Welke muziek luister je vandaag?

Started by VlisChris, November 26, 2006, 20:16:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Bas Akkerman

Heel erg, naar aanleiding van Stranger Things, maar op repeat:

Joy Division - Atmosphere

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

rogier_hier

Vibrasphere - Exploring the tributaries

RZeemering

Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

B-art

#25578
James Blake - James Blake

even mijn nieuwe woofers inspelen (niet te hard uiteraard). Wat een bass  :smile:
Limit to Your Love: veel lager gaan mijn speakers niet
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Kwabbernoot



Nou ja, de alu/plastic versie dan. Tja, wat hier weer van te vinden...

Groeten...

Dura

#25580
Samantha Jones, the other Jones, oudje uit 1970 die ik net in handen kreeg.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

FDLARRY

Quote from: Kwabbernoot on September 25, 2016, 14:14:43


Nou ja, de alu/plastic versie dan. Tja, wat hier weer van te vinden...

Groeten...

Ik zal een van de weinigen zijn maar vind er weinig aan, zal bij 2 keer luisteren blijven denk ik.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Kwabbernoot

Nou, ik vind het vooralsnog ook nog niet wat. Maar ik ga hem nog wel een paar kansen geven.

Groeten...

modde239

The first video from Metallica's upcoming album "Hardwired" 18.11.2016.... :headbanging:

https://youtu.be/1iprubvCfdM

modde239


newday

#25585
Quote from: FDLARRY on September 26, 2016, 14:08:26
Ik zal een van de weinigen zijn maar vind er weinig aan, zal bij 2 keer luisteren blijven denk ik.

Hij gaat bij mij ook niet bij mijn favoriete Cave platen horen, ook niet na meerdere keren luisteren.

Ik vond Rings Of Saturn wel een goed nummer tot er iemand op de achtergrond constant owoohoho doorheen begint te zingen  :(

Volgend jaar nog maar eens luisteren, misschien vind ik hem dan wel geniaal  8)

Edit: hij staat nog steeds op en wordt al beter, vreemd  :tounge:

Maro

Quote from: modde239 on September 26, 2016, 19:19:36
The first video from Metallica's upcoming album "Hardwired" 18.11.2016.... :headbanging:

https://youtu.be/1iprubvCfdM

Ik vind hem wel weer lekker hoor. Nu nog hopen dat hun CD ook eens fatsoenlijk gemixt is. Dat was met de laatste paar platen de reden dat ik die nooit draai. Ik ben geen mierenn**ker kwa geluid. Kan veel aan maar die Metallica natte kranten sound trek ik echt niet.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

modde239

Quote from: Maro on September 27, 2016, 17:23:48
Ik vind hem wel weer lekker hoor. Nu nog hopen dat hun CD ook eens fatsoenlijk gemixt is. Dat was met de laatste paar platen de reden dat ik die nooit draai. Ik ben geen mierenn**ker kwa geluid. Kan veel aan maar die Metallica natte kranten sound trek ik echt niet.

Helemaal mee eens vond Master of Puppets lekker vet klinken....zo zouden alle cd's van hun moeten klinken....

Maro

Quote from: modde239 on September 27, 2016, 17:30:16
Helemaal mee eens vond Master of Puppets lekker vet klinken....zo zouden alle cd's van hun moeten klinken....

Denk niet dat zo ooit weer het niveau van Puppets gaan halen. Das war einmal.  :nopompom:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

modde239

#25589
                                   :headbanging: :headbanging: :headbanging:


https://youtu.be/V6KR0YXBoqo

https://youtu.be/dSydFyi4jtQ

fietser

Shawn Mendes
Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

newday

Foo Fighters - Foo Fighters :)


FDLARRY

Neil Cowley Trio - Spacebound Apes (2016, Hide Inside)

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

gerzom

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


ian

Daniel Lanois - Shine
Home-Cinema: Pioneer SC-LX901, Nvidia Shield TV, Epson TW9400, Elite Screens -
Aeon edge free 100", Klipsch SW112, 11x JBL Control 1 Pro
Stereo: Sonos Amp, Focal JM Lab Electra 906

roeleken

Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

take5

Met een kop koffie ga ik even goed zitten voor:

Dhafer Youssef - Diwan of Beauty and Odd

Mijn hart maakte even een springetje toen ik zag dat hij een nieuw album heeft.  :worship:
Weet iemand trouwens waarom zijn album Electric Sufi niet meer te streamen is (Spotify/Tidal)?

lynch1979

Quote from: take5 on September 30, 2016, 08:34:46
Met een kop koffie ga ik even goed zitten voor:

Dhafer Youssef - Diwan of Beauty and Odd

Mijn hart maakte even een springetje toen ik zag dat hij een nieuw album heeft.  :worship:
Weet iemand trouwens waarom zijn album Electric Sufi niet meer te streamen is (Spotify/Tidal)?


Ik vind het een geweldig album.....als je hem live wilt zien eind oktober in Lantaren Venster, tijdens International Jazz Rotterdam.

roeleken

mmmmm, wat ingewikkelde muziek
nu weer Bombino vandaag  :bigsmile:

over een paar weken in Gent  :P
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software