Sfeervol projectje

Started by home@the movies, November 9, 2023, 22:51:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Zoals jullie weten rollen we van het ene bouwproject in het andere, het zijn er teveel om allemaal te posten, maar deze is wel eentje die heel erg sfeervol is en wellicht anderen op een idee kan brengen.
Het is een project in Den Bosch, waarbij we in de kelderruimte een ht hebben gebouwd, maar ook in de woonkamer een leuke set hebben neergezet.
Zoals steeds hebben we het volledige project in eigen beheer gedaan, er is dus in de ht ruimte geen enkele externe partij betrokken.
In de woonkamer is het tv meubel door een interieurbouwer gemaakt, wij hebben daar de techniek in voorzien.



Als techniek in de HT ruimte;

Nad778 Receiver
Waterfall Audio speakers 7.2.4 systeem waarvan de side surround dubbel zijn omdat er twee rijen zetels staan, er zijn dus eigenlijk 9 basis speakers, twee sub en 4 Atmos speakers.
Vanwege de zeer geringe inbouwdiepte in de zijn achterwand zijn de surround geen waterfalls maar Monitor audio speakers
JVCNZ7
Dreamscreen akoestisch projectiescherm
Panasonic UHD speler
Zapppiti media speler
Apple TV uhd
CTRL4 bediening
Roma home Cinema recliners 6 stuks




home@the movies

verder

home@the movies

Nog wat

home@the movies

En nog wat

home@the movies

#4
In de woonkamer koos de klant ervoor om de surround en atmos speakers onzichtbaar weg te werken in de bepleistering, hiervoor kozen we dus voor de JBL conceil speakers, die dus na plaatsing compleet onzichtbaar zijn in de ruimte.
Verder zitten er in het meubel vooraan, Klipsch inbouwspeakers, een nieuwe Onkyo 1700 receiver, Apple TV, en ziggo decoder.

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

eduard


williams

Leuk om het verloop te zien in de foto's kwa werkzaamheden en dan tot zo mooi einde te komen .
Vind met name de akoestische houten panelen mooi met de ledstrip daar weer tussendoor en ik zit er dan ook aan te denken om mijn achterwand zo te gaan doen .

Wederom weer een mooi staaltje werk wat je daar geleverd hebt 😊

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

home@the movies

Quote from: williams on November 18, 2023, 08:46:52Leuk om het verloop te zien in de foto's kwa werkzaamheden en dan tot zo mooi einde te komen .
Vind met name de akoestische houten panelen mooi met de ledstrip daar weer tussendoor en ik zit er dan ook aan te denken om mijn achterwand zo te gaan doen .

Wederom weer een mooi staaltje werk wat je daar geleverd hebt 😊


Dank, het was een hele klus alweer, vooral omdat ik de HT ruimte helemaal in mijn eentje heb moeten klaarspelen.
We zijn alweer begonnen aan de volgende ruimtes  ;)
maar ik ben tevreden met het resultaat