High Fidelity Belgium 2006

Started by Roeland22, September 3, 2006, 00:19:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Inderdaad is ambetant met de motokledij en helm  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Chris80

Quote from: yessica on September 29, 2006, 16:10:28
neen , is onmogelijk , je moet dan wel niet zo lang rijden ( uurtje of iets langer  ) maar je moet dan je helm en je vest overal mee sleuren... En high fidelity is al lastig genoeg door al de foldertjes dat je krijgt...

Je kan je helm natuurlijk ook ophouden :)
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

mikeske

hehe, dan kan ik niet goed luisteren he  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Zou wel graag met de motor gaan.
Zou er geen opbergmogelijkheid zijn in het hotel ?

Nu moeten we namelijk eerst met bus naar station 5 min rijden, daar dan eind wachten op de trein.
Dan 1u en 40 min op de trein en dan nog eens wachten op de pendelbus van luchthaven naar de beurs ...

Samen ongeveer 2,5 uur  :(

Met de motor sta ik er in een uur ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Chris80

Ik neem aan dat ze in een hotel wel een gaderobe hebben.. Anders neem je een grote rugzak oid mee.
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

mikeske

Quote from: Chris80 on September 29, 2006, 23:56:05
Ik neem aan dat ze in een hotel wel een gaderobe hebben.. Anders neem je een grote rugzak oid mee.

Mja zou toch iets veiligs moeten zijn.

Mijn helm en vest zijn al samen 650€
Helm en vest van vriendin ook een 350€

En wat betrefd die rugzak, het zou een hele grote moeten zijn  :P
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Chris80

Quote from: mikeske on September 29, 2006, 23:58:26
Mja zou toch iets veiligs moeten zijn.

Mijn helm en vest zijn al samen 650€
Helm en vest van vriendin ook een 350€

En wat betrefd die rugzak, het zou een hele grote moeten zijn  :P


Leg het gewoon naast een hele dure versterker :)

Of bel het hotel eventjes en vraag of ze iets van kluisjes hebben.
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

mikeske

Quote from: Chris80 on September 30, 2006, 00:02:39
Leg het gewoon naast een hele dure versterker :)

Of bel het hotel eventjes en vraag of ze iets van kluisjes hebben.


Goed idee, ik zal morgenvroeg eens bellen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Harry HT

Hi,

Vanochtend om 8.00 uur vertrokken en even Spacebass opgehaald. Vanavond om 23.00 uur thuis.

Een leuke dag gehad en veel mooie sets gehoord en leuke nieuwe producten gezien.

Ook nog een paar bekenden van het forum gezien, leuk om de leden een keer in levende lijve te zien. Helaas te weinig tijd om lang te praten, wij hebben beide beurzen bezocht.

Spacebass heeft veel foto's gemaakt een deel daarvan zal hij hopelijk snel op het forum plaatsen.

Volgend jaar ga ik waarschijnlijk weer langs  8)

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

#34
.

R

#35
Wow, nice... mooie foto's zeg. Heb er dan wel geen verstand van, maar vind het wel mooi ;)

p.s. misschien zijn de knopjes op de P3 wat te blurry aan de linker kant.

yessica

Nou , ik had dat meteen gezegt aan mikeske , als je ziet welke camera die heeft...
Is het niet logisch om onze foto's op het forum te plaatsen van de beurs... :)

Nuja , wij hebben ook wel veel mooie dingen gezien en gehoord.
Er waren twee dingen die ik echt prachtig vond , maar weet niet hoe te omschrijven ...
mikeske zal dit dan wel eens doen voor me :) zoveel ken ik er namelijk niet van :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

garmtz

Altijd gaaf, die foto's van SB... 8)  Erg mooi juist, die kleine scherptediepte bij die Parasound.

mikeske

#38
Wij zijn dus gisteren ook geweest naar beide beurzen.

Eerst ongeveer 50 min rijden tot in Brussel ( 105km ), en dan een uur gedaan over de laatste 10km tot aan de beurs ...
Lang leve brussel  ::)

Bij het terugkeren stonden we in 55min thuis  :)

Heb enkele mensen van het forum tegengekomen zoals CoreSmack waar ik mee afgesproken had.
En dan toevallig Jarry HT en Spacebass die plots naar me toekwamen en vroegen of ik Mikeske was  ;D
Garmtz was jij dat trouwens die in de midden zat in de Lyngdorf ruimte ? Denk dat jij het was maar ben het niet zeker.

Waar ik het meest van onder de indruk was:

Lyngdorf
Castle
Sonos
Totem

De HD demo vond ik ook wel super beeld geven  :)

Heb er een DTS cd gekocht van Diana Krall, echt super  :o

High fidelity vond ik echt de moeite, maar brussels hifi vond ik 2 x niks. Buiten dan Totem.
We waren er in 45 Min terug buiten ...

Zal kijken om binnenkort hier ook wat foto's neer te zetten, zijn wel niet zo mooi als die van spacebass met zijn Canon kanon  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

vieze freddie

DVD van The Pixies, live at iets 8)
caribouuuu
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Del member

Quote from: mikeske on October  1, 2006, 11:11:53
De HD demo vond ik ook wel super beeld geven  :)

Vandaag een moeilijke dag -> 't ss blijkbaar ook in Belgie open bedrijvendag.

En Alfacam/HD1 (Euro1080) doen ook mee ... lijkt me interessanter om HD aan de bron ook eens te zien dan de zoveelste HD demo op een beurs :)

DA BoSS

@mikeske: geinig dat je de vlaanderse setup het leukste vond, hier iemand die juist het tegenovergestelde vond ???

nouja, iig leuk dagje gehad zo te horen 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

mikeske

Quote from: DA BoSS on October  1, 2006, 12:23:04
@mikeske: geinig dat je de vlaanderse setup het leukste vond, hier iemand die juist het tegenovergestelde vond ???

nouja, iig leuk dagje gehad zo te horen 8)

Ja heb me wel geammuseerd  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Spacebass

#43
Quote from: Ruben on October  1, 2006, 01:03:39
Wow, nice... mooie foto's zeg. Heb er dan wel geen verstand van, maar vind het wel mooi ;)

p.s. misschien zijn de knopjes op de P3 wat te blurry aan de linker kant.
Het is daar geen fotostudio dus heel vaak TL verlichting of rare spotjes gemixed met gewoon daglicht of simpelweg veels te donker. Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk uit de hand te schieten en zonder flitser. Ook de sfeer van de ruimte wil ik zoveel mogelijk intakt laten. Ik kies er dan voor om het diafragma helemaal open te zetten.
Nadeel is dat je dan je scherpte gebied kleiner maakt. In dit geval is dit ook gebeurd. Tis voor mij een grappige bijkomstigheid doordat de focus nu op het parasound logo komt te zitten, maar ik kan mij voorstellen dat je liever het hele apparaat scherp wilt hebben  ;)

Quote from: yessica on October  1, 2006, 02:59:18
Nou , ik had dat meteen gezegt aan mikeske , als je ziet welke camera die heeft...
Is het niet logisch om onze foto's op het forum te plaatsen van de beurs... :)
Zo'n camera zegt niets als de foto's uiteindelijk niets zeggen  ;)  Het gaat erom dat de thuisblijvers een beeld krijgen van de beurs en wat daar te zien was. Voor mij is fotografie ook een hobby dus dat ik wat verder ga met aanklooien mag geen aanleiding zijn om hun foto's niet te tonen  ;)

Bovendien zijn niet alle foto's die ik plaats even bijzonder  :-X  ;D  ;)

Spacebass

#44
.

Harry HT

Ze zijn goed gelukt Spacebass  O0

Het "smaakt" naar meer  ;D  ;)

Op foto lijkt de Aad monitor niet zo groot :)

Gegroet,

Harry

ps dat Trends versterkertje van € 130,00  :o is een schatje  :D
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

hifiman

#46
Wij zijn net terug (van beide shows) en hier alvast een foto van de luidsprekers die ik het mooiste vond klinken vandaag  :) Toevallig ook nog eens een Belgisch produkt  :o

kippekop

Quote from: Audioloog on October  1, 2006, 21:04:51
Wij zijn net terug (van beide shows) en hier alvast een foto van de luidsprekers die ik het mooiste vond klinken vandaag  :) Toevallig ook nog eens een Belgisch produkt  :o

Wow... dat "druppel" effect in het hout... spectaculair. Het hout ziet er ook niet echt standaard uit, en dan ook nog goed klinken...
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

mikeske

Quote from: Audioloog on October  1, 2006, 21:04:51
Wij zijn net terug (van beide shows) en hier alvast een foto van de luidsprekers die ik het mooiste vond klinken vandaag  :) Toevallig ook nog eens een Belgisch produkt  :o

Deze heb ik helaas niet kunnen beluisteren, maar de Castle speakers die in dezelfde ruimte stonden vond ik super  :o
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Ja idd , die castle vond ik ook beste. Samen met Aquablue dat was echt super. Vorig jaar hebben we er ook een half uur binnen geweest in die kamer. Echt zitten en luisteren. :)

Dat houten model vond ik wel heel erg lelijk. Ik heb er een tijdje naar staan kijken , en vroeg me echt af wat mensen daar graag aan zien :) maar jah :) elk zijn eigen smaak natuurlijk.
Vaste klant bij CinéMike !!!