Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

J0ell

Quote from: Raymond187 on August 26, 2014, 11:21:05
Studio ghibli ofzo?


The secret world of Ariëtty inderdaad wel, a letter to momo is van  Production I.G.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Snutchz

#27551


Idee: 8,5 Uitvoering : 5,5
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LuPo

#27552
Gisteren opnieuw Marina (2013) gekeken, dit keer met mijn ouders. Ze vonden het een mooie film, net als ik!

Vanmiddag zelf The Hobbit: Desolation of Smaug opnieuw gekeken. Ook weer vet! :D Al blijft die scene met die tonnen in het water echt heel erg slecht! Die CGI van het water. :crazy:

J0ell

Quote from: LuPo on August 28, 2014, 15:36:20
Gisteren opnieuw Marina (2013) gekeken, dit keer met mijn ouders. Ze vonden het een mooie film, net als ik!

Vanmiddag zelf The Hobbit: Desolation of Smaug opnieuw gekeken. Ook weer vet! :D Al blijft die scene met die tonnen in het water echt heel erg slecht! Die CGI van het water. :crazy:

Gisteren The art of Steal gekeken. Hele film eigenlijk gedacht.. wat een slecht acteer werk.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

LuPo

Vanavond met mijn vader Lone Survivor gekeken. Ook deze had ik zelf al gezien maar wilde ik hem niet onthouden. Hij houdt namelijk nogal van actie/schiet films. :D

Top avondje met een top film!

RubenV.

Quote from: LuPo on August 28, 2014, 22:10:23
Vanavond met mijn vader Lone Survivor gekeken. Ook deze had ik zelf al gezien maar wilde ik hem niet onthouden. Hij houdt namelijk nogal van actie/schiet films. :D

Top avondje met een top film!

Blijft een gave film! Ik heb deze afgelopen week ook nog een keer opnieuw gekeken met vrienden die 'm nog niet hadden gezien.
De afgelopen week bekeken: Blended (makkelijk wegkijkertje), Mom's night out(makkelijk wegkijkertje, niet echt boeiend), The Angriest Man in Brooklyn (vond ik een beetje apart met Robin Williams), They came together (ontzettend droog maar ik kon er wle om lachen) en The Amazing Spiderman 2. Dat was een aangename verrassing, een heel stuk beter dan deel 1 vind ik.

Vanavond kijk ik Neighbors, de trailer vind ik al mooi en doorgaans vind ik dit soort films uiterst vermakelijk  :D 
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Heb vandaag de film Ted (2012) gezien  :coffee:
Was een simpele film, niet te veel spanning. Gewoon kijken, beetje lachen. Toch schattig!
Ben benieuwd naar Ted 2 volgend jaar!

@Christiaan,
Ik vond Ted toch een geslaagd film.
Check deze scene haha!
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Mark Wahlberg vind ik eerder passen bij een comedy  :)
Zijn performance in de actiefilm Transformers 4 vond ik niks.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymond187

Godzilla gekeken. Wel geinig. 6/10
Oculus gekeken. Genig, maar weinigs engs aan helaas. 6/10. Wel erg veel LFE   8)

katwax

White house down bekeken en 6.5 lijkt mij wel een correcte scoren.
Jamie Foxx tilt de film een beetje hoger, maar een hoogvlieger zou ik het niet noemen.

Aangezien deze ongeveer samen met Olympus Has Fallen is uitgekomen en het ongeveer over hetzelfde gaat kan je ze goed vergelijken, White House Down vind ik dan wel veel beter dan Olympus Has Fallen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LuPo

Quote from: RubenV. on August 30, 2014, 19:36:20
Blijft een gave film! Ik heb deze afgelopen week ook nog een keer opnieuw gekeken met vrienden die 'm nog niet hadden gezien.
De afgelopen week bekeken: Blended (makkelijk wegkijkertje), Mom's night out(makkelijk wegkijkertje, niet echt boeiend), The Angriest Man in Brooklyn (vond ik een beetje apart met Robin Williams), They came together (ontzettend droog maar ik kon er wle om lachen) en The Amazing Spiderman 2. Dat was een aangename verrassing, een heel stuk beter dan deel 1 vind ik.

Vanavond kijk ik Neighbors, de trailer vind ik al mooi en doorgaans vind ik dit soort films uiterst vermakelijk  :D

Ik heb laatst ook The Amazing Spider-Man 2 gekeken. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd al die super helden films meer van hetzelfde vind. Ze zijn niet echt vernieuwend meer helaas (op de Batman trilogie na). 7/10 max voor mij

Gisteren Winter's Tale gekeken. Qua cast leek het goed en het verhaal had ook wel wat kunnen worden, maar helaas was de uitwerking heel mager. Knap dat ze die cast bij elkaar hebben kunnen krijgen voor deze film. Erg afgeraffeld en slechte CGI. Ik kom niet verder dan een 6/10.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

gur


gur


wolfkampf

Ik zag dat gisteren de film avengers op tv was  :D die wou ik ook wel even weer zien dus die heb ik gedownload en vanmiddag bekeken  :popcorn:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

VTEC_genieter

Godzilla (2014) gezien.
Ik wist dat ik veel laag zou horen, dus volume op hard gezet :)
Mooie effecten! Deze film vind ik veel beter dan de Godzilla van 1998. Kijkt heerlijk.
Verder mooie scenes, bijvoorbeeld als ze van het vliegtuig springen en de camera op 1st person view!
En wat gaaf als Godzilla weer schreeuwt haha! De hele keuken trilt bij mij dan :)
Leuk filmavondje heb ik gehad! ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Ik zag dat er een redelijk goede versie online te vinden is van How to train your dragon 2...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raymond187

Redelijk..klopt ja een 11GB versie. Waarom zou je een redelijke versie willen kijken? Over een week of 2 is de DTS-HD versie wel uit.

LittleNinja

Met redelijk bedoelde ik een 3,5GB versie. En ik heb geen idee wanneer de BD uit komt. Overigens ga ik die wel halen want ik vind het, net als de eerste, ook een heerlijke film. In de bios hebben we hem in de NL versie gekeken in 2D, dus straks de 3D versie in engels.

Maar goed, je kunt die vraag ook terug krijgen. Waarom zou je daarop wachten als je hem nu al kan kijken in een behoorlijke kwaliteit. :D

Quote from: Raymond187 on September  3, 2014, 08:52:30
Redelijk..klopt ja een 11GB versie. Waarom zou je een redelijke versie willen kijken? Over een week of 2 is de DTS-HD versie wel uit.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raymond187

Omdat behoorlijk niet goed genoeg is voor mij ;) Ik wacht liever op de BD25 versie. Ik kijk geen films die kleiner zijn dan 12GB, TENZIJ het een oude films is.

RubenV.

Quote from: Raymond187 on September  3, 2014, 11:48:45
Omdat behoorlijk niet goed genoeg is voor mij ;) Ik wacht liever op de BD25 versie. Ik kijk geen films die kleiner zijn dan 12GB, TENZIJ het een oude films is.

+1
Voor mij alleen nog maar BD25's of BD50's. Onlangs nog een film gekeken met DTS en daarna eentje met True-HD. Die HD audioformaten maken in mijn setje best
wel een groot verschil. Het klinkt allemaal een stuk ruimtelijker en je hoort ook veel meer detail.

Eergisteren Think Like a Man Too gezien, was wel vermakelijk 6/10.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Loondijke

Quote from: Raymond187 on September  3, 2014, 11:48:45
Omdat behoorlijk niet goed genoeg is voor mij ;) Ik wacht liever op de BD25 versie. Ik kijk geen films die kleiner zijn dan 12GB, TENZIJ het een oude films is.

Mijn gedachte.

Ook op de 55" tv's is dit echt een must. Behalve bij oudere films, maar ik kijk liever een nieuwe film 1 maand later, dan dat ik hem in mindere kwaliteit bekijk.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

LittleNinja

Hahah... En dat wetende dat er verschillende mensen aan een vergelijk zijn onderworpen en de verschillen er veelal niet uit kon halen. Maar ieder zijn keuze natuurlijk. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

wolfkampf

Ik zie af en toe ook geen verschil in een goede 12 gb film of er 1 van 50 gb  :D
het enigste verschil wat ik heb is dat het veeel te lang duurt voordat ik de 50 gb film kan kijken  :tounge2:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

Loondijke

#27573
Quote from: LittleNinja on September  3, 2014, 12:45:12
Hahah... En dat wetende dat er verschillende mensen aan een vergelijk zijn onderworpen en de verschillen er veelal niet uit kon halen. Maar ieder zijn keuze natuurlijk. ;)

Een perfecte rip van 10gb doet niet onder voor een gemiddelde 25bd rip. Maar, bij 25BD weet je 99% van de gevallen dat je alles hebt (HD-audio, subs, geen compressie etc.). Bij een 10GB rip heb ik heel vaak dat de kwaliteit te wensen over laat.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Nooff

#27574
Quote from: LittleNinja on September  3, 2014, 12:45:12
Hahah... En dat wetende dat er verschillende mensen aan een vergelijk zijn onderworpen en de verschillen er veelal niet uit kon halen. Maar ieder zijn keuze natuurlijk. ;)
klopt, zowel op beeld als geluid. De meeste mensen kunnen niet eens een DTS en DTS MA track uit elkaar houden in een double blind. What the eyes see and the ears hear, the mind believes.