Gefeliciteerd en klus ze.. en niet te vergeten hou ons op de hoogte met foto's 
Foto's heb ik al wel gemaakt maar nog geen tijd gehad om ze over te zetten. Komen dus nog...
Afgelopen week (Woe t/m Zat) is er flink doorgewerkt door mij en mijn vader. Dingen die af zijn:
- Muur waar TV aan komt te hangen is nu bordeaux rood, maar damn wat een rotkleur om dekkend te schilderen. 4x eroverheen was uiteindelijk de remedie. Resultaat is echt WoW! Precies zoals ik had voorgesteld.
- Alle kozijnen in het appartement zijn geschildert, en de raampartijen zijn ook aangepakt.
- Tussendoor op Vrijdag bij BBG op bezoek geweest en daar nordost flatline gold mk2 opgehaald deze ligt nu as we speak onder de parketvloer die ze vandaag leggen.
- LED vloerspotjes zijn gelegd op de posities en worden ook vandaag verwerkt in de vloer. (Effect van de spotjes is echt SWEET

)
Deze week is het wat rustiger, vloer word nu gelegd en gelakt en de loodgieter komt het badkamer meubel nog goed aansluiten op de afvoer. Daarnaast hou ik me alleen nog bezig met het schilderen van plinten voor in de woonkamer en slaapkamer 2. Wat rustiger weekje dus, en eigenlijk wel welkom want in 1 week tijd is er flink doorgewerkt.