Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

VTEC_genieter and 4 Guests are viewing this topic.

Kjelt

Zaterdag gekeken:

Still Alice:  wat een drama en wat een k*t ziekte, voor de drama liefhebbers een must see.

Dracula untold: had ik eigenlijk als geintje voor de vriendin te pesten opgezet, we zouden toch naar bed gaan. Ik had een waardeloze film verwacht want ik ben geen horror liefhebber, maar dit was helemaal geen horror dit was fantasy (wel met veel bloedvergieten.  Bij Dracula, joh?  :dry: ) en zowel ik als mijn vriendin hebben ons best prima er mee vermaakt. Meteen uitgekeken.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raymond187

Project Almanac gekeken. Wel geinig, maar het beeld uit de eerste persoon vind ik maar irritant.

Geinig en niks vernieuwend.

6je

Ronald75

Gisteravond Lucy gekeken.. Mwa, wel aardig.

2cvman

Ik heb gister Michiel de Ruyter gezien. Keek lekker weg, geen moment verveelt in die 2.5 uur. :popcorn:
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / Tannoy mR Plafondspeakers / Sub: SVS PB-1000
canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlink en HDMI

Raymond187


RonG

Quote from: Raymond187 on May 31, 2015, 18:19:04
Ex machina,  wel leuk.

6/10

Ook gisteren gezien, goede film idd. Een 7 van mij :)

zoldar

Weet iemand ee 16 plus versie van
Michiel de ruyter te vinden
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

2cvman

die staat volop in de nieuwsgroepen. Als je belang hebt bij een nzb, dan pm je me maar
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / Tannoy mR Plafondspeakers / Sub: SVS PB-1000
canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlink en HDMI

Snutchz

De Volmaakte Mens (VPRO)

Ep. 01 t/m 03  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Bas Akkerman

Quote from: Snutchz on May 31, 2015, 22:46:40
De Volmaakte Mens (VPRO)

Ep. 01 t/m 03  8)
Zeer intrigerende reeks! Daar kun je nou eens mooi over filosoferen.

Linda is begonnen aan Orange is the new black. Ik ben er ook maar aan begonnen om weer eens wat samen te kijken. En ja, ik loop achter. :tounge:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Ik ben dit weekend beginnen kijken naar House of Cards. Wat is Spacey goed in die reeks. En het doorbreken van de 'vierde wand' is een erg leuke toevoeging.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Zymotic


eddy135

Quote from: Bas Akkerman on June  1, 2015, 15:26:51
Zeer intrigerende reeks! Daar kun je nou eens mooi over filosoferen.

Linda is begonnen aan Orange is the new black. Ik ben er ook maar aan begonnen om weer eens wat samen te kijken. En ja, ik loop achter. :tounge:
Je bent niet de enige hoor; moet ik ook nog aan beginnen... ;D
En over achterlopen gesproken; ben ooit gestart met The Sarah Connors chronicles, maar nooit afgekeken, dus binnenkort maar weer mee beginnen.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

VTEC_genieter

Is dat Terminator maar dan een serie?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

#28415
Quote from: eddy135 on June  1, 2015, 22:07:42
ben ooit gestart met The Sarah Connors chronicles, maar nooit afgekeken, dus binnenkort maar weer mee beginnen.
Daar zitten hele goede afleveringen tussen maar op het hoogtepunt is het gecancelled baal er nog steeds van  :nopompom:
Beste aflevering vind ik persoonlijk S2,E11: Self Made Man 
die is wel zo ontzettend goed qua SF verhaal an sich (los staand) dat ik hem toch wel 2x per jaar even kijk.

eddy135

Quote from: VTEC_genieter on June  2, 2015, 20:20:01
Is dat Terminator maar dan een serie?
Klopt; en zitten idd. mooie afleveringen bij, voor zover ik gezien heb...

Voor de Terminator-fan een must... :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raymond187

Gisteren GOT afl. 8 gekeken. Deze was erg vetjes  :worship:

Chappie staat op de lijst. Misschien vanavond kijken me tde vrouw. Eindelijk een thuis op de bank avondje.

Bas Akkerman

Quote from: eddy135 on June  1, 2015, 22:07:42
Je bent niet de enige hoor; moet ik ook nog aan beginnen... ;D
En over achterlopen gesproken; ben ooit gestart met The Sarah Connors chronicles, maar nooit afgekeken, dus binnenkort maar weer mee beginnen.
Ah ja, goed dat je me eraan herinnert! Die staat ook nog op mijn wensenlijst. Is hij ergens re bekijken of moet ik hem downloaden?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

rickw

Quote from: VTEC_genieter on May 25, 2015, 19:30:08
De Drunken Master ken ik.
J.Chan heeft ook de tiger-vechtstijl [emoji1]
Ik was vroeger ook wel fan van Chan en Lee. Maar sinds ik Ong Bak en Tom Yum Goong heb gezien is Tony Jaa mijn nieuwe held. Zo hard, zo veelzijdig, gewoon vet.

rickw

Gisteren The Dead Lands naar aanleiding van een trailer (daar lijken ze toch altijd wel de tofste stukje in 2.30 minuten te douwen). Ik had gehoopt op een soort Apocalypto. Helaas, een mager zesje.

Raymond187

Gisteren chappie gekeken.... Nouja gekeken ik had hem aanstaan en was boom beach op me mobiel aan het spelen.  Wat een bagger film. En tering irritant accent in die film zeg....

Net battle of five armies gekeken.  Die is wel leuk,  maar zeker niet hé beste deel

rickw

Quote from: Raymond187 on June  6, 2015, 23:01:40
Gisteren chappie gekeken.... Nouja gekeken ik had hem aanstaan en was boom beach op me mobiel aan het spelen.  Wat een bagger film. En tering irritant accent in die film zeg....
Ik zet hem net uit. Me maatje ging halverwege de film naar huis omdat ie zat te knikkebollen. Enige leuke stukje was toen die Moose kwam met ze clusterbommen.

luuk123456

Quote from: Raymond187 on June  6, 2015, 23:01:40
Gisteren chappie gekeken.... Nouja gekeken ik had hem aanstaan en was boom beach op me mobiel aan het spelen.  Wat een bagger film. En tering irritant accent in die film zeg....

Net battle of five armies gekeken.  Die is wel leuk,  maar zeker niet hé beste deel

Ik heb hem na `n half uur ook uitgezet. En inderdaad `n vreselijk irritant accent :eh:
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0