Meest gore film

Gestart door Joris1971, december 29, 2006, 20:36:45

Vorige topic - Volgende topic

alexander2

A Serbian film.
Dacht dat ik al alles had gezien maar deze film is echt zieker dan ziek.
Human centipede is een lachertje hierbij. :D

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

johnhifi

Is de Human Centipede 2 ook uncut te vinden?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Multimediaknaller

EdjeH

LG OLED 65GX6LA, NAD T 758 V3i, Oppo UDP 203, Rega Planet CD, Dali Suite 2.5 Surround, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000

PHiX

Citaat van: RonG op december 12, 2011, 21:46:34
Net human centipede 2 gezien, nou, ik heb al veel gezien maar dit sloeg wel alles. Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen moet maar het was de meest zieke film welke ik gezien heb. Ik had van te voren gelezen dat het een "zieke" film was maar wilde toch zelf zien.

Zo goed als bijna elke maandagavond heb ik "horror" avond met enkele buurmannen en we hebben de afgelopen paar jaar al heeeeel veel horror gezien. Maar met deze hadden we toch zoiets van, tjee wat erg.

Filmisch vond ik deze wel geweldig, het zwart wit had wel wat. De hoofdrolspeler vond ik goed gecast, waar vinden ze zulke figuren :D

Ik heb die film ook gezien, geen aangename zit kan ik je  vertellen. Inderdaad erg goede casting, ik vraag me af wat zo'n man in het dagelijkse leven doet.

Doe mij dan toch maar liever braindead. Ook goor, maar zo absurd dat het gewoon hilarisch is....... en dat is nog zo bedoeld ook.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

Multimediaknaller

Citaat van: EdjeH op december 18, 2011, 03:49:37
Hmm volgens mij is die knakker van Evil Dead II...

Hoewel deel 3 nog het leukst was.

http://www.imdb.com/title/tt0106308/

Zo slecht, en dat maakt hem juist weer leuk  :smile:

Ronin79

Multimediaknaller

Citaat van: SillentWolf op december 19, 2011, 14:42:28
:blink:  ;D

Hij is zooooo slecht  ;D Maar er is hoop  :clapping:

Ronin79

Hopelijk gaat het een leuke film worden.
De originele versies heb ik nooit helemaal gezien (wat stukken van deel 1 en 2).

EdjeH

Daar zie ik zeker naar uit, naar een remake van Evil Dead.
Het origineel destijds in 1982 of zo in mijn eentje 's nachts gekeken op video om een uur of drie, en dat was toen best wel...spannend!
De scene als Chreryl bezeten wordt voor het raam gaf me toen de rillingen  :omg:
LG OLED 65GX6LA, NAD T 758 V3i, Oppo UDP 203, Rega Planet CD, Dali Suite 2.5 Surround, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000

TheoPrime

Kijk ik ook naar uit!  :pompom: Mijn favoriete ''horror'' reeks tot nu toe, vooral deel 3. Door de humor die erin zit vergeet je gewoon dat je naar een horror zit te kijken. Briljant! ;D
Stereo: Mark Levinson No 532H - Classé cp-50, Sony xa-7es, Stello da100 Signature, JBL Century gold
      Kabels: Inakustik, Nordost, LAT International, Xindak, Supra Sword

Multimediaknaller

Citaat van: SillentWolf op december 20, 2011, 00:11:09
Hopelijk gaat het een leuke film worden.
De originele versies heb ik nooit helemaal gezien (wat stukken van deel 1 en 2).

Even goed rondkijken, en vaak heb je ze voor een Euro of 4 per stuk.

Heb een en 2 waarvan eentje in DTS  :pompom:

larzie

Ik vind gewoon tv kijken soms al eng met mensen zoals Marijke Helwege, Albert Verlinde, Patricia Paay, Patty Brard etc...  :laugh:

Persoonlijk vond ik de Hellraiser serie wel erg goor en eng vroeger. Toen keken we op een donkere zolderkamer en in de film zat ook een stukje dat die vrouw haar broer weer tot leven ging wekken door mensen te vermoorden op die zolder waarna die broer het bloed opnam van de lijken en stukje bij beetje steeds meer weer een persoon werd.

Itchi the killer schijnt ook behoorlijk ranzig te zijn net als the Cell. Beide niet gezien. Ik kijk ook bijna geen horrorfilms meer.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xstream

Itchy The Killer is zeker hard/ranzig. Al heeft de regisseur 't bedoelt als comedy ;)
Ik moet zeggen, toen ik deze destijds bij 't film festival zag was ik helemaal ziek ervan. Zo heftig. De helft van de zaal was na 20 min ook al weg. Ook de enige film waar ik aan 't eind nog met een volle zak M&M's zat, had gewoon echt geen trek bij die beelden :) Al wist ik ook totaal niet naar wat voor film ik ging. Een maat van me had kaartjes gekocht en vroeg of ik mee ging. Hij zei, ze zeggen dat ie best wel hard is. Dus ik denk, kom maar op. Maar dit had ik uiteraard niet verwacht, haha. Wat een ervaring.

Later op DVD gekocht, en toen was de indruk al minder. 't beeld scherper en toen kon je toch wel goed zien dat sommige stukken fake waren, die je op 't bios scherm (meer blurry) niet zo makkelijk kon waar nemen.
Maar misschien was 't ook omdat ik nu wist wat ik kon verwachten. Gek genoeg ga je dan ook zien dat er inderdaad een soort cynisme in zit en of "over de top" ziekheid wat je kunt ervaren als "comisch".

Audition (ook van Miike) is ook wel een aanrader. Geef deze film echter wel wat tijd, want hij komt wat traag op gang.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Martijnst1990

Ichi heb ik ook jaren geleden gekeken en daar zaten inderdaad wat vieze stukken in, maar toch maakte het minder indruk op me dan andere films. Het was allemaal zo extreem dat ik het niet echt serieus meer nam denk ik.

Krijgt ook gewoon een 7.1 op imdb zie ik, had ik niet verwacht.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

CZ79

Ik vond Ichi helemaal niet zo heel erg extreem, niet schokkend in ieder geval maar wel vermakelijk.

B.

Irritante film; Ichi the killer. Heb 'm na 5 minuten uitgezet. Kan echt niet tegen die taal, 't moet Engels, Duits of Frans gesproken zijn ander erger ik me kapot.

RonG

Citaat van: B. op januari 18, 2012, 16:20:20
Irritante film; Ichi the killer. Heb 'm na 5 minuten uitgezet. Kan echt niet tegen die taal, 't moet Engels, Duits of Frans gesproken zijn ander erger ik me kapot.

Spaans is ook goed te doen (REC bv)

CZ79

Grappig, ik vind Japans echt een schitterende taal

Xstream

Ik vind Japans ook mooi. Thais, Koreaans enzo, ja, dat vind ik een heel stuk minder - een stuk hardere klemtonen, wat aggressiever, waar Japans juist een mooie rond klank heeft. Al schreeuwen ze wel veel in Ichi, en dan wordt 't lelijk inderdaad. Maar met enige schwoong en met wat rust is 't een mooie taal imo.
Duits heb ik meer moeite mee, al vergeet je die dingen toch wel na een kwartier ofzo, als de film boeiend genoeg is. Je krijgt vaak ook een stukje andere cultuur mee wat zo'n film iets "eigens" geeft.
Eigenlijk trek ik bijna elke taal wel uiteindelijk. Alleen je moet 't soms even wat tijd geven om erin te komen - bij de ene taal meer als de ander.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

CZ79

B.

Ik kan het gewoon niet verstaan, vandaar.. :D
Alleen ondertitels lezen vind ik zo irritant.

Ronin79

Dat went vanzelf.

Dezer dagen kijk ik bijna geen films meer, maar vroeger keek ik veel; Japanse, Chinese, Koreaanse en oa. Thaise films.
Niet dat ik het versta, maar ik hou gewoon van Aziatische films. Vooral die historische films met veel zwaard vechten erin..
Hoe dan ook; het Koreaans vind ik nog een van de betere Aziatische talen om naar te luisteren. Thais vind ik van die 4 genoemde talen, het meest vreemd klinken.

Wat het Japans betreft; het klink idd. wel aardig, maar als ze beginnen te schreeuwen .. dan vind het minder mooi. Maar het is dan nog altijd beter als dat Thaise geleuter, zoals in de Ong Bak films (al zijn die wel de moeite waard om te kijken)  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini