Darkman, leuk om te lezen, het onderschrijft mijun gevoel wat ik ook had bij W&M maar ook het grote belang van matchen. Geniet ze!
Thanks, met volle teugen !
Ik heb het geld voor een W&M LS-02 2x2.5M met spades gister overgemaakt. Ik kan eigenlijk niet wachten tot hij er is. Hij schijnt nog beter te zijn dan de LS-01 met de gescheiden connectoren.
Volgens mijn leverancier zit er niet zo veel verschil tussen de LS-01 en de LS-02's het zijn vooral de lengtes en de aansluitmogelijkheden die veranderd zijn. Daarvan waren die van de LS-01 robuuster en makkelijker te matchen omdat je kon kiezen tussen banaan/spades of een combi daarvan. Ik had verwacht dat de LS-02 een bi-wire kabel zou zijn, maar helaas... ( dan zou hij wellicht nog dikker moeten worden

)
Ik denk eerder de bruggen van de bi-wire luidsprekerkabel aansluitingen achterop de luidsprekers. 
Helemaal correct

Ik heb ook wel eens gekeken naar een alternatief voor de brugjes achterop de versterker, maar ben daar weer vanaf gestapt, of beter gezegd, het is in de vergetelheid geraakt

Wie weet...
Ik heb de DC-01, HD-01 en twee Tornade Netkabels van W&M. Ik ben erg erg mee in mijn schik moet ik zeggen. Mijn Monster Cables komen echt niet meer terug. 
Ik zou ook graag de Monster Z1R en Z2R vervangen door de LS01, maar de ellende is dat ik die kabels nooit door mijn Spectral stands krijg. 
Price performance van W&M is niet te benaderen door elk gerenommeerd high-end kabelmerk. Ik denk dat ze peentjes zweten. Wel zijn er verdacht weinig reviews over te vinden. Waarschijnlijk omdat 99% van al die reviews gesponsord wordt ( of zeg ik nu iets dat niet kan ?

)
prijs/kwaliteit is onverslaanbaar. Durf zelfs te zeggen dat de absolute kwaliteit van deze kabel tot in de hoogste regionen mee kan.
Als zelfs Raphie al om is ....

Ik heb de LS-01 hier hangen. Maar door een ongelukkig toeval zijn 2 bananenstekkers omgeknakt (zijn zegmaar een beetje omgevouwen). Iemand een idee waar ik die dingen kan nabestellen?
Dit heb ik ook gehad. Omdat bij mijn Mordaunt-Shorts de Luidsprekerterminals niet onderaan de speaker zitten, maar halverwege en de LS-01's loeizwaar zijn, had ik ze eerst met de bananen achterin de mid/laag terminals gestoken. maar omdat de kabel erachter wel eens geraakt werd bij het stofzuigen e.d. is 1 banaan toen afgebroken. Die heb ik met een tang er uit kunnen peuteren. Inmiddels heb ik die banaan vervangen gekregen via mijn leverancier, maar besloten om toch maar de spades te gebruiken omdat die veel massiever zijn.
die hangen nu in een hoek van 45graden aan de hoog terminals ( die bij MS gelukkig stevig genoeg zijn om de LS-01 te kunnen dragen)
Wel heb ik begrepen van mijn leverancier dat je de connector waar je de banaan of spade op kunt schroeven, van de kabel af kunt draaien. Als je die er voorzichtig afdraait, dan zou je uiteindelijk een connector aan moeten treffen die op bare wire uit komt.
Dus je zou die er vanaf kunnen halen en er stevigere pluggen op kunnen knijpen. Je kunt ook contact opnemen met W&M
http://www.wm-audio.de/ En ze vragen of ze je stevigere bananen kunnen leveren, dan kan je die er op knijpen. Het is jammer dat de bananen bij W&M Hol zijn en derhalve minder stevig ( iig niet stevig genoeg voor het gewicht van de LS-01).
Aan de receiverkant kan je niet anders dan de bananen gebruiken, maar de mazzel daarbij is dat de receiver veel lager staat, waardoor de LS-01 zijn eigen gewicht draagt ( contact met de grond).