Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Started by Martin_M, September 26, 2005, 11:05:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

htandre

Quote from: Bama on June  5, 2016, 00:29:43
Ze was echt goed.

Zeker, de belichting van het concert was ook prachtig.
We hebben genoten.
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

Bama

Kijk of ik nog tickets kan krijgen voor Antwerpen, wil nog wel een keer.
Ik zat in de zaal tussen de 2 podia in en dat maakt het nog mooier.

Exxar


Bama

Ik zou drie dagen naar Norh sea Jazz gaan maar ivm rugproblemen ga ik alleen vanavond :(

jossie

Gisteren geweest! Nu thuis hoogtepunten op npo 3 nog een keer zien. Voor het geluid hoef je niet naar Rotterdam, wel voor de sfeer!
Omni !

Deleted User

Voor Jazz hoef je al jaren niet meer te gaan :threadclosed:


denoontje

#581
Bospop gedaan dit weekend...hoogtepunten voor mij seal, santana en k's choice. Tegen viel counting crows en maria mena. Laatse komt denk ik beter uit in een kleine zaal.

Cranberries zang ok, maar men het leek wel grannyberrie....weinig show van de leadzangeres.

Al met al met mooie weer prima vermaakt en terug naar mijn studententijd[emoji16]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lynch1979

Quote from: jazzman on July 11, 2016, 20:38:56
Voor Jazz hoef je al jaren niet meer te gaan :threadclosed:

Niet helemaal mee eens....dit jaar stonden er ook verschillende jazz grootheden, o.a. Charles Lloyd, Brad Melhdau, John Scofield, Mark Guiliana om er een paar te noemen.

Maar merendeel is inderdaad niet Jazz gerelateerd, maar wat mij betreft is de grote diversiteit juist wat het North Sea Jazz zo geliefd maakt.


peterrr

Was zondag op NSJ

Genoten van Candy,Bonamassa, maar vooral van Gregory Porter wat heeft die man een prachtige stem en innemend karakter ( we hadden backstage toegang).

Maar wat haat ik dat volksverhuizings gedoe tijdens de optredens..

Zie dus veel liever de artiesten in hun eigen shows met de mensen die dus speciaal voor de artiest een kaartje hebben gekocht.

Maar ik was een gast van een platen maatschappij dat was wel een bijzondere ervaring!

Grt Peter
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

eduard

Afgelopen avond naar een benefiet concert geweest van een residentie orkest in het zuiderstrand theater in den haag.
Met een gast optreden van Wibim hij kan best aardig piano spelen :)
Heb een leuke avond gehad.
http://www.residentieorkest.nl/concerten/opening-night/?_cldee=am9zaUBvYmVyc3RhZHQubmw%3d&recipientid=contact-b776a5f2bb62e511812bc4346badc0f0-22178c5ab25044f79ba27dbf4360c880&urlid=0

FDLARRY

Gisteren Marillion in Tivoli, was weer genieten.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

turtlespeed

MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

NielsLu

Vanavond naar Douwe Bob in De Oosterpoort te Groningen geweest, leuk concert  O0
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

denoontje

https://vimeo.com/195193941

Afgelopen vrijdag naar Marillion in aeronef Lille Frankrijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RZeemering

Quote from: denoontje on December 11, 2016, 18:25:41
https://vimeo.com/195193941

Afgelopen vrijdag naar Marillion in aeronef Lille Frankrijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gaaf! Ik heb ze kortgeleden in O2forum in Londen gezien :)
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

Graphtuner

gisteren nog maar eens naar Metallica gaan kijken in het Sportpaleis in Antwerpen.
Heb ze al meermaals gezien maar ze speelden een goeie show, goeie setlist en ze zijn gelukkig afgestapt van "we willen zoveel mogelijk nummers binnen de tijd erdoor jagen" waardoor ze minder nummers deden maar dan wel volledig en op een normaler tempo  :headbanging:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Stef

Quote from: Graphtuner on November  2, 2017, 09:47:37
gisteren nog maar eens naar Metallica gaan kijken in het Sportpaleis in Antwerpen.
Heb ze al meermaals gezien maar ze speelden een goeie show, goeie setlist en ze zijn gelukkig afgestapt van "we willen zoveel mogelijk nummers binnen de tijd erdoor jagen" waardoor ze minder nummers deden maar dan wel volledig en op een normaler tempo  :headbanging:

Was er ook gisteren  :headbanging:.  Spijtig wel van het geluid dat in onze zone (rood/blok 134) echt heel slecht was.

- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

Graphtuner

Quote from: Stef on November  2, 2017, 09:58:39
Was er ook gisteren  :headbanging:.  Spijtig wel van het geluid dat in onze zone (rood/blok 134) echt heel slecht was.

dat ben ik gewend in het sportpaleis, dus daar probeer ik me niet aan te storen... maar was bij ons ook zo, blok 117  :unhappy:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Henkjan_O

Eergisteren weer naar een concert van Celine Cairo geweest, ditmaal in Paradiso Noord. Zaal was niet eens vol, en dat blijft me verbazen. Een van de mooiste stemmen van t land (en ver daarbuiten), mooie liedjes, enthousiaste performance. Maar commercieel succes?  ho maar.  ze kreeg lang geleden een kick-start doordat door puur toeval Edwin Evers een liedje van haar draaide, maar omdat ze haar eigen koers blijft varen (o.a. weigert ze aan TV talent shows mee te doen) blijft het vooralsnog bij kleinere zaaltjes.  Fijn voor de fans van nu, een intiemere setting is en blijft mooier dan een grote zaal imho, maar onbegrijpelijk blijft het.

toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Xander32

Gisteren haar Glen Hansard te Tivoli geweest. Wat een krachtige stem, wat een heerlijke band (incl blazers en strijkers), war een fraaie liedjes.

https://youtu.be/iq1jFHPR9cE
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Jumping Jack

Tickets gekocht voor Patti Smith in de AB, in augustus. En ook voor Gogo Penguin in maart  :pompom:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Exxar


Dirk

en...hoe was het? (lees ff de topictitel guys ;))
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Exxar