Hardstyle/Hardcore/Gabber/Etc

Started by VlisChris, March 3, 2006, 22:31:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NielsLu

#25
Quote from: Christiaan Sauer on March  6, 2006, 13:46:34
Angerfist wordt ik een beetje moet van eigenlijk.
Echt elke 5 minuten op mohradio.com komt die stomme reclame van de Brabanthallen wel weer voorbij ::)
Doet me er overigens aan denken om even een mp3tje op te zetten van MOH :P
Weer wat steviger beukwerk van Sensation White 2005 ;)
Afgelopen jaar was DJ Dana overigens in Middelburg bij de Dance Parade. Jammer genoeg te laat ontdekt, en geen kaartjes meer kunnen krijgen. Anders was ik zeer zeker even gaan kijken ;)
Mijn zus (die het wel wist :P) was er heen geweest, en die vond het te hard gaan. Dus voor mij waarschijnlijk precies perfect ;D

Ik heb Dana in The Bridge http://www.the-bridge.de/site.php?l=nl gezien. Viel mij persoonlijk nogal tegen. Ze kon de sfeer niet goed behouden vond ik. Deze discotheek was tot een jaar geleden echt DE discotheek om voor deze muziek naar toe te gaan. Helaas hebben ze er andere personeel op gezet. Daardoor was de leuke niet commercieele muziek snel weg. Erg jammer.

Groet,

Niels
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Harman/Kardon

Hey allemaal!

Ik luister nog regelmatig Hardcore, het is maar net hoe mijn pet staat.
Ben overigens ook naar Sensation Black geweest, de sfeer is geweldig hoor!
Zelf ben ik de avond doorgekomen met goed eten en drinken en ben ik niet zo'n fan van al die drugs, maar ik vind het eigenlijk wel mooi om te zien hoe die mensen uit hun dak kunnen gaan. Zelf ging ik dat overigens ook wel, wat een sfeer ;D

Greetz
Setup zoals het er nu voor staat:

H/K signature 1.0 voorversterker
2x H/K signature 1.3 eindversterker 2x H/K signature 1.5 eindversterker Frontspeakers: JBL L100 Rearspeakers, JBL L100 Center: L-center Bekabeling: Vd Hull Teatrack & D 102 mkIII  Cd-speler Marantz SA 15-S1

nielsg

ik vinde de explosive cartuning, future trance en trance voices cd's wel ok
endarkraver, dj norman etc natuurlijk ook
en dan te bedenken dat ik nu naar iron maiden luister en daarvoor black sabbath :D

subsonick

Ik heb deze feestjes ook vanaf 1997 bezocht. Een kleine greep uit de feest vreugde:

Mysteryland
Thunderdome
Hardcore Overdrive (antwerpen)
1e Sensation
I Love Techno
Hardbase
Shockers
enz enz enz

Kwam ook vaak in tenten als de Goldfinger, Zino's, Hemkade, A20.

Geweldige tijd gehad, maar doe het nu rustiger aan. Ik kan nogsteeds genieten van de oude klassiekers uit die tijd, maar luister nu bijna alleen maar rustige muziek. Mijn smaak is altijd HEEL breed geweest. Had altijd een hekel aan mensen die zich op 1 stroming richten, en de rest geen kans meer gaven. Alles wat ik voor het eerst hoor geef ik een eerlijke/nieuwe kans. Dan bepaal ik of ik het mooi vind of niet. Zo is er in ieder genre wel een goed nummer te vinden.

Hardcore/hardstyle en techno blinken niet altijd uit in originaliteit of complexiteit, maar sfeer heeft het zeker wel! Het is gewoon de muziek (voor mij) om even helemaal los te gaan. Op het moment zeker niet meer de stijl die ik rustig op de bank luister.

Ik ga nog wel 1x per jaar naar Nature One in Duitsland. 3 dagen houzen, en even helemaal vergeten waar je je ook alweer allemaal druk om moet maken in het dagelijks leven.
HK AVR335, Wharfedale Diamond 9 set.

ACQUA

Hehe hardcore,lang geleden.
Niet echt een fan van geweest,meer een techno freak.  Vroeger nog met ZZino in zen platenzaak gewerkt BCM te Mechelen,daar de smaak te pakken gekregen en vanaf dan elk weekend naar CherryMoon (R.I.P.) en Illusion.  Vroeger ook nog Globe,Larocca en Carat om af te koelen  ;D.  Pillenslikkers waren er vroeger ook al, nu is het gewoon normaal.Je bent abnormaal als je de enige bent in een discotheek of fuif die geen gekke bekke trekt ;D

Maarja nu bijna 24 en een stamcafé ganger en af en toe een fuifje.

ACQUA

Jinsu

Hoi,

Hardcore is gewoon goed af en toe, flink de beuk erin :) . Wou dit jaar eigenlijk naar MoH zijn gegaan, maar dat lukte niet had een ander feest de volgende dag. Binnenkort is er weer een kleiner feest in Tegelen, kunnen we weer effe gaan stampuh :D .

Hardstyle en hardcore verschilt amper van elkaar, wat ik niet te pruimen vind is industrial hardcore, speedcore en terrorcore.

Sensation Black is slappe zooi, is niet echt hard, maarja meningen verschillen he ;) .

@ Christiaan Sauer

Ach dat valt best mee, lastig vallen doen ze mij nooit, komt misschien door mijn uiterlijk ;D . Kan wel voorkomen dat je op de wc kunt skieen ^-^ :D .



MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Djang

Quote from: subsonick on March  9, 2006, 23:47:04
Ik heb deze feestjes ook vanaf 1997 bezocht. Een kleine greep uit de feest vreugde:

Mysteryland
Thunderdome
Hardcore Overdrive (antwerpen)
1e Sensation
I Love Techno
Hardbase
Shockers
enz enz enz

Kwam ook vaak in tenten als de Goldfinger, Zino's, Hemkade, A20.

Geweldige tijd gehad, maar doe het nu rustiger aan. Ik kan nogsteeds genieten van de oude klassiekers uit die tijd, maar luister nu bijna alleen maar rustige muziek. Mijn smaak is altijd HEEL breed geweest. Had altijd een hekel aan mensen die zich op 1 stroming richten, en de rest geen kans meer gaven. Alles wat ik voor het eerst hoor geef ik een eerlijke/nieuwe kans. Dan bepaal ik of ik het mooi vind of niet. Zo is er in ieder genre wel een goed nummer te vinden.

Hardcore/hardstyle en techno blinken niet altijd uit in originaliteit of complexiteit, maar sfeer heeft het zeker wel! Het is gewoon de muziek (voor mij) om even helemaal los te gaan. Op het moment zeker niet meer de stijl die ik rustig op de bank luister.

Ik ga nog wel 1x per jaar naar Nature One in Duitsland. 3 dagen houzen, en even helemaal vergeten waar je je ook alweer allemaal druk om moet maken in het dagelijks leven.


Ik was er vroeger zo één!
één die helemaal gefocused was op 1 stijl.
Toen ik achtien was begon ik naar feesten te gaan, er was toen nog geen Hardstyle alleen maar Hard House.
Bij de opkomst was ik helemaal gefocused op Hardstyle, de rest interresseerde me niet meer.

Maar nu is dat wel heel anders ik krijg zelfs kippevel bij Katie Melua, iets wat ik me 5 jaar geleden echt niet kon voorstellen.
Nu is mijn muziek smaak zo breed dat ik er zelf ook van sta te kijken
Maar Hardstyle en Hard House hebben nog altijd een speciaal plekje in mijn hart.
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

VlisChris

Ik zat een paar dagen geleden naar The Propeth te luisteren (sensation black 2005)
Dat is ook een lekkere set zeg :o Precies mijn stijltje 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Ik draai ook vrij veel uit dat soort genres. Ik vind meerdere sets van sensation black 2005 erg gaaf. Snoeihard hoeft van mij niet. Yoji, JP, maar ook de prophet en vele anderen erg tof. Bezoek een paar feestjes per jaar. Kan me altijd wel vermaken. Het feest qua sfeer blijft voor mij extrema outdoor. Wat mildere muziek verdraag ik dus ook prima.

Oh ja gister met de megamix van sensation knoeihard in mijn auto samen met 3 teamgenoten zitten stampen op de terugweg.. Heerlijk >:D

VlisChris

Vooral het einde van de megamix is echt 8)
Yoji is me te soft. Zeker op de megamix dvd spreekt die set me niet aan.
2004 was Darkraver goed te pruimen :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Wijx wondere wereld

sensation hahahahahahaha

b2s maakt nog regelmatig feesten met goede muziek (kan id&t nog wel wat van leren)

Als je darkraver leuk vind moet je eens wat vaker naar de kelder in Rotterdam gaan :P

Hard Friday  in Leiden is ook mooi altijd een erg goede sfeer en aan het eind van de avond redelijk hard

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun