Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Geen probleem voor mij. Niet te serieus nemen. Zeker Tjeb niet.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

#5426
Quote from: Peerless Monster on August 15, 2017, 17:50:50
Je kan ook de poep uit je oren halen?
Wellicht dat dat helpt?

Want? Jij prefereerd koper of zilver als laadkabel wel boven koolstof? :angel:

Peerless Monster

Quote from: Tjeb on August 15, 2017, 23:16:14
Want? Jij prefereerd koper of zilver als laadkabel wel boven koolstof? :angel:

😄
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

cccp

Quote from: Contour on August 13, 2017, 19:49:22
Omdat dit gebruikelijk is...
Dus eigenlijk waarom? Daarom.  :nopompom:

Contour

Soms moet je dingen gewoon aannemen, want als je alles altijd in twijfel trekt, en zelf niks uitprobeert, dan kom je zeker nergens...

chansig

 :D

Je gaat gewoon een vervolg geven aan de ingezette lijn vwbt bs reacties. Nu niet meer mopperen op anderen.

Gr. Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Quote from: Contour on August 16, 2017, 20:59:10
Soms moet je dingen gewoon aannemen, want als je alles altijd in twijfel trekt, en zelf niks uitprobeert, dan kom je zeker nergens...

Dat had Huub kunnen zeggen :D

Tjeb

Quote from: Contour on August 16, 2017, 20:59:10
Soms moet je dingen gewoon aannemen, want als je alles altijd in twijfel trekt, en zelf niks uitprobeert, dan kom je zeker nergens...

Ik neem maar niet aan dat "koudvuur" bestaat en je je poten er niet aan kan branden... :tounge:

Contour

Zaken die weinig tot niks kosten, en waar het meerendeel van de audio community achter staat, ik zie geen reden om dat dan niet toe te passen, of op zijn minst te proberen.

Groetjes Walter

DofN

Hoe weet je dat van die meerderheid? Heb je dat gemeten? Ik twijfel een beetje aan de juistheid van die uitspraak.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Contour

Google is your friend my friend!

chansig

Quote from: Contour on August 17, 2017, 11:19:50
Zaken die weinig tot niks kosten, en waar het meerendeel van de audio community achter staat, ik zie geen reden om dat dan niet toe te passen, of op zijn minst te proberen.

Groetjes Walter

Het zit hem mede in je aanname dat anderen of ik het niet proberen of geprobeerd zouden hebben.

Daarnaast vind ik het echt een levensgevaarlijke overtuiging die je hebt als het gaat om zomaar klakkeloos dingen aannemen. Binnen de audio kan het weinig kwaad...dat realiseer ik me ook wel.

En de rest van je argumentatie is toch geen argumentatie ? Veel mensen geloven dat God bestaat, dus God bestaat. Kijk maar op internet. Zo simpel is het niet...dat zal je ook wel snappen. Neem anders maar van mij aan dat het niet zo simpel is.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

Quote from: Contour on August 17, 2017, 11:19:50
Zaken die weinig tot niks kosten, en waar het meerendeel van de audio community achter staat, ik zie geen reden om dat dan niet toe te passen, of op zijn minst te proberen.

Groetjes Walter

Daar is ook niets mis mee, aannemen dat men niets geprobeerd heeft of aannemen dat het werkt omdat anderen dit zeggen des te meer...

Contour

#5438
Hallo Hans,

De X-Fi komt er weer aan zag ik, sta jij weer bij de D&D mannen in de ruimte, zo ja, welke dag en weet je al welk kamernummer?

Groetjes Walter

chansig

Ik sta niet bij de mannen van Dutch & Dutch...Geen idee welk nummer ze hebben. Mogelijk dat ik nog ga, maar ook nog geen idee.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Wel ik ga...dat is zeker. Nog steeds geen idee waar de mannen van Dutch & Dutch staan.

Maar een belangrijkere vraag: To woofer or not to woofer ?

Ws toch maar weer wel. Mis ik het dan toch ? Ja op momenten wel. Iets meer diepte en iets meer body. Misschien ook een stuk audiofiele onrust. Er is niet veel meer waar ik mee kan klooien. Als het begint te kriebelen kan kan ik alleen de streamer veranderen. En die doet het prima...dus ja waarom. Zo hard kriebelt het dan ook weer niet.

Dus dan maar weer aan de rommel met subs. Al een tip gehad: BK 200. Is ook een beetje de prijsklasse. Enige lastige vind ik dat dit alleen in Engeland te krijgen is en ik ook met de kleur zit. Wil niet een heel groot risico lopen dat ik het weer terug moet gaan sturen. De maten zijn werkelijk perfect: 30x30x29 oid. In ieder geval niet groot.

Ws komen er dan 2. Beide aan de rechter kant. Eentje naast de speaker de ander ws rechts schuin achter me.

Iemand nog tips...300 a 400 euro pst.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

katwax

Hoe ga je die crossover regelen? Nu wordt "alles" gedaan via de luidsprekers als ik het goed begrijp.
Zou dit gevoel van tekort er ook zijn met de 8c?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

chansig

Via de speaker kan dat geregeld worden. Zit een sub out op beide speakers. En de 8c is overwogen maar gaat gezien de opstelling niet het maximale presteren en dat is jammer van de centjes. Andere opstelling zit er niet in.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

En het klonk net zo leuk.

:P

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Twee van deze besteld:



Nog even wat kabels scoren.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

yorkie13

Nice.

Ben benieuwd wat je ervan vindt  8)

chansig

Anders ik wel. Ik denk, hoop, verwacht dat het een mooie aanvulling gaat worden.

Baardje hoeft niet te komen luisteren. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Dat is fijn!

Ben benieuwd of je het nu wel echt goed krijgt.... Gelukkig heb 'ie ARC in huis nu!

:hehe:

chansig

That is inderdaad handy.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.