna thuis te kunnen kijken 8)
Seizoen 1 beviel me aan het einde toch wel heel erg :D

+1     :clapping:

Xstream

Quote from: Christiaan S on August 22, 2014, 23:15:18
Komende maand begint in de VS het nieuwe seizoen van The Blacklist. Hoop ze spoedig daarna thuis te kunnen kijken 8)
Seizoen 1 beviel me aan het einde toch wel heel erg :D
Hm, daar was ik op afgehaakt. Dus het einde is toch nog wel reden 't nog een kans te geven?

Ben nu bezig met Extant (moet weer even w8en nu) en bevalt me ook wel.
http://www.imdb.com/title/tt3155320/?ref_=nv_sr_1
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

VlisChris

Halverwege het seizoen komt die serie eigenlijk pas echt op gang. Het is echt puur dat de verhalen waren dat het zo'n geweldige serie was dat ik doorgekeken heb.
Van de 21(?) afleveringen vond ik de eerste 10 wel aardig tot leuk. Maar pas daarna komen de onderlinge verbanden, persoonlijke verhalen enz echt op gang en tot hun recht 8)

Zit nu overigens op tv naar Chigaco Fire te kijken. Moet bekennen dat ik die toch ook eens ga binnenhalen. Vind de serie te gaaf om steeds 1 of 2 afleveringen van te kijken. Idee van iedere aflevering is redelijk hetzelfde, het is in feite gewoon een soap, maar 1 die me aanspreekt :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

katwax

Ik moet Christiaan hierin gelijk geven ivm The Blacklist. Eerste ep vond ik goed en had hoge verwachtingen, maar daarna vond ik het minder. Vrouwlief wou toch blijven kijken en heb er geen spijt van, halverwege (net voordat ze een break hadden) werd het veel beter
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543