Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kwabbernoot

Erg fraai retro design.  :worship: Mooi spul.

Groeten...

sultankat

Nog steeds bloedmooi, met hetzelfde DNA als in de seventies. Gefeliciteerd!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

denoontje

nice..heeft ie houten zijwanden?

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Alex Groningen

In een andere topic had je me er al opgewezen.
Maar ook hier maar even de felicitaties voor je mooie Yamaha aanwinsten, prachtig.

Paul1967

Quote from: denoontje on April  1, 2012, 14:54:32
nice..heeft ie houten zijwanden?

Ja, alleen heb ik gekozen voor de donker (zwart) houten zijkanten (kon zo snel geen foto vinden, maar nu toch gelukt). Zelfgemaakte foto's volgen nog.
Past wat beter bij mijn inrichting en vind het mooier staan bij mijn Tannoy's Autographs die donker houtkleurig zijn met zwart.

Bama


Alex Groningen

Volgens mij moet jij ook nog een eigen topic hebben, Paul. Zo ja, een nieuw leven inblazen en zo nee er één openen om dit moois
daar tentoon te stellen. ;)

Paul1967

Quote from: Alex Groningen on April  1, 2012, 15:05:37
Volgens mij moet jij ook nog een eigen topic hebben, Paul. Zo ja, een nieuw leven inblazen en zo nee er één openen om dit moois
daar tentoon te stellen. ;)


Hang al wat jaartjes rond hier, moet er nu toch eens echt van gaan komen  ;)

Alex Groningen

Doe dat. Lijkt me erg leuk.

PuNkEnStEiN

Quote from: PuNkEnStEiN on March 27, 2012, 19:14:26Squeezebox Touch. Net een paar uurtjes mee aan het pielen, maar de muziek vanaf m'n pc klinkt al veelbelovend lekker.
Inmiddels een poosje verder. De Squeezebox staat in de woonkamer op m'n stereo aangesloten en plukt de muziek draadloos van m'n laptop in de computerkamer. De geluidskwaliteit is verbazingwekkend goed - al moet gezegd dat (ik vind dat) de combi laptop > USB > DacMagic > Quad qua bassen nèt iets strakker klinkt. De bediening met de AB is erg eenvoudig en overzichtelijk. Al met al zeer tevreden... ::)

Quote from: clockwork on March 27, 2012, 19:58:10
Best wel high tech voor een ex punker.  ;)
Ach ja, in de 70's had ik een Quad 33-303 en Technics SL1200. Geen slecht spul, zelfs naar de huidige normen. Altijd al een zwak gehad voor lekker geluid, daar moest veel voor wijken... ;D
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Audia


Afgelopen week eindelijk mijn laatste 2 PS Audio AC12 netsnoeren opgehaald.
Ze zijn nu aan het inspelen. Later deze week eens serieus gaan luisteren.
Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

Jackol

#10637
Set nieuwe luidsprekers van PMC, de fact 8.
Eerste indruk is al zeer goed.

Jumping Jack

Hoppakee nog een pmc-er! Mooie aankoop, gefeliciteerd! En foto's mogen altijd  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jackol

Inderdaad weer een PMC-er erbij.  ;D

Zal er binnenkort wel een fotootje van posten, gaat via de iPad niet zo makkelijk.

gerzom

Een set Soundcare Super Spikes voor onder mijn eindversterker (cd speler en voorversterker hadden al Super Spikes)



Nu ziet alles er weer helemaal hetzelfde uit  :closedeyes:

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Jackol

#10641
Hierbij een fotootje van m'n nieuwe speakers.

Heel tevreden mee en spelen prima op de Lyngdorf.

advr

bekende tv ;D ;D

maar speakers zijn erg mooi.

gefeli :music:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Kingpin

Quote from: Jackol on April  3, 2012, 16:05:56
Hierbij een fotootje van m'n nieuwe speakers.

Heel tevreden mee en spelen prima op de Lyngdorf.
Erg mooi, ook mooie kleurstelling, top  :thumbs-up:
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Jumping Jack

Quote from: Jackol on April  3, 2012, 16:05:56
Hierbij een fotootje van m'n nieuwe speakers.


:worship:

Welke speakerkabel gebruik je?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jackol

Quote from: Jumping Jack on April  3, 2012, 20:15:06
:worship:

Welke speakerkabel gebruik je?

Heb nu audio nirvana SL kabel, klinkt lekker.
Wil nog wel andere kabels gaan proberen, heb nu biwire aansluiting op m'n speakers en op m'n vorige speakers alleen single wire. Of de standaardbrugjes misschien eens vervangen door korte stukjes speakerkabel.

Maar voorlopig vind ik het wel even goed zo.

Audiofiel

Sinds eergisteren een nieuwe opstelling. Alle apparatuur staat nu tussen de Acoustats en de tussenruimte tussen de speakers is toegenomen tot ruim 2,2 meter. Tevens een 'nieuw' rack, de Creaktiv Midi Reference. Als hij goed (genoeg) bevalt, dan gaan beide Finite Elemente racks in de verkoop. 8)

Bovendien is de Wadia weer gerepareerd retour, dus ik kan weer heerlijk plaatjes draaien.


Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Graphtuner

Quote from: Jackol on April  3, 2012, 16:05:56
Hierbij een fotootje van m'n nieuwe speakers.

Heel tevreden mee en spelen prima op de Lyngdorf.


ow wat mooie speakers zeg.... en ook die lyngdorf  :wub:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini