Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maximus_Aurelius

Quote from: tompj on April 23, 2014, 20:52:43
Vertel, vertel, vertel!

Quote from: Peerless Monster on April 23, 2014, 21:01:34
;D


Waarschijnlijk een upgrade in mijn DAC. De nieuwe Lindemann DAC. Alleen is deze nog niet leverbaar. Hij komt in Juni op de markt. Ik hoop hem dit jaar te verwelkomen.
Op de High-End van dit jaar wordt er mee gedemonstreerd maar vorig jaar speelde hij ook al op de hifi deluxe samen met de streamer. De streamer is op de markt alleen de DAC niet  :devil:
Kan ik in München weer fijn gaan luisteren en tevens benieuwd hoe Lindemann samen gaat met Manger MSW(Luidspreker fabrikant). Zeer goede en lovende woorden over gehoord en ook internationaal zijn ze er zeer te spreken over, vooral de Amerikanen.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Midcall

http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

gerzom

#13604
Ik heb net mijn eerste serieuze stap in gezet in de wereld die vinyl heet:

VPI Scout met een Dynavector DV-20X2L element  :inlove:

Nog geen foto's, donderdag gaat de boel hier geïnstalleerd worden. Ik vrees dat het 5 6 hele lange dagen gaan worden voor me..........  :crazy:
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Nahpets

Quote from: gerzom on April 25, 2014, 16:55:56
Ik vrees dat het 5 hele lange dagen gaan worden voor me..........  :crazy:
Kan ook komen omdat het er 6 zijn..... :angel:

Mooi hoor!
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

gerzom

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

gerzom

Quote from: Jumping Jack on April 25, 2014, 18:01:33
Mooi! Scout 1?
Ja, of eigenlijk gewoon de Scout zonder nummer  ;), met acryl platter en zonder "sticker" op de voorkant


Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

mutiara

nad pp 2e
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

knubbe



4 stuks EBM Papst 8414 NGL ter vervanging van de huidige fans in mn amp.
Met 12 dB(A) een stuk stiller dan die er nu in zitten. Had ze al eerder willen kopen maar >100euro voor 4 fans hield me altijd wat tegen.


Tevens een miniDSP en Umik besteld. Voornamelijk om mijn subwoofers van crossover te voorzien en evt. DSP (vandaar de umik).
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Alco

#13612
QuoteCambridge Audio Stream Magic 6
Ben benieuwd hoe die jou bevalt, Maro. :)  Heb zelf 2 weken geleden ook een SM6 mogen uitproberen thuis.

Mooie speler en vond de app qua uiterlijk en bediening ook erg fijn en vanzelfsprekend. :smile:
Ook prettig dat de SM6 gewoon werkt via LMS, dus letterlijk plug-and-play in mijn geval.

Heb de SM6 vorig weekend echter weer terug gebracht, vanwege de beruchte app-issues.
(de eerste 2 dagen niks aan de hand, maar daarna o.a. regelmatig vastlopers) :unhappy:
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

MacJunk

NorStone Stylum 2 luidspreker standaards in het wit

Nu staan mijn speakers met de tweeters op oorhoogte.
Het klinkt nu een stuk beter qua plaatsing.

Ben er blij mee voor een goede prijs.
Cambridge Audio Azur 651A, Cambridge Audio DacMagic Plus, B&W CM-1, BlueSound Node, Synology DS 1513+ 20TB, DX 213 extender, Philips CD 850.

Sjaudio

#13614
En we gaan verder met hobby'en! Sinds gister nieuwe Opera Audio Grand Mezza luidsprekers in walnoot!

Prachtig afgewerkte italiaanse juweeltjes, compleet bezet met custom made seas drivers.


Oud lid

Is de auto al gemaakt dan?

Erwin B

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Alex Groningen

Quote from: Sjaudio on April 28, 2014, 12:06:01
En we gaan verder met hobby'en! Sinds gister nieuwe Opera Audio Grand Mezza luidsprekers in walnoot!

Prachtig afgewerkte italiaanse juweeltjes, compleet bezet met custom made seas drivers.



Prachtig.  :inlove: Veel luisterplezier toegewenst met deze juweeltjes.

Marino

Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

Nahpets

Quote from: Sjaudio on April 28, 2014, 12:06:01
Sinds gister nieuwe Opera Audio Grand Mezza luidsprekers in walnoot!

Helemaal begrijpen doe ik het niet. Luidsprekers moeten verkopen vanwege financiele problemen door autopech. Dan kasten bouwen met Mijkie. En nu weer deze luidsprekers gekocht. Het komt mij allemaal wat gekunsteld en ongeloofwaardig over.

Gisteren overigens heel even de luidsprekers bij Mijkie gehoord, klonk veelbelovend.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

sultankat

Quote from: Nahpets on April 28, 2014, 13:31:45
Helemaal begrijpen doe ik het niet. Luidsprekers moeten verkopen vanwege financiele problemen door autopech. Dan kasten bouwen met Mijkie. En nu weer deze luidsprekers gekocht. Het komt mij allemaal wat gekunsteld en ongeloofwaardig over.

Gisteren overigens heel even de luidsprekers bij Mijkie gehoord, klonk veelbelovend.

hobby's zijn gelukkig niet altijd rationeel  ;)
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Maro

Quote from: Alco on April 27, 2014, 15:37:48
Ben benieuwd hoe die jou bevalt, Maro. :)  Heb zelf 2 weken geleden ook een SM6 mogen uitproberen thuis.

Mooie speler en vond de app qua uiterlijk en bediening ook erg fijn en vanzelfsprekend. :smile:
Ook prettig dat de SM6 gewoon werkt via LMS, dus letterlijk plug-and-play in mijn geval.

Heb de SM6 vorig weekend echter weer terug gebracht, vanwege de beruchte app-issues.
(de eerste 2 dagen niks aan de hand, maar daarna o.a. regelmatig vastlopers) :unhappy:

Tot dusver bevalt hij erg goed. De app (op iPhone & iPad) draait vrij stabiel eigenlijk. In het begin een paar keer een crash gehad maar sinds dien eigenlijk probleemloos. Het probleem doet zich volgens mij alleen voor als je heel veel app's op de achtergrond nog hebt draaien. Sluit ik alle app's helemaal af dan is de CA app stabiel.

De SM6 'zag' mijn LMS niet op de Nas. Toen Twony maar weer geïnstalleerd. Hield mijn hart vast omdat ik eerder met Twony elke keer ruzie had. Maar de SM6 werkt perfect met Twonky. Gewoon alles in de juiste volgorde en lekker vlot. Ik verwacht trouwens straks in Mei na de introductie van de SM8 eigenlijk ook weer verse updates voor de app.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Sjaudio


Quote from: Nahpets on April 28, 2014, 13:31:45
Helemaal begrijpen doe ik het niet. Luidsprekers moeten verkopen vanwege financiele problemen door autopech. Dan kasten bouwen met Mijkie. En nu weer deze luidsprekers gekocht. Het komt mij allemaal wat gekunsteld en ongeloofwaardig over.

Moet ik mij verantwoorden tegenover jouw? Laat me niet lachen....
Je hebt werkelijk waar geen idee waar je het over hebt. En dat wil ik graag zo houden, aangezien je kennelijk heel vaak de neus in andermans prive omstandigheden wil steken. :)

chansig

Oeps....iets met snaar en gevoelig. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sjaudio

#13624
Quote from: Marino on April 28, 2014, 13:14:19
En klinkt dit mooier?

Na wat vergelijken lijken tot nu toe de Peerless zelfbouwkasten de betere te zijn voor mij persoonlijk! Had ik niet helemaal verwacht.

Begrijp me niet verkeerd, de Opera's zijn heel erg goed, maar toch...

Misschien toch maar nieuwe kasten met mijkie bouwen [emoji1]