High Fidelity Belgium 2006

Started by Roeland22, September 3, 2006, 00:19:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

#50
Batch 3


















yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

donaldk

Zo te horen heb je je volgende shoot al gepland 8). Nu nog leren stilstaan zoals bovenstaande objecten >:D.

garmtz

Echt weer mooie foto's SB!! Misschien is hifi.nl geinteresseerd in ze? Ik heb ze gesproken en meer dan een foto-impressie zouden ze niet gaan doen...

Spacebass

Bedankt voor de complimenten Garmt  8)
Ik had daar al even een gesprekje met "iemand van hifi.nl", dus zij weten opzich mijn standpunt al.

Audiofiel

Mooie foto's Spacebass! Heel sfeervol. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Inderdaad mooie foto's weer. Ik vind dat plasticje op de display van de parasound dus echt niet kunnen op een beurs. Dat ziet er toch niet uit.

Del member

vM in de spiegel vind ik nog de meest geslaagde

garmtz

Quote from: ub4b on October  2, 2006, 11:16:37
vM in de spiegel vind ik nog de meest geslaagde

Hé, die vond ik inderdaad ook het mooist! :)

ajvr

Ik ben zondag geweest en Castle was inderdaad zeer mooi, ook heb ik van AVI genoten en vond ik het beste van de show, zeker met de origin live draaitafel. Lyingdorf vond ik helaas tegenvallen, overdreven bas, beetje plastisch geluid en draaide te hard.
Magnepan MG 3.6, AVI S21 MA V.2, Stello DP200, Hifidelio PRO, Rega P25, Shelter 501, Trichord Dino, Chord Company Odyssey & Chorus

Paulie

#60
Quote from: ajvr on October  2, 2006, 17:13:34
Ik ben zondag geweest en Castle was inderdaad zeer mooi, ook heb ik van AVI genoten en vond ik het beste van de show, zeker met de origin live draaitafel. Lyingdorf vond ik helaas tegenvallen, overdreven bas, beetje plastisch geluid en draaide te hard.

Bij Lyngdorf vond ik de instrumenten veel te groot afgebeeld. De bas kwam duidelijk uit de hoeken. Was voor mij wederom een afknapper.
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

garmtz

Ik had hoge verwachtingen van de WLM Diva, maar die werden niet waargemaakt. Wel een potentieel zeer fraaie speaker. Tegenvallers waren verder de JM Reynaud speakers (ook veel potentie) en de More Music set. Veel sets worden totaal niet getuned en kamers totaal niet akoestisch aangepakt. Ook bij Lyngdorf heb ik het (veel) beter gehoord. Ik vind 700 Hz wel ERG optimistisch en de plaatsing en kwaliteit van de speakers en de kabels konden veel beter.

Ik vond de Orator set zeker niet verkeerd en ook de set met Vienna Acoustics klonk veelbelovend. Verder klonk de set met Verity speakers erg goed, hoewel niet mijn smaak. Hoorde bij Audio Quartet extreme Q-sound effecten met Amused to Death. Op MartinLogan Vantage speakers... ;)  Tot zover mijn eerste willekeurige indrukken.... :-)

ajvr

Quote from: Paulie on October  2, 2006, 17:36:30
Bij Lyngdorf vond ik de instrumenten veel te groot afgebeeld. De bas kwam duidelijk uit de hoeken. Was voor mij wederom een afknapper.

Helemaal mee eens.
Magnepan MG 3.6, AVI S21 MA V.2, Stello DP200, Hifidelio PRO, Rega P25, Shelter 501, Trichord Dino, Chord Company Odyssey & Chorus

kippekop

Quote from: ajvr on October  2, 2006, 17:13:34
Ik ben zondag geweest en Castle was inderdaad zeer mooi, ook heb ik van AVI genoten en vond ik het beste van de show, zeker met de origin live draaitafel. Lyingdorf vond ik helaas tegenvallen, overdreven bas, beetje plastisch geluid en draaide te hard.

Welke castle's stonden ze mee te spelen, de nieuwe richmond 7i, of the hogere serie??
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Spacebass

#64
Weer een batch...vanaf nu foto's van de Brussels Hifi & Home cinema show 2006  :)

































mikeske

hmmm deze mooie dingen heb ik allemaal niet gezien, vond het zodanig tegenvallen dat ik het na 2 verdiepen voor bekeken heb gehouden ...
Had blijkbaar toch beter nog eens verder rondgekeken  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

Die ayre mono's uit massief alu... O0

Het torentje plinius is ook echt mooi.

Del member

Grappig de vazen hebben nog steeds niet afgedaan op de 'andere' beurs.

Spacebass

#68
Volgende groepje foto's

ps
Als je de foto's zat bent dan heb je pech >:D ....er was nog veeeel meer om te zien  8) ;D



























donaldk

Is dat de nieuwe 1080P LCoS Cinetron front projector?

Deleted member

Quote from: Spacebass on October  3, 2006, 01:03:27
ps
Als je de foto's zat bent dan heb je pech >:D ....er was nog veeeel meer om te zien  8) ;D

Nee! :o Meer, meer, meer!  ;D

hifiman

Naast de Orator speakers vond ik de Wilson Audio Duet ook erg mooi klinken. Maar ja toen ik de prijs hoorde was ik opeens wat minder geinteresseerd  :P

hifiman

Mijnheer Vincent had vast een slokje op toen hij dit model ontwierp.

hifiman

#73
Schandalig dat er in de scheidingsfilters van speakers van dik 6000 euro nog elco's zitten en spoelen met een kern :-X

garmtz

Quote from: Audioloog on October  3, 2006, 09:13:34
Naast de Orator speakers vond ik de Wilson Audio Duet ook erg mooi klinken. Maar ja toen ik de prijs hoorde was ik opeens wat minder geinteresseerd  :P

Hmm... Vond ik toch wat onnatuurlijk klinken (zoals de meeste Wilsons). Aan de Ayre spullen zal het niet liggen. Had graag de Vivids gehoord.