Onderscheid maken tussen stereo sets en overige stereo vragen.

Started by brimbrammer, September 20, 2006, 13:58:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

brimbrammer

De titel zeg het eigenlijk al.
Ik wil mijn topic bij "Private Home Theaters" langzaam gaan vervangen door een nieuw topic bij "Stereo", dit omdat ik inmiddels niet meer in het bezit bent van een 5.1 setup maar ben overgegaan naar een stereo set.
Nu wilde ik dus een nieuwe topic gaan maken bij "Stereo" maar zie dat daar alles op één hoop ligt, dus zowel de topic,s over stereo sets als alle andere vragen over stereo.

Mijn vraag is nu of dit wellicht gescheiden kan worden van elkaar om het geheel zo wat over zichtelijker te maken.
Dus een apart gedeelte waar alle stereo sets bij elkaar staan.

Wellicht een idee gezien het feit dat er toch steeds meer stereo sets komen, wat is jullie gedachten ?

Raphie

Hmm de meeste hebben hun setup (dan wel niet stereo) al in "Private Home Theaters" staan, waar zelfs bij sommige topics het overgaat van HT in stereo in HT etc....

Maar begrijp je punt wel ;)
JBL PRX Power!

brimbrammer

Zoiets maar dan ook voor stereo sets lijkt me wel leuk en vooral overzichtelijk, nu ikzelf een stereo topic wil gaan maken viel het me gewoon op en wellicht is het mogelijk.......

J.A.F._Doorhof

Kan gewoon bij private HT's lijkt me, het is en blijft een showcase voor sets.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

brimbrammer

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 20, 2006, 18:33:44
Kan gewoon bij private HT's lijkt me, het is en blijft een showcase voor sets.
Uiteraard maar omdat er nu al een aantal stereo sets bij "Stereo" staan, deze zijn een tijd geleden immers juist van private home theaters verplaatst naat stereo.
Vandaar mijn gedachten hierin, juist omdat stereo set toen verplaatst zijn.

VlisChris

De stereo sets zijn inderdaad verplaatst van HT naar stereo.
Het zou me een beetje verbazen om dan nu toch nog ook bij HT je stereo te kunnen laten zien.
Wellicht is er een subforum van te maken bij Stereo?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

brimbrammer

Heel mooi, gaan de huidige topic,s ook verplaats worden zodra iemand dara tijd voor heeft ?

Gaat een stuk overzichtelijker worden zo. ;)

J.A.F._Doorhof

Doe dan even een report to moderator, ik heb geen tijd om alles handmatig door te lopen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"