Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Quote from: MechanicalAnimal on July 25, 2017, 10:56:52
ik kan best wat "rommel" of B-series kijken om gewoon 's avonds ff te chillen maar this one takes the cake.....ik zeg doei!

Ik vond hem steeds grappiger worden. Maar je hebt gelijk acteertechnisch is het erg matig. Ik vond het al wel vermakelijk om mee te maken welke rare kronkels de makers/scriptschrijvers nu weer hadden bedacht. 't is net als The Last Man on Earth : enorm slecht maar je blijft toch kijken.
Met z nation gaan ze helemaal los op alle zombie soorten : speed zombies, radioactieve zombies, zombie tsunami. Die scene met die enorme kaas die van de berg rolt waar allemaal zombies aan blijven plakken. Wat een idee :)

ccpl

Game of Thrones,
Suits,
Halt and catch fire (leuke ontdekking !)
moet nog eens beginnen (of beter : doordoen) aan Mr Robot
Marco Polo ben ik midden S02 gestopt
Dark Matter, maar weet niet of ik me nog kan opladen nu het 'hoofdpersonage' dood zou moeten zijn
Net klaar met Elementary... ideaal om in slaap te sukkelen en Big Bang Theory (blijft leuk)
Making history : 5 minuten... weet niet of ik verder kijk

MechanicalAnimal

Quote from: riwi on July 25, 2017, 11:41:51
Ik vond hem steeds grappiger worden. Maar je hebt gelijk acteertechnisch is het erg matig. Ik vond het al wel vermakelijk om mee te maken welke rare kronkels de makers/scriptschrijvers nu weer hadden bedacht. 't is net als The Last Man on Earth : enorm slecht maar je blijft toch kijken.
Met z nation gaan ze helemaal los op alle zombie soorten : speed zombies, radioactieve zombies, zombie tsunami. Die scene met die enorme kaas die van de berg rolt waar allemaal zombies aan blijven plakken. Wat een idee :)

ik wou niet spoileren maar idd de kaasscene was tenenkrommend (het is geen Monty Python) maar......

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


dat krijg je met de beste wel wil niet meer goed hoor  :crazy:

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Robbo

The Expanse S2.     Gisteren de eerste aflevering gezien.   Ik had daarvoor de S1 recap al gekeken, maar vond het vrij lastig om er weer in te komen.  Dus eerst de wiki nog maar eens doornemen :)

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

fasteddie


MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

katwax

Quote from: Robbo on July 26, 2017, 09:38:46
The Expanse S2.     Gisteren de eerste aflevering gezien.   Ik had daarvoor de S1 recap al gekeken, maar vond het vrij lastig om er weer in te komen.  Dus eerst de wiki nog maar eens doornemen :)
De eerste 2 afleveringen waren wat lastig om er terug in te komen, maar na aflevering 3 zijn we weer helemaal verkocht aan deze serie :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hippel

Kijken jullie series ook wel eens opnieuw? Ik heb bijv. afgelopen 2 weken Breaking Bad er maar weer even doorheen gejast... en dat was al de 3e keer... nu ben ik er wel weer een jaartje klaar mee. Denk ik :)

HereIsTom

Quote from: Hippel on July 27, 2017, 20:22:59
Kijken jullie series ook wel eens opnieuw? Ik heb bijv. afgelopen 2 weken Breaking Bad er maar weer even doorheen gejast... en dat was al de 3e keer... nu ben ik er wel weer een jaartje klaar mee. Denk ik :)

Daar heb ik geen tijd voor met al die series, kan het nu al niet bijhouden  :clapping:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Driven2Shine

Quote from: Hippel on July 27, 2017, 20:22:59
Kijken jullie series ook wel eens opnieuw? Ik heb bijv. afgelopen 2 weken Breaking Bad er maar weer even doorheen gejast... en dat was al de 3e keer... nu ben ik er wel weer een jaartje klaar mee. Denk ik :)
Yep The Soprano`s al 2x hlemaal gekeken en binnenkort voor de 3de keer.
Daarna is The Wire weer eens aan de beurt.

Kjelt

Alleen Lost 2x gezien mdat de vriendin het nog niet kende masr verder staan er nog >40 series te wachten dus geen tijd.
Met uitzondering van BoB dan daar kijk ik zo nu endan wat losse sfleveringen van.

MechanicalAnimal

Quote from: Hippel on July 27, 2017, 20:22:59
Kijken jullie series ook wel eens opnieuw? Ik heb bijv. afgelopen 2 weken Breaking Bad er maar weer even doorheen gejast... en dat was al de 3e keer... nu ben ik er wel weer een jaartje klaar mee. Denk ik :)

Dat doe ik slechts bij hoge uitzondering.

The Walking Dead
Band of Brothers
Generation Kill

Dexter wil ik ook nog wel een keer opnieuw kijken denk ik.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

MechanicalAnimal

Nu gestart met Suits seizoen 6

Ben benieuwd want het is wel het bekende recept, Harvey doet wat, die Mike redt de boel natuurlijk weer, Louis schreeuwt weer tegen iedereen etcetera.
Jessica is nog steeds een vervelend wijf  :D.

Het tempo in de scenes ligt alleen wat hoger dus ik ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen.

Ik vrees een beetje ouwe wijn in nieuwe zakken, maar we gaan het zien.


SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

raMniv

"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

MechanicalAnimal

Quote from: raMniv on July 28, 2017, 09:41:56
Ik vind het zesde seizoen erg goed!

We gaan 't zien  :pompom:

zat net ff een plaatje te zoeken voor bij mijn post omdat ik dat meestal ff doe.....zag ik al een dikke vette spoiler goddamnit  :nopompom:

De eerste keer dat ik dat had, bij de serie Dexter, was meteen het hele seizoen verkloot.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Aeron

Quote from: ccpl on July 25, 2017, 11:51:20
Dark Matter, maar weet niet of ik me nog kan opladen nu het 'hoofdpersonage' dood zou moeten zijn

Wilde deze gaan bingewatchen, jammer van de spoiler  >:(
Spoilertag is misschien geen overbodige luxe voor mensen die de serie nog niet hebben gezien.

MechanicalAnimal

Gister begonnen met Grimm  :popcorn:

Doet me beetje denken aan Once Upon a Time........die ik trouwens echt heel erg leuk vond  :pompom:........Grimm is wat simpeler van opzet met elke aflevering een sprookje zo het nu lijkt.

Acteren is redelijk, de sfeer is erg goed neergezet, geluid(effecten) ook meer dan prima en de beeldkwaliteit via Netflix is zeker goed.

Ben benieuwd hoe leuk het blijft want ik vermoed dat het na een aantal afleveringen wel een beetje herhaling van zetten gaat worden en het geheel ligt nou niet op zo'n hoog niveau dat dat voldoende gecompenseerd gaat worden vrees ik  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

MechanicalAnimal

Inmiddels seizoen 1 van 12 monkeys ook uitgegeken

Heel erg leuk  :clapping:

Benieuwd naar de rest, zeker een leuke verfilming van de filmklassieker met Bruce Willis en Brad Pitt.

Aanrader voor de genre liefhebbers.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Hippel

Quote from: Driven2Shine on July 22, 2017, 12:36:18
Wij zijn begonnen met Ozark op Netflix.
Leuke serie en het lijkt een beetje op Breaking Bad.
Gisteren de eerste 2 afleveringen bekeken... het pakt me nog niet echt. Wordt het nog wat?

fasteddie

Nou ik ben halverwege...het kabbelt een beetje door...maar goed anders wacht je tot de donkere dagen er weer zijn ::)

Kjelt


MarkD

Quote from: MechanicalAnimal on July 31, 2017, 11:12:10
Gister begonnen met Grimm  :popcorn:

Doet me beetje denken aan Once Upon a Time........die ik trouwens echt heel erg leuk vond  :pompom:........Grimm is wat simpeler van opzet met elke aflevering een sprookje zo het nu lijkt.

Acteren is redelijk, de sfeer is erg goed neergezet, geluid(effecten) ook meer dan prima en de beeldkwaliteit via Netflix is zeker goed.

Ben benieuwd hoe leuk het blijft want ik vermoed dat het na een aantal afleveringen wel een beetje herhaling van zetten gaat worden en het geheel ligt nou niet op zo'n hoog niveau dat dat voldoende gecompenseerd gaat worden vrees ik  :D

Dat wordt later een stuk beter, met doorlopende verhaallijnen in plaats van losse "sprookjes". Echt hoogstaand wordt het niet, maar in de categorie licht verteerbaar kijkvoer vind ik het best lekker weghappen.
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

MechanicalAnimal

Quote from: MarkD on July 31, 2017, 13:49:25
Dat wordt later een stuk beter, met doorlopende verhaallijnen in plaats van losse "sprookjes". Echt hoogstaand wordt het niet, maar in de categorie licht verteerbaar kijkvoer vind ik het best lekker weghappen.

Okay thanks, daar hoopte ik al een beetje op namelijk  :popcorn:

kijk de serie samen met de misses en die vind Grimm trouwens al spannend zat, die schrikt zich bij tijd en wijle helemaal de rambam  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis