Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Started by advr, June 4, 2006, 23:10:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin!!!

#3075
Op zijn website staat nog niet zo heel erg veel, maar hij kan nagenoeg alles bestellen, daar kan je hem over benaderen.

Daar komt ie dan: www.rockmaniacrecords.nl


mainly British stuff

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Martin!!!

Quote from: Dynky on July 26, 2015, 18:39:19
hier werkt de link iig niet

try again, ik had een typefout gemaakt  :blush:
mainly British stuff

Bas Akkerman

Quote from: Martin!!! on July 26, 2015, 18:09:33
Haha nee hoor dat denk ik niet, al verschillen de prijzen nog al...

Misschien had ik een kleine hoop dat je bij zoonlief had besteld, die sinds kort zelfstandig in deze business aan de gang is.....
Naar de prijs had ik ook gekeken.

Quote from: Jumping Jack on July 26, 2015, 18:28:19
Volgens mij wel, er zijn geen forumsponsors in die markt actief... Anders doe maar via Pm  ;).
Precies, dat is de reden inderdaad.

Quote from: Martin!!! on July 26, 2015, 18:35:24
Op zijn website staat nog niet zo heel erg veel, maar hij kan nagenoeg alles bestellen, daar kan je hem over benaderen.

Daar komt ie dan: www.rockmaniacrecords.nl



Even gekeken, maar op "mijn" titels kreeg ik geen treffers. Maar ik zal deze site zeker in de toekomst raadplegen. Dank je! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Zoals geschreven alles is leverbaar.....
mainly British stuff

Jefften

Dotan 7 lagers aangeschaft erg mooie lp!  :worship:
Projector: JVC NZ8| Proj.Scherm: 152" Screen Excellence 21:9 | Processor: Trinnov Altitude32 | Amp: Mark Levinson 532h & 533h, JBL Synthesis: SDA-8300, JBL Pro SA4-D| Speakers Front: 3x JBL Synthesis SAM1HF/2LF Surround: 4x JBL Synthesis SCL-4 Height: 4x JBL Synthesis SCL-3 Sub: 2x 18" JBL Synthesis S1S-EX | 2x dual 12" JBL Synthesis SSW-2 |Speler: Oppo 205 CM final edition | Apple TV 4K 2017 Cinemike

advr

Kon het niet laten, de 200 gr uitvoering van Amused to Death, Roger Waters
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Bas Akkerman

Via Marktplaats dus fingers crossed:
'Collectie Jazz: o.a. Ben Sidran, Charles Earland, Chris Hinze, Don Byas, Franco Cassano, Joe Turner, Lionel Hampton, Louis Armstrong, Mahalia Jackson, Nina Simone, Ramon Montoya, Saka Acquaye, Sammy Davis Jr., Sergio Mendes, Shirley Bassey, The Mills Brothers en Ted des Plantes.'
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Fransosowitz

Twee nieuwe platen die wat mij betreft weer een mooie aanvulling op de collectie zijn:
Laura Mvula with Metropole Orkest
Rhiannon Giddens: Tomorrow is my turn


Beide gehoord op North Sea Jazz en live ook erg goed.



remco320


Quote from: Fransosowitz on August  2, 2015, 14:45:37
Twee nieuwe platen die wat mij betreft weer een mooie aanvulling op de collectie zijn:
Laura Mvula with Metropole Orkest
Rhiannon Giddens: Tomorrow is my turn


Beide gehoord op North Sea Jazz en live ook erg goed.
Laura Is echt te gek! Veel luisterplezier:)

Fransosowitz

Dank Remco! Dat luisterplezier heb ik zeker gehad. En zal ik nog vaak gaan hebben denk ik. Ook droomde ik regelmatig even weg naar het concert van NSJ. Een mooie herinnering.

peterrr

De heruitgave van Amy Winehouse     Frank...

Was even bezorgd na de slechte persingen van Back in Black en Lioness. ( gzvinyl )

Deze is vlak en schoon ........o,ja en klingt zeer goed!  en maar E 17,99 ( Velvet)

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Bama

Quote from: peterrr on August  8, 2015, 17:27:53
De heruitgave van Amy Winehouse     Frank...

Was even bezorgd na de slechte persingen van Back in Black en Lioness. ( gzvinyl )

Deze is vlak en schoon ........o,ja en klingt zeer goed!  en maar E 17,99 ( Velvet)



Dat is een goede tip, andere uitvoeringen klinken idd helaas slecht

peterrr

Het grappige is dat b.v de bootleg van de BBC die flinterdun is van haar ook mooi vlak is en best o.k. klingt.
Grt Peter
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

peterrr

Pink Floyd  the Wall reissue. ( Hemelse klank )
Pink Floyd animals phillipijnse persing.....( niet kopen tikken,krassen)
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Kantuit

Sam Amidon - Lily-O



The Hickey Underworld - III



Mad Dog Loose - Signs From The Light House



Taxiwars - Taxiwars



Too Tangled - Where The Echoes Die


Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6
Pro-ject tube box SE II / Pro-ject rpm 5.1 / Ortofon 2M red

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Ik dacht dat je die Nicolas Jaar al had? Of had je hem al toen je hem laatst postte en zet je het nu pas hier neer? Als je trouwens nog tips hebt voor dergelijke sublieme persingen, laat het me weten! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Ik had die toen al, ik post hier nu en dan wat ik sinds de vorige keer heb bijgekocht  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeartesNL

Ik ben op zoek naar the Killers - Hot Fuzz op lp. Heeft iemand die nog liggen en wil er toevallig van af?

~ Marantz ~ KEF ~ Panasonic ~ Pro-Ject ~ Cambridge Audio ~ Monitor Audio ~ Apple ~

Jumping Jack

Volgens discogs zijn de enige betaalbare exemplaren daarvan onofficiële uitgaven... De officiële zijn limited editions die richting 200 euro gaan.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeartesNL

Quote from: Jumping Jack on August 25, 2015, 08:50:26
Volgens discogs zijn de enige betaalbare exemplaren daarvan onofficiële uitgaven... De officiële zijn limited editions die richting 200 euro gaan.

Daar was ik al bang voor. Kon het al nergens vinden. Dank voor de info
~ Marantz ~ KEF ~ Panasonic ~ Pro-Ject ~ Cambridge Audio ~ Monitor Audio ~ Apple ~

peterrr



Heerlijk dat ze weer bij elkaar zijn, was een feestje in het Vondelpark

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Bas Akkerman

#3098
Dolly Parton - Love Songs
Roxy Music - Avalon
Roxy Music - Viva! Roxy Music
Roxy Music - Siren
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2