Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Maikel_audionerd

Quote from: VTEC_genieter on March 19, 2017, 19:20:22
Shutter?
Ik vind meisjes met eng zwart haar heel erg eng!! [emoji33][emoji33]
Dan MOET die film wel goed zijn!
Haha ja dat is ie zeker weten, was echt genieten weer. In dit geval één meisje (een echte) met lang zwart haar

Quote from: master30 on March 20, 2017, 11:38:29
Dit was toch een Thaise film?
Meisjes uit Thailand, die vind ik ook eng in sommige gevallen  :D
Klopt dit origineel is van Thaise makelij, enne wat betreft de 'meisjes' die jij wellicht bedoeld; even goed kijken naar handen, adamsappel en luisteren naar 'haar' stem. Echte Thaise meisjes kunnen soms overigens ook behoorlijk pittig zijn. Karakter noem ik dat  :D
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Maikel_audionerd

Weet je... soms, dan zie je een film, een klassieker, die je al 4x eerder hebt gezien, en je helemaal van haver tot gort kent, en toch... kan je daar dan zo intens van genieten, 20 jaar oud inmiddels maar met oog voor detail en kwaliteit gemaakt, zeg maar good oldfashion, genieten als in... ultieme filmbeleving, een film die destijds, toen ie net uitkwam jaren op eenzame hoogte in je top 3 stond, helemaal bovenaan, en dan ze je zo'n film nu op, en dan... soms... is datzelfde gevoel er nog steeds...

Ik heb vanavond in onze Home theater equilibrium gekeken naar, nee beleeft...






Contact


:wub: :wub: :wub:

PS: sorry Luuk, ik twijfelde tussen deze en Passengers, het is toch deze oldie goldie geworden  :tounge: ;D
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

luuk123456

Geen probleem Maikel! Contact is een prima alternatief!


Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

skyfox

Ik moest aan Contact denken toen ik vanavond keek naar Arrival.

Ondanks de gemengde recensies van Arrival vond ik het een hele mooie, meeslepende film. Ik werd er echt ingezogen. Het is geen snelle scifi film zoals zovelen tegenwoordig, en daar moet je zin in hebben. Het gaat juist om de mensen, de scifi is slechts het canvas waarop de mensen geschilderd worden. De sfeer, intens. En dat op 42" met een 2.1 set, dat beloofd wat voor een grotere setting. 9/10.

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Kjelt

Ik heb contact laatst ook weer gezien maar deze kon me toch niet meer zo pakken. Ik ergerde me vooral aan de zwaar religieuze ondertoon en het soms zeer trage plot. Begin en het gegeven vond ik wel erg goed.

Maikel_audionerd

Quote from: luuk123456 on March 24, 2017, 20:49:01
Geen probleem Maikel! Contact is een prima alternatief!
Vond ik ook. De bouw gaat denk ik eindelijk beginnen begin volgende maand
Quote from: skyfox on March 24, 2017, 23:03:28
Ik moest aan Contact denken toen ik vanavond keek naar Arrival.

Ondanks de gemengde recensies van Arrival vond ik het een hele mooie, meeslepende film. Ik werd er echt ingezogen. Het is geen snelle scifi film zoals zovelen tegenwoordig, en daar moet je zin in hebben. Het gaat juist om de mensen, de scifi is slechts het canvas waarop de mensen geschilderd worden. De sfeer, intens. En dat op 42" met een 2.1 set, dat beloofd wat voor een grotere setting. 9/10.
Ja ik ook, daarom ook mijn inspiratie voor Contact gister. Arrival is ook echt waanzinnig inderdaad. Mooi verwoord  :worship:
Quote from: Kjelt on March 25, 2017, 00:59:07
Ik heb contact laatst ook weer gezien maar deze kon me toch niet meer zo pakken. Ik ergerde me vooral aan de zwaar religieuze ondertoon en het soms zeer trage plot. Begin en het gegeven vond ik wel erg goed.
Ik snap heel goed wat je bedoeld met de nogal sterk aanwezige religieuze saus maar wat ik wel heel sterk vond, en dat viel me eigenlijk deze keer pas op, is dat het ergens in geloven (jezelf of een hogere macht) aan het eind ter discussie wordt gesteld. Als je er zo over nadenkt dan geeft dat toch een iets ander perspectief. Direct bij de start van de film gister realiseerde ik me ook dat t wel veel Hollywood feel-good elementen heeft, en het altijd surrealistische geloofsovertuigende amerikaanse (en erg achterbaks in mijn opinie) rode draad was inderdaad duidelijk aanwezig
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Raymond187

Passengers gekeken. Nou had meer verwacht, had iig gene love story in space verwacht.

6je voor de mooie beelden.

mr.crash

The shawshank redemption.
Gewoon SUPER
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

buckler

Gisteren Roque One, a Star Wars Story gezien.
Heb er een beetje gemengde gevoelens over... prima film 'op zich' maar haalt het in mijn ogen bij lange na niet bij de laatste Star Wars film (the force awakens).
Een 7- wat mij betreft.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

reza

Star Wars Roque one gezien. Eindelijk een ''volwassen'' star wars film! Prima film, krijgt van mij een 7.5
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

BMWX6M

Passenger 2016.

Aardige film, mooi decor, goed gevonden...
Samsung 65" LED TV UE65KS7000, Himedia Q5 Pro, Panasonic DMP-BDT460 blu-ray, Marantz SR5010, Sub Quadral Qube 10 active, 2x Dali Zensor 5, Dali Zensor Vocal, 2x Dali Zensor pico front high en 2x art sound inbouw surround achter.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159775.0

Tallguy

Independence Day- extended version
Denon AVR-X2000 | Dune HD Lite | Dune HD 303d | Panasonic Viera TX-P55VT50 (calibrated door Frank) |  Klipsch Sub-10 | 4x B&W DM560 | 2x B&W V201 | B&W HTM62

reza

Fences, sterk geacteerd. Krijgt van mij een 7.1
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

VTEC_genieter

#30014
Gisteren op Fox, de horror: See No Evil (2006)

Getsiederrie wat een lugubere film!
Oogballen worden gewoon met de vinger uit iemands hoofd uitgeplukt en een rinkelende Nokia telefoon in iemands muil/strot langzaam induwen!!
En dan bedoel ik ook ziekelijk geslaagd!!!
Het verhaal was niet origineel, gewoon geen verhaal, simpele jonge acteurs erin met jonge meiden die in een hotel des doods moeten overleven.
Ik ging een broodje eten en het smaakte niet zo lekker toen ik die pijnlijk bloederige beelden zag.

Heerlijk, heb al een lange tijd geen zieke film gezien [emoji106][emoji106]

P.S. Deze film lijkt een beetje op de film Texas Chainsaw Massacre, want het "monster" neemt zijn slachtoffers mee naar zijn kamer......
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

buckler

Ik heb gisteren 'Fantastic Beasts and where to find them' gekeken.
Leuke film met een geweldig beeld en geluid kwaliteit.
Geef hem een 7,5.
Gezien in 4K UHD overgens...

Vanavond word het 'Hidden Figures'
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

minplus

Quote from: mr.crash on March 25, 2017, 23:38:52
The shawshank redemption.
Gewoon SUPER

Paar week geleden ook weer eens gezien. Ijzersterk.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Maikel_audionerd

Quote from: VTEC_genieter on April  1, 2017, 18:36:08
Gisteren op Fox, de horror: See No Evil (2006)

Getsiederrie wat een lugubere film!
Oogballen worden gewoon met de vinger uit iemands hoofd uitgeplukt en een rinkelende Nokia telefoon in iemands muil/strot langzaam induwen!!
En dan bedoel ik ook ziekelijk geslaagd!!!
Het verhaal was niet origineel, gewoon geen verhaal, simpele jonge acteurs erin met jonge meiden die in een hotel des doods moeten overleven.
Ik ging een broodje eten en het smaakte niet zo lekker toen ik die pijnlijk bloederige beelden zag.

Heerlijk, heb al een lange tijd geen zieke film gezien [emoji106][emoji106]

P.S. Deze film lijkt een beetje op de film Texas Chainsaw Massacre, want het "monster" neemt zijn slachtoffers mee naar zijn kamer......
Klinkt heel erg als een erg goeie tip  ;D Thanks man  :thumbs-up:
Gaan we hier ook even checken...
Wij hebben vanavond Saw II gezien, blijft legendarisch!
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Raymond187

Allied zojuist gekeken. Tja... Soort van love story @WWII

6/10

Iemand de nieuwe horror antibirth gezien? Is dat wat?

VTEC_genieter

Quote from: Maikel_audionerd on April  1, 2017, 20:37:12
Klinkt heel erg als een erg goeie tip  ;D Thanks man  :thumbs-up:
Gaan we hier ook even checken...
Wij hebben vanavond Saw II gezien, blijft legendarisch!

Ik zag op IMDB dat er ook een deel 2 is van See No Evil, met dezelfde acteur (monster) [emoji6][emoji106]

En over de film reeks (7) van Saw: Meesterlijk geniaal!
Fantastische puzzels en verhaal!! Kunstwerk!
Zo goed gemaakt dat de marteltuigen overmeesterd/overtroffen zijn door de puzzels [emoji122][emoji122]

De soundtrack klinkt ook heerlijk, het maakt je zenuwachtig [emoji33][emoji33]

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

modde239

Was aan het zappen en viel op NPO3 in de film The Perks of Being a Wallflower....had hem al 1 keer gezien maar wat een geweldige film zeg....9/10    :worship:

https://youtu.be/n5rh7O4IDc0

reza

Ben-hur, prima film. Krijgt van mij een 6.6
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LuPo

Land of Mine (Under Sandet) 8/10

Sterke film over nasleep van de oorlog.

HereIsTom

#30024
Quote from: LuPo on April  8, 2017, 08:48:14
Land of Mine (Under Sandet) 8/10

Sterke film over nasleep van de oorlog.

Ook gezien was een mooie film!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W