Dappere gezocht voor interlink test

Started by ome subtilieco, September 16, 2006, 10:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ome subtilieco



Zoals de naam al zegd ik zoek iemand die naar mijn kabeltje wilt luisteren.
Ik heb momenteel niks staan dus wie o wie wilt?

Nog wat info over de interlink:
Lengt: 1m
Connectoren: Neutriks cinch
Buitenmantel: gewikkeld teflon met daar onder gevlochten kevlar
Buitengeleider: gevlochten zilver (zou ook verzilverd kunnen zijn)
Binnenmantel: teflon tube
Binnnengeleider: getwist zilver (zou ook verzilverd kunnen zijn)

Dus geef je op en ik zal hem dan naar iemand op sturen.

en de eerste luisteraar mag het een naam geven  8)


hifiman

#1
Ik heb wel interesse. Ik ben op zoek naar een goede interlink en heb er onlangs zelfs nog een shootout voor georganiseerd, zoals te lezen in dit topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=48430.0

Ik heb helaas nog geen betere interlink gevonden die ik goed genoeg vind en die voor mij betaalbaar is (max 250 euro). Momenteel draai ik met een zilveren interlink van RScable maar die bevalt niet helemaal.

Maar vertel eens, wat is hier precies het idee achter? Heb je hem zelf gemaakt en wil je graag weten hoe deze interlink volgens anderen presteert?

En hoe komt het dat je wel een kabel hebt maar verder niks  ???

advr

ik wil hem ook wel beluisteren, ik zoek nog een interlink voor tussen Linn Linto en Graaf  ;D

Ben ook wel benieuwd naar de achtergronden maar dat maakt voor de luistertest niet uit natuurlijk.

Bij deze meld ik mij aan voor de test 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

#3
Ik hoor het al, deze interlink gaat straks het hele land door  ;D

Maar het zou denk ik leuk zijn als Ome nog even wat meer vertelt over de achtergrond van het ontstaan van dit topic.

advr

Maakt toch niet uit! :o

als hij beter is dan een LAT IC-300 Signature dan maakt hij een goede kans. al ben ik wel op zoek naar de ultieme interlink tussen LP12 en Graaf echter heb ik die koop een jaar uitgesteld. dus best wel tijd voor een tussenstop ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

Quote from: advr on September 18, 2006, 13:05:23
Maakt toch niet uit! :o
Het maakt ook niks uit, maar het maakt me wel nieuwsgierig als iemand een kabel ter test aanbiedt en dan terloops opmerkt zelf even geen set te hebben  ;D

Quote from: advr on September 18, 2006, 13:05:23
als hij beter is dan een LAT IC-300 Signature dan maakt hij een goede kans. al ben ik wel op zoek naar de ultieme interlink tussen LP12 en Graaf echter heb ik die koop een jaar uitgesteld. dus best wel tijd voor een tussenstop ;D

Die kabel heb ik dus laatst ook in mijn set mogen beluisteren en die vond ik erg goed klinken op 1 minpunt na en dat was nogal slissende s-klanken. Ervaar jij dat ook zo met de IC-300 ?

advr

Quote from: Audioloog on September 18, 2006, 13:10:39
Het maakt ook niks uit, maar het maakt me wel nieuwsgierig als iemand een kabel ter test aanbiedt en dan terloops opmerkt zelf even geen set te hebben  ;D
klopt, beetje raar is het wel ja 8)


Quote from: Audioloog on September 18, 2006, 13:10:39
Die kabel heb ik dus laatst ook in mijn set mogen beluisteren en die vond ik erg goed klinken op 1 minpunt na en dat was nogal slissende s-klanken. Ervaar jij dat ook zo met de IC-300 ?

nee die ervaring had ik absoluut niet. de kabel "lijkt" een beetje donker maar dat is ie absoluut niet als je gewend bent :o
ik vond het een verslavende, muzikale interlink met zeer veel detail en plaatsing. hij pastte goed tussen LP12 en Graaf 8)
beter als de IC-200 die ik wat kil vond  :P
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Audiotwin

Tevredenheid!!!

advr

hij mag er wel een stuk of 10 maken, da's makkelijker uitlenen ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

ome subtilieco

De kabel die komt van mijn werk (vliegtuig industrie) en ik zag er wel wat in. Dus heb toen twee 2m stukken afval meegenomen en er een paar degelijke Neutriks stekkers aan gezet.

Maar als Audioloog zijn adres pm dan gooi ik ze op de post

En we zien wel waar ze allemaal heen gaan en wat iedereen er van vind.

hifiman

Leuk! Ik stuur je zo wel even een PM. Maar heb je de kabel zelf ook nog geprobeerd of is het nog een grote verassing hoe die gaat klinken?

ome subtilieco

Quote from: Audioloog on September 18, 2006, 18:26:01
Leuk! Ik stuur je zo wel even een PM. Maar heb je de kabel zelf ook nog geprobeerd of is het nog een grote verassing hoe die gaat klinken?

hij zij is nog maagd ;)

graafke

Quote from: advr on September 18, 2006, 12:42:32
ik wil hem ook wel beluisteren, ik zoek nog een interlink voor tussen Linn Linto en Graaf  ;D

Ben ook wel benieuwd naar de achtergronden maar dat maakt voor de luistertest niet uit natuurlijk.

Bij deze meld ik mij aan voor de test 8)

dan kan ik hem misschien een paar daagjes van Ad overnemen woont toch vlakbij.....kijken of die mijn Nordost Blue heaven aankan.

Dus voor mij ook een aanmelding  ;D

beunky

Als ie daarna nog leeft mag ie ook wel naar mij ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

advr

Quote from: Audioloog on September 18, 2006, 18:26:01
Leuk! Ik stuur je zo wel even een PM. Maar heb je de kabel zelf ook nog geprobeerd of is het nog een grote verassing hoe die gaat klinken?

ben je toch nog de eerste ;D ;D
op de pijnbank en daarna neem ik hem wel over :o
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

Natuurlijk ben ik de eerste  ;D

Ik zal hem op de pijnbank leggen, dan in dit topic mijn bevindingen schrijven en hem dan doorsturen naar de volgende  :)

Audiotwin

Quote from: advr on September 19, 2006, 08:13:21
ben je toch nog de eerste ;D ;D
op de pijnbank en daarna neem ik hem wel over :o

En dan naar mij en daarna naar Beunky,wie volgt ;D Mocht het een geweldige kabel zijn,is er dan nog wel aan te komen?
Tevredenheid!!!

hifiman

Quote from: Audiotwin on September 19, 2006, 09:36:01
En dan naar mij en daarna naar Beunky,wie volgt ;D Mocht het een geweldige kabel zijn,is er dan nog wel aan te komen?
Simpel, als tie geweldig is dan blijft tie bij mij steken  >:D

advr

Quote from: Audioloog on September 19, 2006, 09:57:45
Simpel, als tie geweldig is dan blijft tie bij mij steken  >:D

dan bestel je maar een andere bij  ome subtilieco ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

ome subtilieco

morge gaat hij op de post.

en waar hij dan heen gaat mag audioloog weten. ik zie wel aan de belevingen wat en  waar hij is

hifiman

Quote from: ome subtilieco on September 19, 2006, 18:06:49
morge gaat hij op de post.

en waar hij dan heen gaat mag audioloog weten. ik zie wel aan de belevingen wat en  waar hij is
Hij is fijn  :)
Wat mij betreft gaat tie reizen in de volgorde van de reakties in dit topic, lijkt me het eerlijkst toch?

advr

Quote from: Audioloog on September 19, 2006, 18:09:26
Hij is fijn  :)
Wat mij betreft gaat tie reizen in de volgorde van de reakties in dit topic, lijkt me het eerlijkst toch?

lijkt me een goed plan ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman


bles

Quote from: advr on September 20, 2006, 07:15:53
lijkt me een goed plan ;D ;D

Kunt u mij de weg naar Hamelen vertelen meneer ?  ;D
Of de draad/weg kwijt zijn  :D
Of wel ,  er lopen vele draden naar Rome  :) 

grt 

hifiman

#24
Gisteren de kabel ontvangen  :) Helaas krijg ik de pluggen met geen mogelijkheid op mijn versterker, zelfs niet met enige  kracht :o Ik durf niet meer kracht te zetten uit angst mijn rca connectoren en/of die van de kabel te slopen.  :-\ Ik stuur de kabel dus morgen maar door naar advr, eens kijken of die er meer geluk mee heeft..

Dus advr, ik zou zeggen pm me even je adresgegevens.

Groetjes,

Ronald