Beamax scherm rolt slecht op

Gestart door Rico_nl, juli 1, 2006, 22:01:40

Vorige topic - Volgende topic

Rico_nl

Ik heb een beamax scherm en die rolt ineens moeilijk op.
Het is een handmatig scherm en als ik hem een stukje naar beneden trek en dan los laat moet hij rustig oprollen.
Nou voel je dat hij stuttert en na 20 cm ineens stil staat....dan moet je hem weer een stukje omlaag trekken en dan gaat
hij weer wat verder. Iemand dit al eens eerder meegemaakt?

Den Tas

Citaat van: Rico_nl op juli  1, 2006, 22:01:40
Ik heb een beamax scherm en die rolt ineens moeilijk op.
Het is een handmatig scherm en als ik hem een stukje naar beneden trek en dan los laat moet hij rustig oprollen.
Nou voel je dat hij stuttert en na 20 cm ineens stil staat....dan moet je hem weer een stukje omlaag trekken en dan gaat
hij weer wat verder. Iemand dit al eens eerder meegemaakt?

Heb je dit scherm al lang?
Als het nog niet oud is heb je toch garantie.
Dan moet je gewoon terug naar de winkel gaan, en dan moeten ze je maar een nieuw geven.
En als je er geen garantie meer op hebt, dan zou ik het opengooien en zien wat er scheelt ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Rico_nl

Scherm is een maand oud maar heb alles gewonnen. Heb beamax al gemaild en wacht ook nog hun reactie af. Heb er dus alleen geen bon van. Is toch een scherm van 214 euro dus niet zo'n goedkoop scherm. Misschien dat ze hem kunnen repareren of omruilen.
Maar kon zijn dat iemand het eerder heeft gehad en dat het een simpele reparatie is die je zo zelf kan doen.

Rico_nl

Beamax stuurt een nieuw scherm en als die ok is moet ik weer even bellen en dan komen ze het defecte scherm ophalen. prima service dus

OscarTango

Juist...zo heb ik Beamax ook altijd ervaren. Iets mis ? ...we komen het halen en een nieuwe brengen. Top !
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround