VAD show 2006

Started by hifiman, September 5, 2006, 14:00:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • VAD 2006

hifiman

Jawel de VAD show komt er ook weer aan: http://www.vad-show.nl/

Ik ben er nog nooit geweest maar dit jaar ga ik op zeker  :D

Joep

Ik heb even op je link geklikt en ik kan zeggen dat er niets interessants voor mij tussenzit. Ik zal dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet naar Veldhoven gaan  :)

Alvast veel plezier!  ;D

hifiman

Quote from: Proprius on September  5, 2006, 14:02:54
Ik heb even op je link geklikt en ik kan zeggen dat er niets interessants voor mij tussenzit. Ik zal dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet naar Veldhoven gaan  :)
Dat kan natuurlijk, gelukkig is het dan ook niet verplicht  ;D

Joep

Quote from: Audioloog on September  5, 2006, 14:24:08
Dat kan natuurlijk, gelukkig is het dan ook niet verplicht  ;D

Dank je, dank je! :D

Vergeet je niet je wollen trui, je Dire Straits, je audiofiele opnames en je linnen draagtas thuis te laten? Anders ga je zo mee met de meute ;D ;D ;D

En nog een tip voor de eerste keer: doe wat luchtigs aan. Serieus, het wordt daar in die luisterkamers soms onbehaaglijk warm  :( (Waarschijnlijk veroorzaakt door de gloed van de rode konen die men krijgt bij het zien van de diamanten tweeter van B&W ;D )

Spacebass

Altijd leuk! 8)

ps
zeker om de andere leden weer eens te zien  8)

patrick_vdb

Hoi,

Ik zal ook wel weer van de partij zijn...

mvrg

Patrick

Harry HT

Hoi,

Komt er nog een M&G dit jaar?  ;)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

Quote from: Harry HT on September  5, 2006, 15:13:48
Hoi,

Komt er nog een M&G dit jaar?  ;)

Gegroet,

Harry
Tussen ons toch wel hoop ik  ;D

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

reza

Lijkt me wel leuk ;D Alleen jammer dat ik er dan niet ben :-\
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Audiofiel

Als er geen Meet & Greet komt, dan ga ik niet. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

Quote from: Audiofiel on September  5, 2006, 16:01:25
Als er geen Meet & Greet komt, dan ga ik niet. ;D

Als jij niet gaat, dan ga ik juist wel ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

jaco

Ik ga denk ik ook wel heen.

Harry HT

Quote from: jaco on September  5, 2006, 16:13:07
Ik ga denk ik ook wel heen.
Met je mooie t-shirt?  :D

Gegroet,

Harry

p.s. ik heb mijn HTforum t-shirt nooit mogen ontvangen, de bezorger of één van de buren heeft voor ontvangst getekend  :'(
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Jean Sibelius

De M&G van vorig jaar was óók ERG gezellig, dus als ik niet rond die tijd in het buitenland zit voor mijn werk, dan ga zeker kijken
(het ligt zowat in mijn achtertuin, dus het zou zonde zijn om niet te gaan)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Audiofiel

Quote from: Harry HT on September  5, 2006, 16:20:49
p.s. ik heb mijn HTforum t-shirt nooit mogen ontvangen, de bezorger of één van de buren heeft voor ontvangst getekend  :'(

En de buurman in jouw t-shirt staat in de tuin te BBQ? >:D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

wil

Ik ben dit jaar waarschijnlijk niet van de partij... Eerst de luisterruimte netjes krijgen, dan kijken we weer verder.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

kippekop

Quote from: liw on September  5, 2006, 19:05:11
Ik ben dit jaar waarschijnlijk niet van de partij... Eerst de luisterruimte netjes krijgen, dan kijken we weer verder.

wil

Nou moe!?! Geen privechauffeur dit jaar?!  ;D 

Wat bedoel je met luisterruimte trouwens wil, je eigen of op de VAD??? Ik ga trouwens zeker wel dit jaar, maar ik weet nog niet precies welke dag, ligt een beetje aan met wie ik mee rijd.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

squeek

behoorlijk prijzig om binnen te mogen, of vindt ik dit alleen?


grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

jaco

Quote from: Harry HT on September  5, 2006, 16:20:49
Met je mooie t-shirt?  :D
Nee, want niemand anders trekt het aan, looooosers

SpeedyAndré

Quote from: squeek on September  5, 2006, 20:10:37
behoorlijk prijzig om binnen te mogen, of vindt ik dit alleen?


grtz

Wacht maar tot je een versnapering bestelt  ;D
Ik vind dat je 2 dagen toegang zou moeten krijgen voor die prijs, maar aan de lijst van deelnemers te zien heb je geen 2 dagen nodig  :-\

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

patrick_vdb

Hoi,

@Jaco,

Quote from: jaco on September  5, 2006, 21:33:58
Nee, want niemand anders trekt het aan, looooosers

Je loopt nu natuurlijk wel risico dat iedereen behalve jij het HTforum T-shirt aantrekt en je wederom uit de toon valt ;D

Quotebehoorlijk prijzig om binnen te mogen

Nooit last gehad van die entree en verwacht het ook dit jaar niet, loop gewoon altijd door ;D ;)

@Andre,

Heb eigenlijk altijd wel een versnapering besteld maar kan mij niet meer herinneren of deze idd buitensporig duur waren?

mvrg

Patrick

Audiofiel

Quote from: patrick_vdb on September  5, 2006, 22:02:57
Nooit last gehad van die entree en verwacht het ook dit jaar niet, loop gewoon altijd door ;D ;)

Flinke vent die jou tegenhoudt! ;D

QuoteHeb eigenlijk altijd wel een versnapering besteld maar kan mij niet meer herinneren of deze idd buitensporig duur waren?

Als jij altijd gewoon doorloopt, zul je dat ook wel bij de kassa doen, zeker? :P ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

patrick_vdb

Hoi Arjen,

Quote from: Audiofiel on September  6, 2006, 10:30:49
Als jij altijd gewoon doorloopt, zul je dat ook wel bij de kassa doen, zeker? :P ;D

;D Nee, de beleefdheid om voor een kopje koffie of een broodje te betalen heb ik gelukkig nog wel ;D

mvrg

Patrick

advr



er lijkt niet zo heel veel bijzonders te staan maar als ik de tijd heb ga ik wel even kijken op de zaterdag. ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster