Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

luuk123456

#28550
Quote from: djaxx on July 16, 2015, 21:50:35
Dit wil dan wel zeggen dat jij de pracht van full blu ray blijkbaar niet kan ervaren. Dat is dan wel jammer.

Ow? oke
Als ik `n film heel graag wil zien dan neem ik genoegen met de Web-download. Als ik de film graag wil bewaren om nog eens te zien of gewoon om aan de verzameling toe te voegen, dan is er tegen die tijd vaak wel de originele versie beschikbaar...
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

larsonator

Quote from: luuk123456 on July 16, 2015, 21:51:23
Ow? oke
Als ik `n film heel graag wil zien dan neem ik genoegen met de Web-download. Als ik de film graag wil bewaren om nog eens te zien of gewoon om aan de verzameling toe te voegen, dan is er tegen die tijd vaak wel de originele versie beschikbaar...
ik vind het vloeken in de dedicated-HT-kerk ;)

luuk123456

Haha daar heb je wellicht een punt!
Ik kan gewoon niet wachten soms...
Shoot me
:-)
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

VTEC_genieter

Trouwens, ik zie nog steeds heel veel mensen lopen en kijken bij de DVD afdeling.
Wordt er nou meer DVD's of Bluray's verkocht? Wie heeft de statistieken?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

raindog

Quote from: VTEC_genieter on July 16, 2015, 22:54:30
Trouwens, ik zie nog steeds heel veel mensen lopen en kijken bij de DVD afdeling.
Wordt er nou meer DVD's of Bluray's verkocht? Wie heeft de statistieken?

Binnen mijn familie- en vriendenkring heeft bijna niemand een blu-ray speler. Als er iets gekocht wordt dan is het op dvd maar de meesten hebben inmiddels een Netflix account en/of een abonnement op HBO of Film1 via de kabel.
Het zou me niets verbazen als het aantal Netflix accounts in Nederland inmiddels het aantal blu-ray gebruikers overstijgt.

Ik vind het wel jammer dat dat bluray zo weinig populair is. Als ik over en weer binnen mijn vriendengroep blu-rays zou kunnen (uit-)lenen dan zou ik ze eerder aanschaffen.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Bas Akkerman

Quote from: raindog on July 18, 2015, 10:38:14
Binnen mijn familie- en vriendenkring heeft bijna niemand een blu-ray speler. Als er iets gekocht wordt dan is het op dvd maar de meesten hebben inmiddels een Netflix account en/of een abonnement op HBO of Film1 via de kabel.
Het zou me niets verbazen als het aantal Netflix accounts in Nederland inmiddels het aantal blu-ray gebruikers overstijgt.

Ik vind het wel jammer dat dat bluray zo weinig populair is. Als ik over en weer binnen mijn vriendengroep blu-rays zou kunnen (uit-)lenen dan zou ik ze eerder aanschaffen.
Best een goed idee eigenlijk. Ik sta er in ieder geval wel open voor...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronald-de-boer

vandaag X-Men Days of Future Past , THE ROGUE CUT gezien.
Ik vond het de moeite waard...




luuk123456

Gisteren The Fast And The Furious 7 gezien :D

Tja....slecht en leuk maar vooral lanngggg
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

VTEC_genieter

FF7 wil ik op bluray schijfje bekijken. Gaat een hele bijzondere (emotionele) film worden.

Gisteren heb ik gekeken: John Wick (actiefilm 2014, Keanu Reeves)
Het was een criminelen film, mannen in stoere pakken, stoere auto's, veel geschiet en geknok en stoere muziek. Maar het verhaal begreep ik niet helemaal.

Het was weer een bijzondere film van Keanu. Een stoere heldenfilm.
Ik heb laatst op Youtube filmpjes van hem gezien: Keanu Reeves heeft in zijn privé leven veel dieptepunten meegemaakt. Vrouw en kind verloren. Eenzaam een broodje eten op een bankje. Verder heeft ie miljoenen inkomsten aan zijn collega's geschonken.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Loondijke

#28563
Quote from: VTEC_genieter on July 27, 2015, 20:42:03
FF7 wil ik op bluray schijfje bekijken. Gaat een hele bijzondere (emotionele) film worden.

Gisteren heb ik gekeken: John Wick (actiefilm 2014, Keanu Reeves)
Het was een criminelen film, mannen in stoere pakken, stoere auto's, veel geschiet en geknok en stoere muziek. Maar het verhaal begreep ik niet helemaal.

Het was weer een bijzondere film van Keanu. Een stoere heldenfilm.
Ik heb laatst op Youtube filmpjes van hem gezien: Keanu Reeves heeft in zijn privé leven veel dieptepunten meegemaakt. Vrouw en kind verloren. Eenzaam een broodje eten op een bankje. Verder heeft ie miljoenen inkomsten aan zijn collega's geschonken.

Qua actie en geluid was de film dik in orde. Alleen het verhaal was erg mager. Dat laatste wat je vertelt wist ik niet trouwens, dat maakt het voor hem wel een bijzonder film inderdaad.

----------------------------------------------------

Gisteren Fury gekeken, nadat ik hem eigenlijk al heel erg lang in de lijst voorbij zag komen. Iedereen waar ik mee film ging kijken had hem al gezien of houdt niet van zulke films. Gisteren eindelijk de HT voor mezelf, dus de uitgelezen kans om hem op te zetten.



Het was één van de eerste films die ik zag, waar een tankbataljon echt centraal stond. Wat mij betreft is dat zeker geslaagd! Het geluid was top (heerlijk met een goede sub) en ook de beelden/shots waren goed. Tot aan het laatste gevecht vond ik het een erg sterke film en ik heb er, als WW2 "fan", echt van genoten. Het einde is redelijk over-the-top, maar ergens ook wel weer gaaf.

Het acteerwerk van Brad Pitt vond ik niet van zijn normale niveau. Ook miste ik wel wat humor hier en daar. De dialogen waren niet echt van heel hoog niveau en sommige gesprekken kwamen redelijk geforceerd over.

Maar, al met al heb ik wel echt genoten van de tankbattle tegen de Tiger en de andere actie die voorbij kwam. Zonder iets te verklappen, had het laatste deel van de film wel wat anders gemogen, maar toch krijgt de film van mij een dikke 8. Soms heeft een film genoeg aan de sfeer en setting :). Niet elke film heeft voor mij geniale dialogen, humor en dat soort zaken nodig. De tanks spreken voor zich :).
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

jeffaudio

Gisteren In the blood gekeken , erg leuke film.
Vanavond Insurgent afkijken(in atmos)  , goede geluids effecten in deze film!
Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

VTEC_genieter

@Loondijke,
Volgens de rumoeren komt er een tweede deel van John Wick [emoji6]

Fury vond ik ook een goede echt jongensfilm. Een tank is al een bruut ding en je kon thuis in je HT die knallen horen! En inderdaad, de setting/sfeer is ook zeer geslaagd [emoji106]
De film heeft voor mij ook een puntje op de i, want er speelt ook een acteur (Shane) in die in The Walking Dead heeft gespeeld. Zijn acteerwerk was weer keigoed in deze oorlogsfilm.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zymotic

Deze week begonnen aan de Blacklist. Eerste 6 afleveringen zijn erg goed iig

RonG

Afgelopen dagen Waywards Pines gezien, erg leuk.
Hopelijk komt er een S2

Gisteren ook begonnen met True Detective S2.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

jeffaudio

Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

VTEC_genieter

Nu al?

Trouwens, er komt ook een deel 2 van Sinister.
Deel 1 vond ik al serieus eng!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

jeffaudio

Quote from: VTEC_genieter on July 31, 2015, 19:43:02
Nu al?

Trouwens, er komt ook een deel 2 van Sinister.
Deel 1 vond ik al serieus eng!

ja heb hem al gezien , insidious deel 1 is nog steeds het best.
Het is wel geinig maar weer hetzelfde soort verhaal.
Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer