Humor van HT (overgezet)

Started by J.A.F._Doorhof, October 3, 2001, 15:45:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

moviescanner

Als je na een zware onweersbui naar die mooie regenboog kijkt en je dan afvraagt:  waarom heb ik eigenlijk geen DLP projector !?  ;)

Mr. Anderson

Dat je naar je Pronto grijpt als je vriendin weer eens tegen je tekeer gaat.

En dus je afscheidsbrief naar haar schrijft in Disney-letters.

Als je tijdens een sollicitatiegesprek met twee mensen tegen over je, met ze gaat schuiven en een sweet-spot zoekt.

Als je de onder- en bovenkant van je magnetron-klep afplakt met zwarte tape.

Als je het leukste verjaardagskado een loodzegeltang van het GEB vindt.

Als je in Hoofddorp woont -zoals ik- en Schiphol klaagt vanwege geluidsoverlast.

Als je 's nachts stiekum de gevel van een grote supermarkt met een cango bewerkt tot American History X.

Als je bij een wandeling in het Amsterdamse bos jezelf verbaast over de natuurgetrouwe surround-mix.

Oracle

Waar gebeurd: we reden een week of zo geleden in mijn auto. Voor ons rijdt een auto met als kenteken: HT-DD-61

Rara, wat dacht ik??

(Mijn vrouw's reactie: "Jij bent ziek!". Volgens mij meende ze het ook nog een beetje... ;D )

Groet,
Mark

SiR-ROUND

Als je met -10 graden toch ff snel de speakers calibreerd en de projector op zolder waar het ook -10 graden is. Vervolgens het niet kan laten een stukkie film te kijken, totdat de CRT gaat vonken omdat ie het gewoonweg TE koud vindt.

;D

Het is nu wat lekkerder qua temp...

Oracle

In dat geval moet je dus de vloeistof van je liquid-coupled lenses vervangen door koelvloeistof, geschikt voor temperaturen tot -20 ;D ;D

groet,
Mark

SiR-ROUND


The Foundation

Je hebt een HT...

...als je het leuk vind dat je plaatselijke voetbalclub verliest met 5-1

SiR-ROUND


MrPink

Niet echt grappig...volgens mij heeft deze persoon duidelijk één of andere "grudge". :)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND


Mr. Anderson

#60
Of dit nou echt humor is. . . .

Als je in de bioscoop zit te mobielen en je wordt van alle kanten geluiden en gefluister als: "Ssssst! Sukkel . . . Jeeeessssss!  Tttsss   tttssss" en "wat een ding dat aan een boom hangt", "stumper!" en "ziellugg!!" en zo . . .

Dan opstaan en heel geirriteerd schreeuwen: "Schei nou effe uit met me! Ik zit te bellen, ja!!!"

 :(

Ik vind hem wel stoer


mvrgr


PS   Dit heb ik echt een keer geflikt tijdens een bloed- en bloedsaaie openlucht-voorstelling in het Amsterdamse Bos. Shame on me, again! Reacties waren wisselend overigens.  >:( ;D Wees gerust: ik zal dit echter nooit in de bios doen. ;)

SiR-ROUND


Melvin

#62
Je bent een HiFi freak:

Als je onder je koffiezet spikes zet omdat je het geluid van de pruttelende koffie tijdens het ontbijten dan aangenamer vindt ;D

dennis

Mijn vrouwtje vind de speakers te klein en zei tegen mij op weg naar een speakerzaak: Moppie ik heb op de kaart gekeken en je moet de volgende afslag hebben ::)
I am not what happened to me.
I am what I choose to become.

Jinsu

Quote from: Melvin on May  9, 2003, 14:00:21
Je bent een HiFi freak:

Als je onder je koffiezet spikes zet omdat je het geluid van de pruttelende koffie tijdens het ontbijten dan aangenamer vindt ;D

Rofl :D .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Scarp

ey ... da's nie grappig. Ik heb de magnetron op vibrapods gezet, dan warmt ie beter op omdat ie dan geen last heeft van trillingen die aan het meubel eronder wordt doorgegeven. :)

VlisChris

Waarom geloof ik je nou meteen  ;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D. Ik zie je er echt toe in staat ;D.
Mvg,

Christiaan
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

TVG

Als er net een aardbeving geweest is, en jij dan je nieuwe sub opendraait voor communicatie te maken..


..voor dezelfde aardbeving de politie aanbelt om te vrgaen voor de sub te mogen lenen voor een recreatie van de feiten.. ;D

TomSwinnen

Je bent goed bezig ..

.. als je overal waar je binnenkomt direct een kijkje neemt naar de geluidsinstallatie.. ( tsjah , ik doe dit nu wel zelf  ;D In een cafétje voordat ik een frisdrank nam , complementeerde ik de cafebaas op zen mooie set van KEF & Infinity )

.. als je dubbelglas laat zetten , omdat je vorige ruiten rare barstjes vertonen.

.. als je je auto in de vlammen zet , om te vergelijken met hoe het klinkt op je HT.

.. als je jezelf in de Gouden Gids onder "Bioscopen" laat plaatsen.


skullsplitter


The Foundation

-Als het door je dak regent in je HT , dan speel je gewoon 'the perfect storm'

The Foundation

Er is weeral een nieuwe video uit van Osama Bin Laden !!

Waneer komt er eens een DVD versie uit?

Spikebyt

Quote from: MrPink on May 21, 2002, 22:20:33
* Als je in de bioscoop op "Pause" wil drukken omdat je moet plassen ;)

Groetjes,
Oscar

Dit is volgens mij de kortste met de meeste impact  ;D
Grtnx,    Frans V.

MrPink


SiR-ROUND