Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Started by advr, June 4, 2006, 23:10:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

clockwork

Quote from: Eddye on December 10, 2014, 14:15:50
Echte Hollanders downloaden toch muziek?

dan ben ik (soms  ;)) toch een nepper.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Bama

Quote from: Jumping Jack on December 10, 2014, 14:10:39
Ik heb er ook één gekregen. Volgens mij omdat ik al een tijdje niets meer heb besteld....

Dan heb ik teveel besteld waarschijnlijk de laatste tijd :-[

Han S

Quote from: clockwork on December 10, 2014, 14:29:04
dan ben ik (soms  ;)) toch een nepper.

Gert Jan Meurs op het Groote Noord in Hoorn verkoopt al sinds de jaren 50 (eerst paps) platen en is dat al die jaren blijven doen. En nu is hij zomaar weer helemaal bij de tijd. Hij is alleen te lui om van zijn stoel op te staan en dat is een beetje jammer, maar kom je daar wel eens?

clockwork

Quote from: Han S on December 10, 2014, 15:29:08
Gert Jan Meurs op het Groote Noord in Hoorn verkoopt al sinds de jaren 50 (eerst paps) platen en is dat al die jaren blijven doen. En nu is hij zomaar weer helemaal bij de tijd. Hij is alleen te lui om van zijn stoel op te staan en dat is een beetje jammer, maar kom je daar wel eens?

Ik liep daar toevallig laatst langs. Ik dacht dat die zaak allang ter ziele was. Vroeger liep ik daar met een boog omheen vanwege de redenen die jij schetst.  ;)
Maar ik zal er binnenkort weer eens binnen stappen. Wie weet heeft hij de jaren 80 prijzen gehandhaafd.  ;D   
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Han S

Ik ken geen winkelier die zo godsgruwelijk veel luiheid uitstraalt. Het lijkt wel als je binnenkomt dat hij dan denkt: nee hé, weer een klant. Hij zit gewoonlijk ergens achter een paar platenbakken een krantje te lezen en je moet hem echt ongeveer uit die stoel jagen.

clockwork

Quote from: Han S on December 10, 2014, 18:56:02
Ik ken geen winkelier die zo godsgruwelijk veel luiheid uitstraalt. Het lijkt wel als je binnenkomt dat hij dan denkt: nee hé, weer een klant. Hij zit gewoonlijk ergens achter een paar platenbakken een krantje te lezen en je moet hem echt ongeveer uit die stoel jagen.

Ze bestaan nog! Live in Hoorn! Pm maar voor het adres..... ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Fransosowitz

Quote from: Paul Demo on December 10, 2014, 13:10:44
in een woord : FANTASTISCH!


Fijn om te lezen! Positieve indrukken over de klankmatige kwaliteit van de LP box geven mij een extra stimulans om hem op mijn wishlist te zetten.  :pompom:

lynch1979

Quote from: Fransosowitz on December 10, 2014, 21:02:58

Fijn om te lezen! Positieve indrukken over de klankmatige kwaliteit van de LP box geven mij een extra stimulans om hem op mijn wishlist te zetten.  :pompom:

Er zijn er 3000 wereldwijd, weet niet hoe snel ze gaan.

Fransosowitz

Dat is waar. Al vraag ik me wel af of dat niet een verkooptrucje is...
Ik kan mijn vrouw natuurlijk al wel een "stille" hint geven voor mijn verjaardag over twee maanden!  ;D

remco320


roeleken

Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Broem

Antony and THE Johnsons

Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 speakers | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Pro-ject Phonobox RS pre met Phono RS Power Box| Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Water XLR, Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

LABO

Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Jumping Jack

De voorloper van hét album van het jaar: The war in drugs - Slave ambient. Dubbel lp, 45rpm. Een echte slowburner die zich geleidelijk aan onder je vel nestelt...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

clockwork

Beck: Morning Phase (180gram ltd Edition)


en
Allah Las: Worship the Sun



Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Bas Akkerman

Quote from: clockwork on December 19, 2014, 12:52:31
Beck: Morning Phase (180gram ltd Edition)


en
Allah Las: Worship the Sun
Hey een nieuwe Allah-Las, hoe is ie?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

clockwork

Quote from: Bas Akkerman on December 19, 2014, 20:57:14
Hey een nieuwe Allah-Las, hoe is ie?

Ja leuk! Natuurlijk wel dezelfde sound als de vorige, maar zeker de moeite waard. :headbanging:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Carloz

#2842
Ac/dc Rock or burst

Bas Akkerman

Quote from: clockwork on December 19, 2014, 21:17:03
Ja leuk! Natuurlijk wel dezelfde sound als de vorige, maar zeker de moeite waard. :headbanging:
Lekkere muziek voor tijdens het koken/opruimen. Die twee gaan overigens bij mij vaak in hand. ;D

Ik zal binnenkort eens mijn recente aanschaf van tweedehands vinyl neerpennen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Fransosowitz

Hebbes! Ik heb nu ook de Eva Cassidy LP box!  :)
De Kerstman had van mijn verjaardagswens gehoord en beslist om de box met Kerst te geven.  ;D


Nou de draaitafel nog...

Bama

#2845
Quote from: Fransosowitz on December 24, 2014, 20:46:05
Hebbes! Ik heb nu ook de Eva Cassidy LP box!  :)
De Kerstman had van mijn verjaardagswens gehoord en beslist om de box met Kerst te geven.  ;D


Nou de draaitafel nog...

Daar kan ik je nog wel mee helpen die kan er morgen staan ;)

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Fransosowitz

Quote from: Bama on December 24, 2014, 20:49:51
Daar kan ik je nog wel mee helpen die kan er morgen staan ;)


Dank voor het aanbod Dama. Maar ik wacht nog even op mijn bestelde Michell.  ;)

peterrr

The gaslight Anthem - Handwritten
SRV- Couldn`t stand the weather 2 lp
Gare du nord Rendezvous 8:02

lekker de kerst in.









fijne kerst gewenst  ;D
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Cantodea

Heb me weer eens volledig laten gaan  :o















Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon