Nou, dan ook maar de mijne :) *update!*

Started by Alfa_33, January 9, 2003, 14:35:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alfa_33


MrPink

Leuk verhaal! :)

Toch lijkt het me wel jammer dat je niet al een beetje kunt genieten van een groter beeld... Is het niet een idee om tijdelijk een 28" breedbeeld te kopen (desnoods 2e hands)? Daarna kun je de rest van je set completeren en vervolgens een projector kopen. Het is maar een suggestie... :)

Groetjes,
Oscar

Alfa_33

#2
-

PM

Vraagje.. ik zie op de foto's geen monitor.. plaats je die wel ergens dicht bij je center als je kijkt?
Anders krijg je een beetje een verdraaid geluidsbeeld lijkt me
Groeten, Peter

MrPink

Ach, ieder doet het weer op zijn of haar manier...alles is goed. :) Ik heb zelf niet zo'n enorm geduld, dus ik zou niet zo lang kunnen wachten. ;D

Groetjes,
Oscar

Alfa_33

#5
-

Jo Kumpen

DAT IS IDEAAL!  :D

Ik was een hele tijd al opzoek naar een goed meubeltje waar m'n componeten in passen en nu zie ik hier zo'n simpele opstelling maar wat perfect kan passen! Lijkt me ideaal... Leuke tip :-) (als je er tenminste geen patent (© ®) op hebt  ;D

¦¬)
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Alfa_33

#7
-

Alfa_33

-

Alfa_33

-

Alfa_33

-

MrPink

Kijk, dat begint er op te lijken. :) Gefeliciteerd.

Groetjes,
Oscar

Alfa_33

-

MrPink

In het algemeen is de kwaliteit van slecht naar goed: composite - s-video (ook wel s-vhs genoemd) - RGB/Scart of component. Dit geldt voor standalone dvd-spelers, maar ik neem aan ook voor pc's.

Groetjes,
Oscar :)

J.A.F._Doorhof

Hi,

Composite brengt veel artifacts in het beeld, waarvan de bekendste het "escalator" effect is, het lijkt net alsof je liftjes of roltrappen omhoog ziet lopen langs hoog contrast vlakken.

Ook verlies je veel scherpte en krijg je op moeilijke scenes chroma fouten, maw wat zwart wit hoort te zijn wordt moire met kleur.

Kijk op het HT web naar de artikelen over bekabelingen.
http://www.itccomp.nl/htwebf/Documenten/PDF/formaten.PDF

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Alfa_33

#15
-

Roland


Alfa_33

#17
-

MrPink

Ziet er goed uit! Wanneer komt de projector? ;)

Groetjes,
Oscar

Alfa_33

#19
-

thommy

#20
Hi Sander,

Denk ik er weer eens aan om je te melden dat het door jou bestelde doek ter waarde van 94 euro incl verzenden toch reeds sinds 20 januari klaar ligt ;)

Hopelijk heb je ondertussen wat gespaard en kan het eindelijk jou richting uit want het ligt me toch reeds lang in de weg.

Mvgr
Yves.