Casa del cinematografo update 18 februari 2024

Started by Rielplayer, January 22, 2006, 14:57:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Quote from: Rielplayer on May  3, 2009, 21:36:27
Zo gebeurd. plaat tegen de muur, schilderen, even naar de ikea voor fotolijsten...

Ons plan was: Naar de IKEA voor fotolijsten en dan ophangen. Geen plaat oid, en ook iets rommeliger. Alhoewel ik deze "strakke" muur ook wat vind hebben.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Rielplayer

Quote from: Blue-Eyes on May  3, 2009, 21:42:29
Ons plan was: Naar de IKEA voor fotolijsten en dan ophangen. Geen plaat oid, en ook iets rommeliger. Alhoewel ik deze "strakke" muur ook wat vind hebben.

ons huis is al niet echt strak te noemen, dus is dit bij ons wel oke te noemen
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

de ps3 inmiddels verkocht en een sharp DB-HP21s speler er voor in de plaats. Leuk ding voor weinig geld. Beeld zie ik weinig verschil t.o.v. de ps3. geluid lijkt wel een stap te hebben gemaakt nu ik de nieuwe formaten stream naar de onkyo. Deze lijkt me een betere job te doen dan de PS3
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5


Rielplayer

Quote from: oliverken on August 20, 2009, 14:52:49
nette ht!

kan het niet echt meer een HT noemen :-[

Heb er wel weer steeds meer plezier van na een lange tijd eigenlijk geen film gekeken te hebben.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Moondust

Quote from: Rielplayer on August 22, 2009, 10:52:28
Heb er wel weer steeds meer plezier van na een lange tijd eigenlijk geen film gekeken te hebben.

Dat is wel herkenbaar. Als ik een paar weken niets heb gezien, dan is het gewoon een stuk leuker weer een filmpje op te zetten.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

Het kriebelt :devil:

Zit eraan te denken een ouder crt te kopen voor in de tuinkamer. Heb zo'n fiets simulator met real life video. Iemand nog iets leuks staan waar ze vanaf willen?
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

Even eenmalig spammen....

www.kidswinkelonline.nl

Het resultaat van vele maanden hard werken door mijn vriendin en mijn persoontje. Site is afgelopen week online gegaan en wordt momenteel nog dagelijks voorzien van nieuwe producten, meer uitgebreide productbeschrijvingen en kleine aanpassingen aan de site zelf.

We zijn er zelf al erg trots op.

Groeten Maurice en Susanne
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

sj0er-D

Quote from: Rielplayer on October  9, 2011, 21:41:00
Even eenmalig spammen....

www.kidswinkelonline.nl

Het resultaat van vele maanden hard werken door mijn vriendin en mijn persoontje. Site is afgelopen week online gegaan en wordt momenteel nog dagelijks voorzien van nieuwe producten, meer uitgebreide productbeschrijvingen en kleine aanpassingen aan de site zelf.

We zijn er zelf al erg trots op.

Groeten Maurice en Susanne

Erg mooie website!

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

Schermen met een drop van meer dan een meter (zeg 1,3 meter)... Zijn die standaard verkrijgbaar? Of wordt dat maatwerk?
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

Zo.... even een kick na 3,5 jaar.

Nog steeds trouwe bezoeker van forum... niet meer zo'n poster op wat fietsgerelateerde zaken na.

Dan ook in dat licht bezien het volgende:

Graag vraag ik jullie aandacht  voor het volgende. Zoals jullie wellicht weten neem ik dit jaar deel aan de Pyreneeënchallenge van Ride4Kids. Dit betekent dat ik, samen met Team Femm en vele andere deelnemers, mij drie dagen lang ga inspannen in de Pyreneeën om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Ride4Kids.

Ride4Kids ondersteunt hiermee diverse onderzoeken die gericht zijn op verbetering van de kwaliteit van leven van kinderen met een energiestofwisselingsziekte. Tevens is er oog voor het steunen van kinderen en hun families in het verlichten van hun dagelijkse zorgen.

In Nederland worden per week ongeveer 1 tot 2 kinderen geboren met een energiestofwisselingsziekte:
70% van deze kinderen wordt niet volwassen
50% overlijdt voor hun 10de verjaardag

Eenmalig wil ik een beroep op jullie doen om mij te sponsoren. Het doel is om een zo hoog mogelijk bedrag samen te brengen in de strijd tegen stofwisselingsziektes bij kinderen.

Mocht je meer info willen over de strijd tegen stofwisselingsziektes of de Pyreneeënchallenge dan kun je hiervoor terecht op http://www.pyreneeenchallenge.nl.

Voel je je positief aangesproken door het doel en wil je  een donatie maken, dan kun je dit doen via http://www.pyreneeenchallenge.nl/deelnemers/profiel/938-Maurice-van-Riel/ door te klikken op de button "steun deze held".

Bedankt!
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

Terug weer begonnen met film kijken. Hiervoor nu de Ysp-5600 aangeschaft van Yamaha met de bijbehorende sub. Opmerkelijk wat deze atmos soundbar aan geluidseffecten kan weergeven.

Tevens de dune solo 4K en een Logitech harmony touch aangeschaft. Volgende aanschaf zal een nieuwe tv worden. Voor nu eerst verbouwen.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

Quote from: Rielplayer on January  9, 2017, 18:22:51
Terug weer begonnen met film kijken. Hiervoor nu de Ysp-5600 aangeschaft van Yamaha met de bijbehorende sub. Opmerkelijk wat deze atmos soundbar aan geluidseffecten kan weergeven.

Tevens de dune solo 4K en een Logitech harmony touch aangeschaft. Volgende aanschaf zal een nieuwe tv worden. Voor nu eerst verbouwen.

Inmiddels de set uitgebreid met een LG Oled 55B6V en een zappiti mini 4k HDR. De combinatie geeft een waanzinning strak beeld O0
De verbouwing is ook bijna klaar. Van het weekend maar eens wat foto's plaatsen in mijn eigen topic.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

Even wat foto's van de verbouwing. Nieuwe bijkeuken moet nog gemaakt worden en dan is de hal aan de beurt. Maar dat is voor later dit jaar.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Harry HT

Hi RP,

Mooie vloer en een mooie deur  O0 goed uitgevoerd  O0

Gegroet,

Harry


De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Gijs82

Nice! Van vloer, muur tot het zwarte frame :exclamation:
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Rielplayer

Eergisteren mijn soundbar opnieuw ingemeten op zijn nieuwe plek. Dat deze locatie zoveel winst zou opleveren in de surround bubble had ik niet verwacht. Pas nu komt de Yamaha tot zijn recht (en dus ook de hoge aanschafprijs voor een soundbar). Blij mee!
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Maikel_audionerd

Quote from: Rielplayer on June 24, 2017, 09:19:30
Eergisteren mijn soundbar opnieuw ingemeten op zijn nieuwe plek. Dat deze locatie zoveel winst zou opleveren in de surround bubble had ik niet verwacht. Pas nu komt de Yamaha tot zijn recht (en dus ook de hoge aanschafprijs voor een soundbar). Blij mee!
Eigenlijk hartstikke logisch natuurlijk, een soundbar is ook 'gewoon' een luidspreker'box'  :D

Ik zie helaas geen foto's in je openingspost  :unsure: , ben wel benieuwd
Mooie vloer inderdaad  :wub:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Maikel_audionerd

Soow dat is inderdaad een flinke soundbar, maar zoals ie in t meubel staat oogt ie niet lomp. Mooie combinatie  :thumbs-up:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Rielplayer

Quote from: Maikel_audionerd on June 25, 2017, 08:48:48
Soow dat is inderdaad een flinke soundbar, maar zoals ie in t meubel staat oogt ie niet lomp. Mooie combinatie  :thumbs-up:

Hij is flink aan de maat ja. Meubel er zelf op maat omheen gemaakt.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rielplayer

binnenkort nog een Wii erbij voor de kinderen en dan kan ik er weer een aantal jaar tegenaan.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5