filmpje op hifi.nl van mijn favoriete stamkroeg euh.. winkel

Started by myself, September 21, 2006, 23:50:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Bedankt voor de link.

Jiri, jij bedankt voor het erg leuke filmpje. Hobo is in het verleden voor mij ook belangrijk geweest als dealer( tegewoordig minder), dus leuk herkenbaar filmpje. De kwaliteit is ook om te smullen. Het detail in de sint jan beelden O0

DD2


Peerless Monster

Quote from: ddouwstra on September 22, 2006, 09:54:00
B&W...   *kwijl*

leuk filmpje..

Als dat fineer nat wordt, dan gaat het bollen hoor ;D...
Koop eens echte speakers ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Jiri

Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Raphie

JBL PRX Power!

B.J.

Grappig filmpje. Ik vind de muziek iets te hard in vergelijking met de de stem. Wanneer hij wat zei deed ik hem steeds iets harder en dan met muziek weer zachter.

myself

leuke sfeer impressie voordat je naar binnengaat. wel jammer genoeg wat korte 'boodschap' wat Hobo den bosch nu eigenlijk is. den bosch is ook een winkel waar de service nog heel erg hoog in het vaandel staat.
en de 2 tofste gasten in den bosch hebben je geholpen  8)
Menno en Toine !
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

TheSpeedSkater

Leuk filmpje, alleen zou je misschien volgende keer een statief kunnen gebruiken voor je buiten beelden...komt behoorlijk trillend over. Hoe rustiger het beeld, hoe lekkerder het kijkt! Verder leuk gedaan hoor!

:)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

advr



Leuk filmpje over mijn eigen stad ;D

Hobo ken ik al vanaf het eerste begin toen een aantal werknemenr van Goossens en Swagerman de Hobo Hifi in Den Bosch zijn gestart. Daarvoor kwam ik altijd bij Goossens waar de sfeer van "uitproberen" en experimenteren toch makkelijker was dan bij Hobo. Ik heb daar erg veel gekocht moet ik zeggen.  :o

Door de jaren heen vond ik de drempel te hoog worden, zo maar even wat luisteren werd moeilijker en soms wat opdringerige verkopers hebben mij daar "weggejaagd". Te commercieel voor mij.  ???

Maar als ik het filmpje zo zie lijkt dat nu wellicht verandert. Ik zal er eens binnen lopen.  ;D

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

myself

mijn ervaringen is dat er erg veel mogelijk is. Experimenteren in de winkel en thuis is geen probleem. lekker kleppen over je set kan natuurlijk ook en een ander apparaat mee als je eigenste in de reparatie is, is daar gewoon normaal.

Dingen langer uitproberen, dingen over laten komen van andere vestigingen en installatie bij je thuis is gewoon standaard in hun service. Er staan een aantal top gasten in. Niet allemaal, moet ik eerlijk zeggen, maar sommige mensen liggen je nu eenmaal niet, maar er werkt 6 man dus keuze genoeg  :D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

advr

Quote from: myself on September 23, 2006, 13:07:38
mijn ervaringen is dat er erg veel mogelijk is. Experimenteren in de winkel en thuis is geen probleem. lekker kleppen over je set kan natuurlijk ook en een ander apparaat mee als je eigenste in de reparatie is, is daar gewoon normaal.

Dingen langer uitproberen, dingen over laten komen van andere vestigingen en installatie bij je thuis is gewoon standaard in hun service. Er staan een aantal top gasten in. Niet allemaal, moet ik eerlijk zeggen, maar sommige mensen liggen je nu eenmaal niet, maar er werkt 6 man dus keuze genoeg  :D

toen Ad Koppenol er nog werkte moest je het volledige bedrag van de apparaten "vooruit" betalen. Je kreeg het wel weer terug maar echt lekker werkte dat niet.  :o Vandaar dat ik nooit meer kwam.

Kom jij ook Den Bosch dan?
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

myself

Quote from: advr on September 23, 2006, 13:22:03
toen Ad Koppenol er nog werkte moest je het volledige bedrag van de apparaten "vooruit" betalen. Je kreeg het wel weer terug maar echt lekker werkte dat niet.  :o Vandaar dat ik nooit meer kwam.

Kom jij ook Den Bosch dan?
ik heb ook in de tijd dat ad er nog was veel dingen op demo gehad, maar nooit iets hoeven aan te betalen. Mogelijk omdat ik er wel vaker kwam en ik de mensen kende. Ik heb wel eens gehoord idd, dat iemand voor de 1e keer binnenkwam en het bedrag moest voorschieten. ik kan beide kanten begrijpen....

ik kom uit de buurt van den bosch en in mijn regio is gewoon hobo de beste hifi winkel, beste assortiment, juiste 'verkopers' en beste service.
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

graafke

Grappig een filmpje over mijn eigen woonplaats  ;D

Voor mijn ouders hebben we er hun set, tv en dvd recorder gekocht...prettig ontvangen zonder opdringerige verkopers en ruim voldoende gelegenheid om te luisteren.



kippekop

Ik heb geen beeld bij de filmpjes, alleen de wma filmpjes, waarop kun je dit het beste draaien?
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

TheSpeedSkater

Quote from: kippekop on September 23, 2006, 17:40:39
Ik heb geen beeld bij de filmpjes, alleen de wma filmpjes, waarop kun je dit het beste draaien?

Ik heb de 720p versie bekeken. Het laden duurt even, maar daarna kwam hij automatisch in mijn explorer...Ligt een beetje aan de snelheid van je internet verbinding denk ik...
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

advr

Quote from: myself on September 23, 2006, 13:55:16
ik heb ook in de tijd dat ad er nog was veel dingen op demo gehad, maar nooit iets hoeven aan te betalen. Mogelijk omdat ik er wel vaker kwam en ik de mensen kende. Ik heb wel eens gehoord idd, dat iemand voor de 1e keer binnenkwam en het bedrag moest voorschieten. ik kan beide kanten begrijpen....

ik kom uit de buurt van den bosch en in mijn regio is gewoon hobo de beste hifi winkel, beste assortiment, juiste 'verkopers' en beste service.

ik kwam al jaren en jaren bij Goossens toen Ad daar ook werkte dus ik ken hem al veel langer en ik heb bij hem veel geokocht. maar het maakt niet uit. ik ga liever naa Audio Excellence, die regelen ook alles voor mij ;D ;D ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

myself

Quote from: advr on September 23, 2006, 20:31:07
ik ga liever naa Audio Excellence, die regelen ook alles voor mij ;D ;D ;D
ook een goede winkel daar in zevenbergen  8)
trouwens wat mij betreft enkele van de weinige winkels in het zuiden die 'goed' zijn.
andere winkels leveren ook in het zuiden  ;) :P
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

advr



misschien moet ik Hobo een 2e kans geven en weer eens binnen lopen ::)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

graafke

Quote from: advr on September 24, 2006, 09:44:56

misschien moet ik Hobo een 2e kans geven en weer eens binnen lopen ::)

ik dacht dat jij voorlopig niks meer wilde upgraden  :P ;D

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

mradem

Ik heb ook goede ervaring met hobo. Alleen de rotterdam vestiging.

Marcel_T.

Quote from: Bas Janssen on September 22, 2006, 10:31:17
Grappig filmpje. Ik vind de muziek iets te hard in vergelijking met de de stem. Wanneer hij wat zei deed ik hem steeds iets harder en dan met muziek weer zachter.

Ben ik het mee eens, de muziek staat te hard in verhouding tot de stem. Verder een mooi filmpje, goede kwaliteit ook.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650