M&G 24+25 maart: Pluimgraaff luistershow 2007

Started by Harry HT, February 3, 2007, 13:38:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

Harry HT

Hallo Allemaal,

Op 24 en 25 maart organiseert Pluimgraaff geluid (een hifi winkel uit Vlaardingen) in Cafe Engels (1e etage) een gratis luistershow. Cafe Engels is ook gelegen naast het Centraal Station, dus makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

Klik hier voor het programma van Pluimgraaff.
Deze jaarlijkse medewerking van een aantal diverse selecte importeurs belooft ook dit jaar een muzikale happening te zijn met producten die in elke prijsklasse uitzonderlijk goed presteren. In de elf luisterruimtes kunt u gewaar worden van de meest uiteenlopende merken met o.a. 47 Laboratory, AudioNote,

Lua, Trigon, Acoustic Solid, de nieuwste modellen van Xanadu Luidspreker Systemen (met schitterende bandtweeters), Mimetism, Aesthetics, Lyra (connoisseur), Magnepan, Master (contemporary C), Herron audio, VAC buizenversterkers, Verity luidsprekers,

VPI, Koetsu elementen, GPS phonotrappen, Nottingham analogue, Pathos, Opera, Diapason, North star Design, Moon, C.E.C., Chario, Vincent, T.A.C., Festina Lnte (lp's), Nutters audio (cd+sacd), Jean-Marie Reynaud, Atoll, Supra, Daluso en Reimyo.


Het lijkt me gezellig om elkaar weer eens tijdens een M&G te ontmoeten. Zodoende stel ik voor dit weer te doen bij Cafe Engels.
Indien je een andere/betere suggestie hebt, prima.

Wie komt er nog meer?

Lijstje deelnemers:
- Donron;
- Mikekiwi
- Midcall;
- Jan Rotterdam;
- Garmtz;
- Harry HT;

Zaterdag 24 maart om 11.00 uur bij Cafe Engels
- Jan Rotterdam
- Garmtz
- Harry HT

Zondag 25 maart om 12.00 uur  bij Cafe Engels
- Mikekiwi
- Harry HT


Gegroet,

Harry


p.s. De Doelen Lente Hifi show slaat een jaartje over en is er in 2008 weer.




De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

donron

Nou, dat er nog niet zoveel nieuws over de Doelen show is is niet zo raar. Die is er nl. dit jaar niet 8)

Op de pagina van de site staat ook dat ze 'over 2 jaar' weer terug zijn in de Doelen. Dit jaar dus alleen in Engels.

donron


Harry HT

Hoi Don,
Quote from: donron on February  3, 2007, 13:45:30
Nou, dat er nog niet zoveel nieuws over de Doelen show is is niet zo raar. Die is er nl. dit jaar niet 8)

Op de pagina van de site staat ook dat ze 'over 2 jaar' weer terug zijn in de Doelen. Dit jaar dus alleen in Engels.
;D ik zal het direct aanpassen  :)

Gezellig dat je komt Don, ik zet je er bij  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

B.J.

Gezellig maar ik sta dan op de ski's in les deux alpes. Ik zal er dus niet bij zijn.  ;D

mikekiwi

Ik zal proberen de zondag vrij te houden, je weet echter nooit.... Lijkt me echter leuk om weer wat kwaliteitsapparatuur te gaan beluisteren!

zet mikekiwi dus maar op de zondag erbij!

Harry HT

Quote from: mikekiwi on February  3, 2007, 16:30:07
Ik zal proberen de zondag vrij te houden, je weet echter nooit.... Lijkt me echter leuk om weer wat kwaliteitsapparatuur te gaan beluisteren!
Dat zal zeker lukken, super relaxt sfeertje.

Quotezet mikekiwi dus maar op de zondag erbij!
8)

@ Bas: mooi skigebied en eind maart schijnt de zon lekker

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Midcall

Ik zie Pathos er tussen staan, dat vergroot aanzienlijk de kans dat ik er zal zijn :-)
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

jan-rotterdam


Als de werkzaamheden het toelaten kom ik zaterdag even langs

Groeten Jan


Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Roeland22

Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

Harry HT

Hoi,
Quote from: Midcall on February  3, 2007, 16:53:55
Ik zie Pathos er tussen staan, dat vergroot aanzienlijk de kans dat ik er zal zijn :-)
Het zal voor jou wel wennen zijn, om naar al kleine speakertjes te moeten luisteren op z'n luistershow  :D

Ik zet je erbij. 8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

Quote from: jan-rotterdam on February  3, 2007, 17:05:49
Als de werkzaamheden het toelaten kom ik zaterdag even langs

Groeten Jan
Gezellig Jan, ik zet je erbij  8)

@Mikekiwi: Ik zet je erbij  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Midcall

Quote from: Harry HT on February  4, 2007, 09:13:25
Hoi,Het zal voor jou wel wennen zijn, om naar al kleine speakertjes te moeten luisteren op z'n luistershow  :D

Ik zet je erbij. 8)

Gegroet,

Harry

Ik heb nu tijdelijk van die boseachtige melkpakjes staan totdat mijn speakers zijn gearriveerd (ze staan nu in Brussel trouwens). Eerst maar weer wennen aan de overgang van deze Infinity Omega's naar de 350SE's straks.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

reMC

Ik ben er beide dagen fulltime bij in het zaaltje van Audio-Cube. 8)

Lijkt me wel leuk om te weten wie van de luisteraars forummers zijn, kunnen jullie geen HT-forum button dragen? ;D

garmtz

#15
Ik kom op de zaterdag! Ik zie Jan en Harry vanzelf wel zitten denk ik, anders herkennen zij mij wel... ;)  Rond een uur of 11:00? 14:00 uur dus...

Kan het ook in de morgen, rond een uur of 11:00?

Harry HT

#16
Quote from: garmtz on February 27, 2007, 14:27:50
Ik kom op de zaterdag! Ik zie Jan en Harry vanzelf wel zitten denk ik, anders herkennen zij mij wel... ;)  Rond een uur of 11:00? 14:00 uur dus...

Kan het ook in de morgen, rond een uur of 11:00?
Prima wat mij betreft. Ik zal Jan een pm sturen.

De tijd 14.00 uur was historisch gegroeid  :)

Gezellig  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

jan-rotterdam

Harry,

11.00 in principe geen probleem.
Weet alleen nog niet of ik moet werken die zaterdag dus onder voorbehoud

Groeten Jan


Harry HT

Quote from: mikekiwi on February  3, 2007, 16:30:07
Ik zal proberen de zondag vrij te houden, je weet echter nooit.... Lijkt me echter leuk om weer wat kwaliteitsapparatuur te gaan beluisteren!

zet mikekiwi dus maar op de zondag erbij!
Hoi Mike,

Je hebt een p.m.

Gegroet,

Harry

EDIT: tijdstip m&g zondag veranderd ! !
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

garmtz

wel graag lang blijven hangen, ik ben er wellicht pas een uur of misschien wel 2 uur later... :-\

jan-rotterdam


Ga het denk ik niet redden, allemaal veel plezier in ieder geval

Groeten Jan


Harry HT

#22
Prima dat het vandaag niet doorgaat, ik kom jullie wel ergens op de gang tegen.

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

jan-rotterdam


Toch nog even langs geweest, Verity Audio demo vond ik persoonlijk een van de betere demo's.

Groeten Jan


bmateijsen

Ook vandaag nog geweest en Verity vind ik zelf ook gaaf, helemaal omdat er Nagra op staat, wat gewoon een cool merk is. 8).
Niet te lang geluisterd, allemaal, maar ik vond wel de kamer van audio-cube gaaf aangekleed. Er was meer aandacht aan besteed dan bij andere ruimtes.