Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

daanvanduif

Plinius altijd mooi   :angel:
Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen!

Quote from: Raphie on October 25, 2014, 14:43:15
zojuist opgehaald een zwarte PLINIUS SB-301  :D
voor aan de TAD's met Audioquest K2 speakerkabels  :tounge2:


Corazón

Raphie

nou, de Class D Audio was natuurlijk geen PA versterker, XPA-2, of ML-431 ook niet
de Crown XLS wel even als interim.

De Plinius is natuurlijk wel ultiem, Is ook een beetje om Frank2 te pesten, betere ruimte, speakers, kabels en versterker, altijd een leuke uitvalsbasis voor wat perspectief in zijn topic ;)
JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

chansig

 :inlove: :inlove:

Nice....je zal maar zo'n ding kopen om een ander een beetje te pesten. Heb je eigenlijk ook geen leven... :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

Quote from: chansig on October 25, 2014, 17:22:18
:inlove: :inlove:

Nice....je zal maar zo'n ding kopen om een ander een beetje te pesten. Heb je eigenlijk ook geen leven... :D

Gr Hans
Ach baas boven baas zoals ze zeggen  :tounge2: zo verlekker ik me weer aan die mooie passlabs
JBL PRX Power!

chansig

De hele potentie van dat apparaat is natuurlijk verdwenen als je een standaard netsnoer gebruikt. Jammer... :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

Quote from: chansig on October 25, 2014, 17:24:53
De hele potentie van dat apparaat is natuurlijk verdwenen als je een standaard netsnoer gebruikt. Jammer... :D

Gr Hans
kon geen dunnere vinden  :tounge: hele ding loopt op 5v
JBL PRX Power!

eddy135

Quote from: chansig on October 25, 2014, 17:24:53
De hele potentie van dat apparaat is natuurlijk verdwenen als je een standaard netsnoer gebruikt. Jammer... :D

Gr Hans
Zit gewoon een adaptertje aan!  :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Deleted member

#14533
Een Samsung NotePo 12" 32Gb tablet. Heerlijk om door m'n muziekcollectie te bladeren. Het tablet ziet er waanzinnig goed uit, en het valt me op dat ik op meer muziek kom die ik wil luisteren doordat het scherm meer overzicht geeft.

En kleine impressie van Bubble uPNP op dit tablet:





Stereo-fan for life!

VlisChris

Heerljik om dan ook echt Burning Love mee aan te sturen :P

Maar serieuzere opmerking: het lijkt alsof het met de economie weer wat begint aan te trekken ;) Als ik zo links en rechts zie wat er voor prachtige spullen voorbij komen 8) Oude tijden herleven qua kwijlgehalte ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Pjotr27

Cec Tl-2x loopwerk....met snaaraandrijving....bovenlader met puck op cd.... Heel mooi om te zien en te horen
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Deleted member

Tsjah, voor een 128kb mp3 klinkt het niet slecht hoor. Probleem is alleen dat dit soort tracks vaak niet op hogere bitrates beschikbaar is. Best jammer, want nummers van bijvoorbeeld Trilithon zijn echt het beluisteren waard. Dat is meer dan rechttoe-rechtaan stampen ala Euromasters :)
Stereo-fan for life!

twani

#14537
Quote from: Raphie on October 25, 2014, 14:43:15
zojuist opgehaald een zwarte PLINIUS SB-301  :D
voor aan de TAD's met Audioquest K2 speakerkabels  :tounge2:



Gefeliciteerd!

In het zwart vind ik dit opeens een hele mooie versterker :D

Mooi ook dat zo'n ding nu eindelijk eens in een goede akoestische ruimte terecht komt

Deleted member

Zo heren, nu is Frank wel weer genoeg afgezeken, vinden jullie niet?

Deze vete gaat nu wel heel ver hoor.

Ik weet het, Frank hoeft niet in bescherming genomen te worden maar dit soort geneuzel stoort me mateloos! Het is al erg genoeg dat Frank's topic met dit gebral vervuild wordt, maar dat dit nu ook in de rest van het forum gedaan wordt slaat nergens op.

Spreek elkaar eens face to face, ik ben benieuwd hoe jullie dan tegenover elkaar staan.
Stereo-fan for life!

VlisChris

Mijn actie van zonet: dat valt niet onder het in bescherming nemen van Frank. Dat moet die zelf oplossen wat die dan ook doet.
Het is wel een kwestie van een zuigpost veranderen. Laat dit voortaan achterwege.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Maikel_audionerd

#14540
Quote from: Christiaan S on October 26, 2014, 00:17:35
Mijn actie van zonet: dat valt niet onder het in bescherming nemen van Frank. Dat moet die zelf oplossen wat die dan ook doet.
Het is wel een kwestie van een zuigpost veranderen. Laat dit voortaan achterwege.

Normaalgesproken houd me me verre van 'discussies' als deze, maar ik vind de post van technative een hele terechte en ik snap bovenstaande post van admin Christiaan niet in de context...??

Edit: zucht, ik snap nu dat je de post had aangepast. Blijf het erg vervelend vinden qua leesbaarheid
Een goede ochtend!
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Alex Groningen

#14541
foutje

ajbeefde

Quote from: Raphie on October 25, 2014, 15:48:24

De Plinius is natuurlijk wel ultiem, Is ook een beetje om Frank2 te pesten, betere ruimte, speakers, kabels en versterker, altijd een leuke uitvalsbasis voor wat perspectief in zijn topic ;)

Nog wel even een paar Leen Bakker grenen meubeltjes er in en dan een review over je akoestiek....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

ajbeefde

Quote from: chansig on October 25, 2014, 17:24:53
De hele potentie van dat apparaat is natuurlijk verdwenen als je een standaard netsnoer gebruikt. Jammer... :D

Gr Hans

:clapping:
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raphie

#14544
Quote from: ajbeefde on October 26, 2014, 12:49:27
:clapping:
ik gebruik geen standaard snoeren maar echte PROCABs 3x 2.5mm van wel 12€ (puur omdat die 3m is :D )
mooie van deze kabel is dat die geklonken stekkers heeft, klinkt veel beter dan dat Igoio schroef geneuzel.
kabel heeft ook een mooie zwarte PVC mantel, hoeft dus ook geen uitgeplozen maandverband met ongebleekt katoen van 5 euro per meter omheen
JBL PRX Power!

ajbeefde

Quote from: Raphie on October 26, 2014, 12:59:45
ik gebruik geen standaard snoeren maar echte PROCABs 3x 2.5mm van wel 12€ (puur omdat die 3m is :D )
mooie van deze kabel is dat die geklonken stekkers heeft, klinkt veel beter dan dat Igoio schroef geneuzel.
kabel heeft ook een mooie zwarte PVC mantel, hoeft dus ook geen uitgeplozen maandverband met ongebleekt katoen van 5 euro per meter omheen

;D ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

twani

Quote from: Raphie on October 26, 2014, 12:59:45
ik gebruik geen standaard snoeren maar echte PROCABs 3x 2.5mm van wel 12€ (puur omdat die 3m is :D )
mooie van deze kabel is dat die geklonken stekkers heeft, klinkt veel beter dan dat Igoio schroef geneuzel.
kabel heeft ook een mooie zwarte PVC mantel, hoeft dus ook geen uitgeplozen maandverband met ongebleekt katoen van 5 euro per meter omheen

Geklonken is altijd beter dan geschroefd, klopt.

ajbeefde

Quote from: twani on October 26, 2014, 13:06:27
Geklonken is altijd beter dan geschroefd, klopt.

Daar zijn de meningen op dit forum duidelijk verdeeld over.......  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

twani

Quote from: ajbeefde on October 26, 2014, 12:48:43
Nog wel even een paar Leen Bakker grenen meubeltjes er in en dan een review over je akoestiek....  ;)
:D

Raphie

Quote from: twani on October 26, 2014, 13:06:27
Geklonken is altijd beter dan geschroefd, klopt.
maar thuisklinken kan niet, daarom is al die aftermarket prularia schroef.
JBL PRX Power!