Even mijn vervloek actie van die avond. De squeezebox had ontiegelijk veel kuren, stotterende en haperende muziek. Soms complete vastloper en daardoor een grote ergernis. Zoiets kan ik dus slecht hebben

Dus ben de dag erna maar eens gaan uitzoeken hoe dit nou kwam.
Nou het werd mij al snel duidelijk toen ik net stumbler actief maakte. Er zaten nogal wat AP's die op hetzelfde channel aan het zenden waren als ik zat te streamen. Dat is dus een grote oorzaak, dit dus veranderd en wat denk je al 2 dagen foutloze weergave.
Echt dat soort dingen weer niet aan gedacht, logisch ook voorheen streamde ik thuis en nooit last gehad van die dingen. Maar ja in een appartementencomplex moet je er gewoon rekening mee houden. En was dat even vergeten

@Littleninja, een goed verhaal

Qua beamer is het een gedachtengang. Of het ook werkelijk gaat gebeuren weet ik nog niet. Want ben inderdaad meer een muziek liefhebber dan dat ik uren film kijk. Dus eens goed overnadenken, maar ondertussen wel kijken wat de mogelijkheden zijn. Toch wel interessante materie. Zou misschien juist bij iemand een keer moeten kijken wat voor effect een goede beamer heeft op je complete beleving.