VAD show 2006

Started by hifiman, September 5, 2006, 14:00:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • VAD 2006

garmtz

Ik zal er ook vast wel weer bij zijn, maar de deelnemers nemen wel af in aantal en diversiteit... :-\  Tijd dat Beter Beeld & Geluid er volgend jaar gaat staan... ;D

advr

Quote from: garmtz on September  6, 2006, 14:24:40
Ik zal er ook vast wel weer bij zijn, maar de deelnemers nemen wel af in aantal en diversiteit... :-\  Tijd dat Beter Beeld & Geluid er volgend jaar gaat staan... ;D

lijkt me een goed plan ;D :D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

WMC

Ook van de partij met mijn vader, aangezien we er ook maar 4 km vandaan wonen. Er zijn overigens genoeg achteringangen te vinden via het hotel hoor...
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

FrankB

Ik heb nog geen idee eigenlijk. Vorig jaar vond ik het vooral druk en weinig interessant. Of ik dit jaar ga beslis ik tegen die tijd wel...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Audiofiel

Quote from: garmtz on September  6, 2006, 14:24:40
Tijd dat Beter Beeld & Geluid er volgend jaar gaat staan... ;D

Wat is er mis met dit jaar? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

garmtz

Quote from: Audiofiel on September  6, 2006, 16:29:37
Wat is er mis met dit jaar? ::)

Niks, maar het aantal deelnemers neemt wel af en er zijn weinig nieuwelingen, terwijl ik wel weet dat die er zijn. Ik denk dat de nieuwe lichting importeurs geen heil meer ziet in de VAD ofzo.

Audiofiel

Ik bedoelde eigenlijk: waarom gaat BBG dit jaar niet? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Deleted member

Ik ga dit jaar zeker ook eens kijken! En natuurlijk m'n held Peter (Lyngdorf) een hand geven!  ;)

garmtz

Quote from: Audiofiel on September  6, 2006, 17:01:50
Ik bedoelde eigenlijk: waarom gaat BBG dit jaar niet? ::)

Oh, aha! :) Nog even veel te druk met andere zaken (o.a. 2x een full-time baan voor beiden van ons). Er gaat best wat voorbereiding aan vooraf en dat willen we goed kunnen plannen/uitvoeren.

garmtz

Quote from: Antoine on September  6, 2006, 17:57:48
Ik ga dit jaar zeker ook eens kijken! En natuurlijk m'n held Peter (Lyngdorf) een hand geven!  ;)

;D 8)

Audiofiel

Quote from: Antoine on September  6, 2006, 17:57:48
Ik ga dit jaar zeker ook eens kijken! En natuurlijk m'n held Peter (Lyngdorf) een hand geven!  ;)

Adoratie ten top! ::) Ga je je hand opofferen voor die man of vraag je hem ook weer terug? :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

tiptop

Uit in principe ga ik dit jaar ook weer die kant op.

Met wie weet ik nog niet :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Harry HT

Hoi,
Quote from: garmtz on September  6, 2006, 18:08:19
Oh, aha! :) Nog even veel te druk met andere zaken (o.a. 2x een full-time baan voor beiden van ons). Er gaat best wat voorbereiding aan vooraf en dat willen we goed kunnen plannen/uitvoeren.
De VAD is toch voor de standhouders ook erg duur?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

wil

Quote from: kippekop on September  5, 2006, 19:11:45
Nou moe!?! Geen privechauffeur dit jaar?!  ;D 
Nope. Het moet niet te gek worden. Twee keer was al heel wat...  >:D
Quote from: kippekop on September  5, 2006, 19:11:45
Wat bedoel je met luisterruimte trouwens wil, je eigen of op de VAD???
Zie ik zo bleek dat ik in Veldhoven ga wonen?  :-X dus...  ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

kippekop

Quote from: garmtz on September  6, 2006, 16:56:36
Niks, maar het aantal deelnemers neemt wel af en er zijn weinig nieuwelingen, terwijl ik wel weet dat die er zijn. Ik denk dat de nieuwe lichting importeurs geen heil meer ziet in de VAD ofzo.

Kosten te hoog, of wat is hier exact de reden voor? Was toch redelijk druk vorig jaar in mijn ogen, dus publiek kan het niet zijn.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Deleted member

Quote from: Audiofiel on September  6, 2006, 18:35:48
Adoratie ten top! ::) Ga je je hand opofferen voor die man of vraag je hem ook weer terug? :P

Nee, ik vraag hem weer terug aangezien ik twee handen nodig heb om de meetmicrofoon van Roomperfect in te stellen! Mijn offer was een bak euro's!  :P

NickS

Gewoon met ze allen naar Veldhoven !

Wat kost tegenwoordig geen geld !!!!!!!!!!!!!!

oud_account_1

Quote from: garmtz on September  6, 2006, 16:56:36
Niks, maar het aantal deelnemers neemt wel af en er zijn weinig nieuwelingen, terwijl ik wel weet dat die er zijn. Ik denk dat de nieuwe lichting importeurs geen heil meer ziet in de VAD ofzo.
Het aantal deelnemers van vorig jaar weet ik niet, maar volgens de plattegrond zijn er toch redelijk wat ruimtes in gebruik?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

garmtz

Quote from: squadra on September  7, 2006, 12:08:17
Het aantal deelnemers van vorig jaar weet ik niet, maar volgens de plattegrond zijn er toch redelijk wat ruimtes in gebruik?

Ziet er inderdaad vol uit... Vreemd, ik dacht echt dat ik minder deelnemers zag.

riwi

#44
Ik zal er ook wel bij zijn dit jaar.

Vorig jaar was ik de enige met HTforum T-shirt. Dit jaar laat ik hem waarschijnlijk thuis. Is toch wat fris in oktober met alleen een shirtje aan :)

Ik vind het sowieso leuk om alle nieuwe ontwikkelingen met eigen ogen te zien en te horen.

Misschien neemt Marantz wel een VP11S1 mee, dat alleen zou voor mij het bezoek al geslaagd maken  8)

jaco

Quote from: riwi on September 10, 2006, 13:59:07
Ik zal er ook wel bij zijn dit jaar.

Vorig jaar was ik de enige met HTforum T-shirt. Dit jaar laat ik hem waarschijnlijk thuis. Is toch wat fris in oktober met alleen een shirtje aan :)
Niet waar, ik had hem ook aan, maar een trui erover, was mij ook te koud.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

riwi

Quote from: jaco on September 10, 2006, 23:07:57
Niet waar, ik had hem ook aan, maar een trui erover, was mij ook te koud.
Da's ook een idee. Kan ik met de meet&greet m'n trui wel uit doen  :)

Weet iemand of marantz de vp11s1 meeneemt? Of is JVC er met de HD2K of HD10K? Vorig jaar was de verrassing (voor mij) de c3x die in een hoekje stond te spelen. Sony is er soms ook wel bij op de VAD dacht ik... een Pearl zou leuk zijn om te snoopen.  8)

garmtz

De HD2k kun je gewoon bij mij thuis bekijken... ;)

eric_audio

#48
Ik weet nog niet of ik dit jaar kom. De lijst deelnemers vind ik wel wat beperkt. Aan de andere kant is het wel altijd leuk om te kijken wat er is (en om forumgenoten te ontmoeten natuurlijk). Mocht ik er zijn, is het in ieder geval op zaterdag.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

reMC

Quote from: Proprius on September  5, 2006, 14:02:54
Ik zal dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet naar Veldhoven gaan  :)

Gaan we wel naar Londen en/of Budapest? :o ;D