High Fidelity Belgium 2006

Started by Roeland22, September 3, 2006, 00:19:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roeland22

High Fidelity Belgium 2005 krijgt een vervolg. Logisch toch!?  Na de succesvolle introductie van ons nationaal showevent vorig jaar, bestaat onze ambitie erin om dit jaar nog beter te doen. High Fidelity Belgium is een (inter)nationale Hifi & Home cinema-show die, in tegenstelling tot de provinciale dealerbeurzen, volledig gedragen wordt door de invoerders en/of fabrikanten. Vorig jaar haalden we net de kaap van duizend bezoekers, dit jaar willen we verder groeien! Om zeker te zijn van meer bezoekers laten we High Fidelity Belgium dit jaar samenvallen met de start van het nieuwe "hifi-seizoen": zaterdag 30 september en zondag 01 oktober 2006.

Praktisch gezien brengen we dit jaar alle presentaties onder in één hotel. Het hotel van dienst is het prestigieuze en nagelnieuwe Courtyard Hotel**** in Evere. Dit hotel heeft een prachtige, moderne vormgeving. In de Courtyard nemen we 14 zalen, 1 royal suite, 10 suites en 10 statics in gebruik. Met een ligging net buiten het centrum van Brussel vormt bereikbaarheid geen probleem, ook aan parkeerplaatsen ontbreekt het niet. In dit hotel kan je ook verpozen, iets drinken en zelfs iets eten. De Zinc bar en brasserie staan ter beschikking van de hongerige en dorstige bezoekers. We hebben dit hotel opnieuw weerhouden omdat het beschikt over één van de beste crews om de organisatie van een grootschalig project als High Fidelity Belgium tot een succes te maken. Jullie kunnen in het Courtyard Hotel rustig kuieren in een aangepast en exclusief kader, terwijl jullie kennismaken met het beste wat de audiovisuele markt te bieden heeft. Laat je onderdompelen in een unieke sfeer van emotie, klank, passie en beeld...zet High Fidelity Belgium nu al in je agenda!
Voor de laatste nieuwtjes, de showprimeurs, de te winnen prijzen en alle randinformatie die te maken heeft met deze show verwijzen we je graag naar de infosite: www.highfidelitybelgium.be. Binnenkort brengen we je al op de hoogte van de eerste deelnemers, dus stay tuned!

High Fidelity Belgium 2006 datafacts
• Internationale Hi-Fi & Home Cinema Show
• Zaterdag 30 september & zondag 1 oktober 2006 (10-19u)
• Inkom: €3
• Organisatie: www.audioforum.be
• Infosite: www.highfidelitybelgium.be

Showhotel
Courtyard Hotel**** Brussels
Avenue des Olympiades 6
1140 Brussel
Telefoon: +0032 (0)2 3370808
Fax: +0032 (0)2 3370800
Internet: www.marriott.com/BRUCY
Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

hifiman

#1
Ik las van de week dat er op het Rogierplein in Brussel in het Sheraton hotel ook een soortgelijke show is.
Aan de ene kant niet zo handig aan de andere kant hoef ik nu maar 1x naar Brussel te rijden  ;D

BWzes03

Op het Rogierplein staat toch een groot Sheraton ?
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

hifiman

Quote from: BWzes03 on September  5, 2006, 13:00:14
Op het Rogierplein staat toch een groot Sheraton ?
Ik heb het verbeterd  ;D

DA BoSS

#4
ieder zijn eigen beurs (een voor franstaligen, een voor nederlandstaligen :-X, lijkt de europese ambtenarij wel :-\)

zo word 't nooit wat met onze zuiderburen, ik hoop dat ze snel over die nl-fr tegenstelling heengroeien...
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Roeland22

net het volgende gespot op dvdforum.nl:

"In samenwerking met High Fidelity Belgium 2006 mag filmevenementen.nl 10 vrijkaarten weggeven en 2 vrijkaarten met diner als hoofdprijs. Ga snel naar onze website en laat je naam achter!

http://www.filmevenementen.nl/forum/viewtopic.php?p=223#223"
Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

mikeske

Is er al iets afgesproken om eventueel samen te gaan met paar mensen van het forum ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Roeland22

Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

mikeske

Gelukkig gaat de beurs nog door  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

zal weer een dag vol gewandel en stil zijn worden :(

als mikeske aan het kijken is en zo mag hij dan niet echt gestoord worden :)

Ochja in dat jaar heb ik over HT al heel veel bijgeleerd. En mss zal het voor
mij ook wat interessanter zijn.
Vorig jaar ging ik enkel naar de sets kijken om het design te bekijken :)
kende er dan namelijk nog bijna niets van.
Vaste klant bij CinéMike !!!

DA BoSS

Quote from: Roeland22 on September 10, 2006, 09:32:17
http://www.audioforum.be/article-1055--0-0.html

dat verduidelijkt veel  ;D >:D

Netjes initiatief, die gratis shuttle bus 8), daar 'wint' de consument echt bij!
Verder, jammer dat het zo moeilijk gaat, die poging tot samenwerking ::)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

hifiman


yessica

was het vorig jaar ook niet in twee hotels ?
Ik en mike hadden met een trein naar zaventem gegaan.
Dan met een gratis bus van zaventem naar het eerste hotel.
En daarna na het hele bezoek weer met een gratis bus naar het tweede hotel.

Welk van de twee dagen gaan jullie ? Misschien is er wel kans op ontmoetingen :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

hifiman

Quote from: yessica on September 10, 2006, 13:17:19
Welk van de twee dagen gaan jullie ? Misschien is er wel kans op ontmoetingen :)
Phannee en ik gaan in elk geval op zondag  :)

vieze freddie

denk wel dat ik ook eens kan langskomen (niet ver voor mij)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Paulie

ik ga samen met Midcall zowel zaterdag als zondag en blijf lekker overnachten maken er dus een leuk uitje van.

groet

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

robbiedobbie

ik ga zaterdag even kijken.

indien er iemand transport nodig heeft vanuit A'pen: PM maar.
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

garmtz

Ik ga zondag! Beide hotels denk ik.

garmtz

Quote from: Audioloog on September 10, 2006, 13:14:52
Met verbazing gelezen, diep en diep triest dit. Vooral omdat ik nu twee shows af moet  ;D

Ik vind het wel stoer van Marco Lisi. Lekker doorzetten... ;D

hifiman

Quote from: garmtz on September 29, 2006, 08:02:42
Ik ga zondag! Beide hotels denk ik.
Dan kom ik je misschien twee keer tegen  ;D

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Del member

Quote from: garmtz on September 29, 2006, 08:17:07
Ik vind het wel stoer van Marco Lisi. Lekker doorzetten... ;D

Stoer maar de vraag blijft waarom er nog steeds importeurs met de brussels hifi show in zee willen gaan en niet met Marco.

Het draait wellicht allemaal om geld ja gewoon om geld en als Marco iedereen op zijn beurs krijgt is het meer money in the pocket voor audioforum. Ik zie Marco bijna nooit meer op z'n eigen forum, de activiteiten van AF zijn gericht op beurzen en niks anders. Als Marco de andere beurs wil assimileren dan heeft deze zelfs geen bestaansreden meer. Wellicht dat de mannen achter de brussels hifi show het zo ver niet willen laten komen.

Zo hoorde ik onlangs van een deelnemende HF2006 zaak : na de beurs gaan de prijzen omhoog ... een kamer kostte immers duizenden euro's en die moeten ergens terugverdiend worden natuurlijk. Kortom wat de consument NIET aan inkom betaalt betaalt hij later wel weer terug.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik ga. Wellicht ga ik gewoon niet. Ik sta op het punt dat ik kan genieten van m'n set, waarom zou ik dan nog moeten gaan  ;D

yessica

ik en mikeske gaan dus zaterdag. We nemen vroeg de trein zodat we op het gemak alles kunnen aflopen. Het zal wel weer zoeken zijn zoals vorig jaar :) Dan hebben we in Zaventem rondgelopen en had ik echt een reis gevoel... :(
Vaste klant bij CinéMike !!!

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

yessica

neen , is onmogelijk , je moet dan wel niet zo lang rijden ( uurtje of iets langer  ) maar je moet dan je helm en je vest overal mee sleuren... En high fidelity is al lastig genoeg door al de foldertjes dat je krijgt...
Vaste klant bij CinéMike !!!