Ja, de goeie oude tijd

Vroeger kon ik ook van een middagje bankhangen genieten met een dagje Snooker op. Alhoewel ik na een uur of wat altijd even wegzakte en even later weer fris wakker werd en weer lekker verder ging kijken en zo hobbelde ik de dag dan door. Heerlijk! Alleen helaas zijn ook hier de tijden veranderd. Ik kan de tijd niet meer vinden, of wil ik niet meer vrijmaken, om nutteloos een dag naar een pot Snooker te kijken. Dan krijg ik een onrustig gevoel en denk ik alleen maar aan de dingen die ik eigenlijk zou "moeten" doen. Het zal het groeiende verantwoordelijkheidsgevoel zijn wat ik vroeger, met huiswerk, totaal niet had blijkbaar
Hetzelfde heb ik met Tennis. Ook jarenlang actief gevolgd en bij de grote toernooien lekker op de bank en kijken maar. Nu kan ik dat ook niet meer opbrengen.
Wel speel ik nog af en toe een potje Snooker. Het doen blijft toch nog een stuk leuker. Het op de TV zien is dan alleen maar slecht voor je Ego

Mooi spel, geweldig om te "masteren" ook, want het is een verdomd lastig spelletje. Jammer dat de sport in Nederland niet zo heel populair is om te doen. Het is mijns inziens toch 10x leuker dan een simpel potje pool.