Beroemde merken uit vervlogen dagen.

Started by Dr.Bedlo, December 30, 2006, 18:24:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jenkins

Quote from: Hans47 on March 17, 2015, 07:47:35
Nederlandse electrostaten: Final

Diverse modellen van gehad, ze blonken bij mij in 1 ding uit: mooie blauwe overslagvonken :-)

Klonken niet echt verkeerd overigens....
Gebruik het microvezel doekje nog steeds om apparatuur mee af te stoffen, top product  ;D ;D ;D

Ja, hun stofdoekjes zijn onovertroffen.
Net als hun vonkoverslag...  ;D

Mao

IK had de Solosound ook uit Nederland gekocht in 1978........met losse basskast geweldig maarrrrrr ook mooie blauwe lichtjes erin hahaha. Heb ze laten reviseren (1988) en daarna tot ca. 2005 in gebruik gehad. Toen altijd zonder blauwlicht (vonkoverslag).....omdat ik toen tegen de verhalen in de staten uitschakelde (220V) als ik ze niet gebruikte.
Opstarten zou lang duren voordat ze lekker klonken, nooit iets van gemerkt. Ze klonken altijd meer dan fantastisch. Laag kast met een Quad303 en de Electrostaten ook met een Quad 303 met ervoor een Nakamitchi cross over.
Luidsprekers: JBL 4350 Studio monitoren Versterkers: McIntosh C2700 buizen voorversterker, McIntosh MC312 voor het laaag < 250Hz, McIntosh MC2152 buizen voor midden/hoog > 250Hz, Bryston 10B Electronisch Crossover
Marantz CD 17, Roon met NAS en Lumin U2 streamer. Custombuild Interlinks en Luidspreker kabels