Mogelijkheden

Started by J.A.F._Doorhof, November 19, 2005, 21:11:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

ITC geeft al enkele jaren verschillende trainingen en workshops op het gebied van Home Theater.
Tot nu toe waren deze trainingen alleen toegankelijk voor dealers of verenigingen, vanaf 2006 zullen deze trainingen ook voor particulieren en kleine bedrijven toegankelijk zijn.

Wat voor trainingen/workshops ?
Onze trainingen/workshops bevatten een volledig verhaal van kleurleer tot het zelf afstellen van weergevers.
De trainingen/workshops kunnen ook volledig op maat gemaakt worden voor u, vraag naar prijzen voor trainingen/workshops op lokatie of een op maat gemaakt programma.

Voor wie ?
De workshops zijn een zeer algemeen verhaal waarin elk facet van het beeld behandeld word inclusief het ISF calibreren van een projector en het gebruik van speciale doeksoorten, filters en andere aanpassingen. Daarnaast worden alle verschillende display types behandeld en bronnen/bekabelingen.

De workshops zijn intressant voor iedereen van enthiousast HT liefhebber tot het verkoop team dat wat meer wil weten over wat ze verkopen.

De trainingen worden op maat gemaakt voor uw bedrijf of vereniging.

De kosten
De workshops in Emmeloord hebben een vaste prijs van :
Particulieren € 55,00
Commerciele instellingen € 75,00
Neem je je eigen display mee wordt deze direct gecalibreerd de bijdrage bedraagt dan € 95,00

Voor op maat gemaakte workshops kunt u contact met ons opnemen.

Wilt u meedoen ?
Schrijf dan in voor de geplande workshops op dit forum.
Wilt u maatwerk of een solo training/workshop mail dan voor meer informatie naar info@hometheater.nl

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Arno P


J.A.F._Doorhof

De trainingen waren altijd alleen toegankelijk voor bedrijven en liepen via onze eigen site.
Vandaag heb ik bij uitzondering ook particulieren toegelaten en dit is me om eerlijk te zijn ZEER goed bevallen en ik geloof de mensen zelf ook, dus vandaar dat ik het maar openbaar ga maken.
Er is blijkbaar toch een grote vraag naar.

Heeft weinig met wat nieuws te maken, alleen de particuliere markt is totaal nieuw voor ons.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

REVV

Als 1 van de deelnemers aan de workshop van afgelopen zaterdag kan ik alleen maar beamen (be-amen niet beamen ;-) ), dat het de deelnemers zeer goed bevallen is. Ondanks het feit dat mijn Epson vanwege een defect alleen maar sepia-tinten kon voortbrengen, heb ik heel veel geleerd over met name de dwarsverbanden tussen de verschillende instellingen van een projector, de relatie met kleurtheorie en wat een calibratie nou eigenlijk inhoud (en dat dat bij Pioneer-plasma's nogal wat voeten in de aarde kan hebben ;D ). Ik vrees dat ik nu alle projectorreviews ga teruglezen omdat ik nu de inhoud van de rapporten eindelijk begrijp.

Daarnaast was het gewoon gezellig en leuk andere forum-leden eens te ontmoeten en een dag door te brengen met gelijkgestemde hobbyisten. Frank nam overigens absoluut geen blad voor de mond en benaderde de materie, naar mijn mening, objectief. En dat hij trots is op zijn werk en aan de cursus ook nog wat verdiend zie ik geen probleem in. Het is zijn dagelijks brood tenslotte.

En nou ga ik mijn dealer maar eens bellen over mijn kapotte Epson, zucht :'(
"Now listen to me, I'm older and I'm wiser." "Yeah, well, you're half right."

brtram

Quote from: Arno P on November 19, 2005, 21:12:56
Je bent een goed zakenman  ;)

En daar is niets mis mee   :P
Volgens mij is zakenman een zeer respectabel beroep  ;)

Ean workshop zoals we afgelopen zaterdag (19/11) hebben gevolgd is zeer leerzaam en het geld meer dan waard.
Ik denk dat de meeste leden al vele malen 55,00 EUR hebben geinvesteerd in hun hardware   ::)
Een keertje investeren in software moet ook kunnen   ;D   

Quick Reply

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview