Meest gore film

Started by Joris1971, December 29, 2006, 20:36:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Hard Candy is voor mij de beste film van 2006. Zeer indrukwekkend, goed verfilmd en geacteerd. Geweldig  8)


SPOILER
Quote from: ub4b on December 30, 2006, 20:23:58
Op het einde de bevestiging dat het niet zwart/wit is en dat de man niet veel keuze had en ook maar een toeschouwer was.

Volgens mij wordt op het einde juist duidelijk dat hij wel onschuldig doet, maar dat helemaal niet is. Zij zegt immers, als de pedo zegt dat hij 'moest' toekijken : "dat zei die andere gast ook al". m.a.w ze maken elkaar zwart.
/SPOILER



Als meest Gore film staat bij mij "Ichi The Killer". Echt walchelijk, dat hoeft voor mij niet. Na deze film ben ik min of meer gestopt met het horror genre. In ieder geval wil ik eerst weten of het een gore/slasher film is want die hoef ik niet te zien/beleef ik geen plezier aan.
Gisteren trouwens Feast gezien, ook veel bloed en ongein, maar op zo'n ludieke manier gebracht dat het meer humor is. Dat had ik met Ichi helemaal niet, die was gewoon sadistisch.


LexiconLogan

Quote from: riwi on December 31, 2006, 14:14:18
Hard Candy is voor mij de beste film van 2006. Zeer indrukwekkend, goed verfilmd en geacteerd. Geweldig  8)



Mee eens! :-X
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

redfox001

Quote from: Rielplayer on December 30, 2006, 21:14:47
heb je hem al gezien?

Jazeker maar juist omdat het een andere film beloofde te zijn dan verwacht, ik ben altijd in voor een film met dubbele bodem  ;)

Bant

QuoteEcht goor vond ik de films als canibal holocaust, weet even niet welke maar er is er één met een schildpad daar ging ik bijna over mijn nek, en dat zegt wat.

QuoteVan Cannibal Holocaust draaide mijn maag echt om (schildpad scene).

QuoteIk heb cannibal holocaust nooit gezien, maar weet wel dat de Tortoise-scene echt is. Daar ligt voor mij de grens: horror is horror maar moet wel nep zijn. Als echte dieren worden mishandeld haak ik af, sorry.

QuoteOok die schildpadscene was zeeeeeeeeeeeeeer indrukwekkend alleen had  ik veel moeite om mijn aandacht erbij te houden,de jurk van Julianne Moore.
Op verzoek wil ik die beruchte foto met die dame wel plaatsen.

Plaatsen!!

QuoteCannibal Holocaust is inderdaad wel gory, maar dan op een heel vervelende/zieke manier, voornamelijk doordat die schildpadscene echt is en er nog wat meer echte ranzigheid in zit. Dan houdt het bij mij ook op en is de lol er vanaf, daar wil ik niks mee te maken hebben met zulk soort hufters.


Maargoed, ik houd zelf helemaal niet van gore films en al helemaal niet als er van die gemaakte schrikmomenten inzitten (waarvan je weet dat er natuurlijk een gaat komen, maar toch gigantisch scrikt), maar ik wil natuurlijk wel weten waarom ik dit allemaal niet kijk. Please vertel (uitgebreid) wat er in die schildpat scene gebeurt. ^-^

fca

#54
Plaatsen!!


Eindelijk iemand die het vraagt.
De jurk is niet dezelfde kleur maar wel dezelfde designer en zeeeeeeeeeeeeer laaaaaaaaaaaaaaag uitgesneden.
Wat een vrouw he. ;)

Goor he.


garmtz

Een enorme reuzenschildpad werd ontleed in detail. Met alle lillende, bloederige ingewanden als closeup. Walgelijk en heel FOUT!

MarcoL

Other than the graphic violence and extreme gore, much of the film's original controversy surrounded the gratuitous on screen killing of animals. These scenes include:

    * The killing and flaying of a large, screaming coatimundi (often mistaken as a muskrat), by an actor (who also mistook the animal for muskrat) when the actor held it in his hand and stabbed it multiple times until it died.
    * A large turtle (about 45 cms long) is captured in the water and dragged to shore, where it is then decapitated and its limbs and shell removed. The actors proceed to cook and eat the turtle.
    * A large spider is killed with a machete.
    * The killing of a snake with a machete.
    * A squirrel monkey is captured by a native actor portraying a tribesman, who cuts the monkey's face off with a machete while it is struggling and then eats the brains.
    * A pig is kicked and then killed with a rifle when shot in the head by an actor.
    * The killing of several bugs located inside a prop-skull.

Many condemned this as animal cruelty for the purpose of mere sensationalism, and it has also been called "animal torture." In Italy, a law which prohibited cruelty to guinea pigs resulted in the outright banning of the film there until 1984. The film was made during a time when it was growing unpopular for filmmakers to stage such animal death scenes, and the use of such scenes was intended to attract controversy. All the animals killed in the movie (except the snake and spider) were later eaten by either the crew or the natives.

Originally, Deodato had a fake monkey head with fake brains in it to have the natives eat instead of actually killing and eating a monkey. The natives talked him out of it, however, as monkey brains were a delicacy to them

bron(http://en.wikipedia.org/wiki/Cannibal_Holocaust).

squeek

ik heb ooit een film gezien met ruimtewezens die een emmer kots opzuipen en al, dat vond ik erg walgelijk en volgens mij is het bad taste van peter jackson, correct me if i'm wrong!



grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Grindtegel

Hahaha ja dat is Bad Taste, die is echt zwaar cult en geweldig grappig. Net niet zo over the top als BrainDead (ook van Jackson) maar dat heeft meer met het budget voor de film te maken. Hier een fotootje
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

graafke

Hostel vondt ik toch ook wel redelijk heftig. (ben niet zo'n horror fan)


dvd-fan

 >:D heb net feed me gekeken. Wat een ranzige film. Film gaat over een man die vrouwen zo dik maakt dat ze kompleet van hem afhankelijk zijn. Daarnaast heeft hij dan een website waar je alles kan bekijken en kunt gokken op wanner ze zal sterven.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Bant

Quote from: dvd-fan on January  1, 2007, 16:54:58
>:D heb net feed me gekeken. Wat een ranzige film. Film gaat over een man die vrouwen zo dik maakt dat ze kompleet van hem afhankelijk zijn. Daarnaast heeft hij dan een website waar je alles kan bekijken en kunt gokken op wanner ze zal sterven.
Robin

MOet wel een hele onbekende film zijn, hij is zelfs niet te vinden op imdb.com ???

StrayDog

#62
Quote from: bentsdl on January  1, 2007, 17:14:43


MOet wel een hele onbekende film zijn, hij is zelfs niet te vinden op imdb.com ???

Dat komt omdat hij Feed heet en niet Feed me ;)
http://www.imdb.com/title/tt0445965/

Vond het best een aardige film.

Paul1967

Films van Lucio Fulci die ik gezien heb:
Zombie, New York Ripper, the Beyond.

MarcoL

Quote from: bentsdl on January  1, 2007, 17:14:43


MOet wel een hele onbekende film zijn, hij is zelfs niet te vinden op imdb.com ???

Ik zag hem dit weekend bij de MM in R'dam centrum liggen.

Del member

#65
Quote from: fca on December 31, 2006, 15:50:22
Plaatsen!!


Eindelijk iemand die het vraagt.
De jurk is niet dezelfde kleur maar wel dezelfde designer en zeeeeeeeeeeeeer laaaaaaaaaaaaaaag uitgesneden.
Wat een vrouw he. ;)

Goor he.



Reclame voor geslaagde borstamputaties ? WTF heeft/hebben ze met haar rechterhelft gedaan ? Eruit geshopped of overbelicht ?

garmtz

Lucio Fulci is ook wel erg ja... Maar hoe beter je projector, hoe meer je ziet dat het nep is... ;)

De spinnen in de bibliotheek in The Beyond zijn hilarisch!

Wimpie007

Hmm, Hard candy was inderdaad met momenten er over.  Het feit dat we die op kerstdag keken met de hele familie (op mijn aanraden) deed waarschijnlijk er ook niet goed aan  ::)

De eerste keer dat ik 'The Ring' keek is me ook wel een tijd bijgebleven.  2,5 a 3m kijkafstand van een 50' scherm, beetje teveel van het goeie...

Recentelijk Saw3, al was ik me gelukkig niet echt aan het inleven in de film (had de eerste 20 minuten gemist).

Hostel in HD staat nog steeds klaar, misschien voor vannacht als ik weer niet kan slapen :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Rielplayer

Quote from: Wimpie007 on January  4, 2007, 18:31:55
Hmm, Hard candy was inderdaad met momenten er over.  Het feit dat we die op kerstdag keken met de hele familie (op mijn aanraden) deed waarschijnlijk er ook niet goed aan  ::)

De eerste keer dat ik 'The Ring' keek is me ook wel een tijd bijgebleven.  2,5 a 3m kijkafstand van een 50' scherm, beetje teveel van het goeie...

Recentelijk Saw3, al was ik me gelukkig niet echt aan het inleven in de film (had de eerste 20 minuten gemist).

Hostel in HD staat nog steeds klaar, misschien voor vannacht als ik weer niet kan slapen :)

Lol, Hard Candy is idd een echte familiefilm 8)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

remon123

#69
 Wolf Creek  vond ik een gore film,
misschien wel omdat het verhaal waargebeurd blijkt te zijn en dat je  daarom anders naar zo'n film zit te kijken maar ik vond het ieder geval een vieze film voor mij op nummer 1

Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Ed-S

#70
Quote from: Kefmania on December 30, 2006, 00:12:37
Vanavond Hard Candy gezien...echt walgelijk

Hmm, afgelopen week ook deze film gezien, griezelig vind ik hem zeker niet, wel ziek.
trouwens op mr and mrs smit vind ik dit de meeste slechte film die ik heb gezien in jaren.

Ed
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

redfox001

#71
Quote from: remon123 on January  4, 2007, 20:01:05
Wolf Creek  vond ik een gore film,
misschien wel omdat het verhaal waargebeurd blijkt te zijn en dat je  daarom anders naar zo'n film zit te kijken maar ik vond het ieder geval een vieze film voor mij op nummer 1



ja die film bedoelde ik was echt een vrouwelijk geslachtsdeel film! Had het er eerder ook over maar was de titel kwijt.

edit: hmm op deze manier komt de boodschap niet helemaal over was een klote film  ;D

MarcoL

Quote from: Redfox001 on January  7, 2007, 14:35:25
een vrouwelijk geslachtsdeel film!

een klote film  ;D

Niet goed opgelet bij biologie? ;D

redfox001

#73
Quote from: MarcoL on January 10, 2007, 00:27:31
Niet goed opgelet bij biologie? ;D


Tja sommige woorden als ding dat aan een boom hangt vrouwelijk geslachtsdeel en wormvormig aanhangsel krijg je er niet door  ;D ;D

He mannelijk geslachtsdeel wel  ;D

Benco

#74
Horror is niks voor mij , mis ik iets ?