Hoe maak ik een afspraak, en hoe werkt een tour ???

Started by J.A.F._Doorhof, January 24, 2003, 21:58:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Ok,

Omdat we overspoelt worden met verzoeken voor tours, even een kleine handleiding hoe alles werkt.

Een tour kost voor :
Gewone TV's € 200,00
Grayscalen CRT projectoren € 200,00
RPTV € 200,00
Digitale projectoren dienen in Emmeloord gecalibreerd te worden.

Hoe doe ik mee ?
Onder het kopje ACTIEVE ISF TOURS vindt je verschillende actieve tours, dat zijn de tours met het STICKY symbool, een soort punaise op de thread.

Hieronder kun je je inschrijven als een tour bij je in de buurt geplanned wordt. Meestal hanteer ik plaatsen op de weg naar een tour toe en maximaal 30km om de hoofdplaats verspreidt.

Zit er geen plaats bij u in de buurt, open dan een nieuw topic en ik maak er een sticky topic van.

Bij 3 mensen of meer (maximaal 5) wordt een tour geplanned.

Hoe gaat zo een tour verder ?
De eigenlijke calibratie duurt tussen de 30-50 minuten voor een chasis dat bij ons bekend is, en op dit moment zijn dat bijna alle modellen die verkocht worden in Nederland.

Gedurende de calibratie wordt alles netjes uitgelegd en ziet u ook exact waarom we bepaalde veranderingen doen.

Aan het eind van de calibratie krijgt u een officieel calibratie raport, en vraag ik altijd om samen met u even wat scenes te kijken.

Routeplanningen
Op de dag van de tour zelf is het altijd handig om te weten wanneer ik voor de deur sta. Door de druk die dit toch met zich meebrengt ben ik daar van af gestapt, ik wil graag nog een paar jaar mee, en racen op de snelweg om een file of een tegenvallende calibratie in te halen zijn niet bevordelijk hierin  ;D.

Ik geef wel een planning van de volgorde die ik af rij en een schatting of het in de ochtend of middag plaats vindt.
Reken gemiddeld per klant een uur en tel daar de reistijd bij en je kunt zelf een schatting maken.

Contact met mij opnemen tijdens een tour
Dat kan via ons centrale nummer 0527-636666, zei zorgen ervoor dat je mijn mobiele nummer krijgt.

Betaling
Geschiedt altijd a contant na de calibratie, wilt u een op naam staande faktuur geef dit aub van te voren aan.

Na de calibratie
Genieten.......


Zijn er verdere vragen, stel ze gerust.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Wallie

Hallo Frank,

zou ik ook met mijn tv een keer naar Emmeloord kunnen komen om de tv te laten calibreren? Want ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe dvd speler en dan zou ik daar ook gelijk voor kunnen kijken.

LATORZ! Jeroen

J.A.F._Doorhof

Geen probleem.

Je moet ons alleen niet zien als een winkel waar 100 DVD spelers staan.
In principe leveren we de gehele Marantz lijn en verder natuurlijk Pioneer, Panasonic etc.

Maar dit is allemaal op bestelling, alleen dan kunnen we prijzen maken die kunnen concureren met bv Mediamarkten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cornermastino

Hoe werkt het dan, als ik naar Emmeloord wil komen?

Ook eerst bellen voor een afspraak? :-[

Gr. Ton.

Wallie

Ah dat is mooi,

mijn voorkeur voor dvd speler ging uit naar de Pioneer 454, omdat die speler in mijn budget range ligt. Moet ik bellen/e-mailen voor een afspraak?

LATORZ! Jeroen

J.A.F._Doorhof

Hi,

Onze PC shop is ALTIJD geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
Het HT gedeelte gaat inderdaad op afspraak omdat ik de tijd voor de klanten wil en moet vrijmaken/houden.

Maar maak je geen zorgen, als je mailt of belt voor een afspraak komt dat altijd goed.

Voor prijzen en offertes dien je altijd even te mailen naar info@hometheater.nl je krijgt dan zsm een offerte retour dit gebeurt meestal de volgende dag.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Wallie

Dat is mooi, dan zal ik snel een afspraak gaan maken. :D

LATORZ! Jeroen

Martin Jonkers

Beste Frank,

Kom je binnen kort nog in de buurt van Valkenswaard dat is onder Eindhoven en net tegen de grens met belgie zodat je een keer mijn 32PW9527 een goede isf calibratie kunt geven.

Groeten M.Jonkers

J.A.F._Doorhof

Hi,

Kijk onder actieve ISF tours en je ziet precies waar ik kom en wanneer.
Is een tour vol of staat hij er niet open dan een nieuw topic.

Sorry dat het zo moet, maar de aanvragen zijn gewoon te veel om het anders bij te houden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

abduijm

De tour komt 18 maart naar Leiden, ik heb me ook daarvoor ingeschreven maar hoe neem jij contact met mij op of andersom? Voor NAW-gegevens.

Gr. Arnold

abduijm@hotmail.com

J.A.F._Doorhof

Hi,

Als het goed is heeft u al een mail gehad met de vraag uw adres gegevens te mailen naar info@hometheater.nl.

Zo niet doe dit dan alsnog even.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Melvin

Misschien een domme vraag, maar aangezien je vandaag langs gaat komen post ik het toch maar even:

Moet ik mn TV al een stuk op voorhand aanzetten zodat hij kan opwarmen ? Of is die opwarmtijd in de callibratie meegenomen ? Of mag ik hem juist NIET laten opwarmen ?

MrPink

Opwarmen kan wel handig zijn...als je hem een kwartiertje aanhebt voordat Frank komt, dan helpt dat wel denk ik. :)

Groetjes,
Oscar

Melvin

Moest dus niet :)

Straks als het donker eens genieten van een eerste DVDtje, ook al zie ik nu al heel goed dat het er veel beter uitziet.

MrPink


Vlearmoes

Frank heb jij vaste dagen dat je kalibreerd in Emmeloord?
want de bobshop heeft bv afhaaldagen op dinsdagmorgen en vrijdagmorgen, dan zou ik evt. direct s`middags lang kunnen komen met de tv,  zo niet moet ik me inschrijven voor een tour.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

J.A.F._Doorhof

Hi,

Ik heb geen vaste dagen, maar als je een paar dagen van te voren mailt dan komt het altijd wel goed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Pascal Heister

Hoi Frank, ik wil ook graag een keer een afsraak maken voor een tour. Ik kom uit Silvolde (achterhoek)
Het gaat om een Sony KV-28FQ86

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DVDGuy

Ik zou graag mijn Samsung PS42S4S willen laten calibreren.
Ik woon in Bergen op Zoom.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

J.A.F._Doorhof

Hi,
U kunt zich het beste inschrijven via een aktieve ISF tour in dit board.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DVDGuy

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 20, 2005, 21:11:07
Hi,
U kunt zich het beste inschrijven via een aktieve ISF tour in dit board.

:-\ Ik had het aparte topic gemist
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

CDPLAYER

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 24, 2003, 21:58:45
Ok,

Omdat we overspoelt worden met verzoeken voor tours, even een kleine handleiding hoe alles werkt.

Een tour kost voor :
Gewone TV's € 125,00
Grayscalen CRT projectoren € 155,00
RPTV € 150,00
Digitale projectoren € 125,00

Hoe doe ik mee ?
Onder het kopje ACTIEVE ISF TOURS vindt je verschillende actieve tours, dat zijn de tours met het STICKY symbool, een soort punaise op de thread.

Hieronder kun je je inschrijven als een tour bij je in de buurt geplanned wordt. Meestal hanteer ik plaatsen op de weg naar een tour toe en maximaal 30km om de hoofdplaats verspreidt.

Zit er geen plaats bij u in de buurt, open dan een nieuw topic en ik maak er een sticky topic van.

Bij 4 mensen of meer (maximaal 7) wordt een tour geplanned.

Hoe gaat zo een tour verder ?
De eigenlijke calibratie duurt tussen de 30-50 minuten voor een chasis dat bij ons bekend is, en op dit moment zijn dat bijna alle modellen die verkocht worden in Nederland.

Gedurende de calibratie wordt alles netjes uitgelegd en ziet u ook exact waarom we bepaalde veranderingen doen.

Aan het eind van de calibratie krijgt u een officieel calibratie raport, en vraag ik altijd om samen met u even wat scenes te kijken.

Routeplanningen
Op de dag van de tour zelf is het altijd handig om te weten wanneer ik voor de deur sta. Door de druk die dit toch met zich meebrengt ben ik daar van af gestapt, ik wil graag nog een paar jaar mee, en racen op de snelweg om een file of een tegenvallende calibratie in te halen zijn niet bevordelijk hierin  ;D.

Ik geef wel een planning van de volgorde die ik af rij en een schatting of het in de ochtend of middag plaats vindt.
Reken gemiddeld per klant een uur en tel daar de reistijd bij en je kunt zelf een schatting maken.

Contact met mij opnemen tijdens een tour
Dat kan via ons centrale nummer 0527-636666, zei zorgen ervoor dat je mijn mobiele nummer krijgt.

Betaling
Geschiedt altijd a contant na de calibratie, wilt u een op naam staande faktuur geef dit aub van te voren aan.

Na de calibratie
Genieten.......


Zijn er verdere vragen, stel ze gerust.

MvrGr.
Frank

Beste Frank,
Even 2 vragen:
1) Ik ontvang binnenkort (~10 dagen) de iscan VP30. Is calibratie vooraf zinvol of beter op het moment dat we het apparaat in huis hebben? 
2) Mijn plasma betreft een PDP505 XDE mijn zoon heeft eeen beamer DELL 5100 heeft calibratie van de DELL ook zin en wat zijn de kosten ALL in indien ik het tijdens een tour laat uitvoeren? (omgeving Rotterdam)

Dank bij voorbaat voor je reply.
Groet,
Jan


Pio 5000EX / Pio VSX-AX5Ai-S / Pio DV-989AVi-S / Rotel RB1070 / Final 600i S200
Humax 2000 / Chrystallio II / XBOX 360 / PS3

J.A.F._Doorhof

Projectoren doe ik niet meer binnen de tours, in Emmeloord zijn de kosten daarvoor 80,00
De calibratie van een plasma zit op 145,00 (nieuwe prijzen vanaf April 2006)
Het beste is na ontvangst van de VP30 maar dat gebeurt automatisch want binnen 10 dagen kan ik sowieso niet langs komen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cyberson

Ik heb onder het isf tours aan gegeven dat ik dit ook wil laten doen (arnhem) maar hoe komt u verder aan mij gegevens waar moet ik die achter laten.

Quick Reply

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview