Stereophile aanbieding

Started by DA BoSS, November 10, 2006, 09:12:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DA BoSS

Voor de geinteresseerden:

Stereophile heeft op dit moment een hele mooie aanbieding voor nieuwe abbonnee's.
Een jaar lang komt ie thuis op je mat voor $ 27,97 (inclusief verzendkosten)

Dat is slechts zo'n $ 2,30 per nummer :o
(ik betaal bij mijn kiosk nu een kleine 10 euro per nummer...)

zie hier


mvg,
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Staaled

Quote from: DA BoSS on November 10, 2006, 09:12:25
Voor de geinteresseerden:

Stereophile heeft op dit moment een hele mooie aanbieding voor nieuwe abbonnee's.
Een jaar lang komt ie thuis op je mat voor $ 27,97 (inclusief verzendkosten)

Dat is slechts zo'n $ 2,30 per nummer :o
(ik betaal bij mijn kiosk nu een kleine 10 euro per nummer...)

zie hier


mvg,
Hi DaBoss.

Bedankt voor de tip. :D
Goed blad, zeker voor dat bedrag.

Salut,Hipster.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

Het lukt even niet om te abonneren. :'(

Aanbieding geldt trouwens ook voor Hometheater mag. 8)

Salut,Hipster.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Nahpets

Site geeft inderdaad een foutmelding. Wil ik me zelf eens een keerthe verwennen....kan het niet. Later nog maar eens een keertje proberen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Starred

Alle .com sites lijken down te zijn

Shorty

Weet je zeker dat in dat bedrag ook de verzendkosten naar Europa zijn meegerekend?  ::)

VrGr,

Bart J.

DA BoSS

Yup, ik had me gisteren al aangemeld (zonder problemen, heb ook screenshotjes met het totaal bedrag etc)

Voor inwoners van de US kost een jaar nu maar $12,97, europeanen moeten $15 extra betalen tbv de bezorging overzee.

Je hebt trouwens waarschijnlijk wel een creditcard nodig om je aan te melden...
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Markaudio

He dat is een leuk kado! Wat is je creditcardnummer Da BoSS? ;)
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

Shorty

Quoteeuropeanen moeten $15 extra betalen tbv de bezorging overzee.

Dat betekent zeepost.  :P En dat betekent dat je tijdschrift soms wel 2 maanden onderweg is - ik spreek uit ervaring.  :-[

VrGr,

Bart J.

DA BoSS

Quote from: Shorty on November 10, 2006, 11:31:33
Dat betekent zeepost.  :P En dat betekent dat je tijdschrift soms wel 2 maanden onderweg is - ik spreek uit ervaring.  :-[

VrGr,

Bart J.


Ik ben heel benieuwd.....?

PS zouden ze niet gelijk aankomen met de edities voor de kiosken?

PS2 is er hier iemand met een al lopend abbonement, die zijn licht over deze kwestie kan laten schijnen?
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Rob_H

Hey,

Ik ben nu al een kleine 3 jaar abonnee van Stereophile.
Het is echt belachelijk wat ze in de krantwinkels voor Hifi-bladen vragen. >:D

Ook wordt de wisselkoers in acht genomen als je met kredietkaart betaald dus dat word $2,30 = €1,8/per nummer.
En als je een 2 jarige abonnement neemt is het nog goedkoper.  ;D 8)

Mij hoor je niet klagen.

Een echte nobrainer dus.

Mvg. Rob


DA BoSS

Hey Rob,

goed om te horen 8)

Mag ik je vragen; heb jij het novembernummer al binnen?


mvg,
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Rob_H

Quote from: DA BoSS on November 10, 2006, 17:33:50

Mag ik je vragen; heb jij het novembernummer al binnen?

mvg,

Jep, die zat maandag in de bus.
Ik heb nog nooit lang moeten wachten op nummers.

Mvg. Rob

bmateijsen

Helaas ligt de server plat....

Markaudio

Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

Hoeksel

Inderdaad goedkoop, maar ik heb heel veel problemen gehad met niet komende of sterk vertraage nummers. Bij klagen beloven ze altijd een nieuwe, maar ook die hebben dezelfde problemen. Ligt waarschijnlijk niet eens aan hen, de service is super, maar ik kap ermee.

Paulie

#17
Heel jammer want voor dat bedrag wil ik me wel op beide bladen abonneren.

we wachten het wel af.

groet

paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

Scheu Premier2

Hoi

ik heb al een jaar of 2/3 een abonnement op beide tijdschriften. Net als Hoeksel de laatste 5 maanden leverings problemen. Inderdaad hele goede service daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Het lijkt wel beter te worden november kwam op tijd deze keer. Waar kun je voor 2.30 nu nog een leuk audio tijdschrift kopen.

Ik ben met stereophile in ieder geval blij. home theater mag vind ik minder, maar heb ook nog geen ht set.

Rick
Copland cda-288, Scheu Premier 2, Copland, CTA 301, Car 805C en Milestones in aanbouw.

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Starred

Iemand ervaring met adreswijzigingen bij Amerikaanse abo's? Gaat dat goed?

Paulie

Quote from: Starred on November 11, 2006, 10:38:14
Iemand ervaring met adreswijzigingen bij Amerikaanse abo's? Gaat dat goed?

Daar ben ik ook benieuwd naar want ik ga in maart verhuizen.

Ik hoor het graag,
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

Hoeksel

Quote from: Starred on November 11, 2006, 10:38:14
Iemand ervaring met adreswijzigingen bij Amerikaanse abo's? Gaat dat goed?

Ging bij mij goed, paar maanden geleden verhuist.

Shorty

Hmmm. ik twijfel..... Heb al 20 jaar een abo op HiFiNews, maar heb eigenlijk geen zin dat nog te verlengen. Ze gaan steeds meer op een doorsnee hifiblad lijken. Hun leukste medewerker, Ken Kessler - vroeger altijd amusant - deed het laatste jaar steeds botter en is er nu uitgegooid, of zelf opgestapt.....

Nadeel van Stereophile is toch dat ze allerlei hier niet verkrijgbare spullen bespreken. Plus de bezorgproblemen.... hoewel je je voor dat geld eigenlijk geen buil kunt vallen. (Een jaarabo op HFN kost € 89.... ::) )

VrGr,

Bart J.

donaldk

Quote from: Shorty on November 10, 2006, 09:47:38
Weet je zeker dat in dat bedrag ook de verzendkosten naar Europa zijn meegerekend?  ::)

VrGr,

Bart J.

De aanbiedingen die ik altijd via email krijg zijn voor $9,99, dus $17,- extra zal de international rate zijn.