Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

VlisChris

Het zou zomaar goed kunnen dat de serie nog pakkender gaat worden natuurlijk. Ik ben nu bij aflevering 4 gebleven. En je merkt wel dat er meer en meer dingen uit de vorige afleveringen terug beginnen te komen. En dat er zaken beginnen te ... ontwikkelen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

modde239

Quote from: Christiaan S on April 18, 2014, 00:36:27
Het zou zomaar goed kunnen dat de serie nog pakkender gaat worden natuurlijk. Ik ben nu bij aflevering 4 gebleven. En je merkt wel dat er meer en meer dingen uit de vorige afleveringen terug beginnen te komen. En dat er zaken beginnen te ... ontwikkelen.

Hij wordt zeker beter..... :D.....ik wacht op afl 19.......

squeek

Gisteravond sinister gezien, lekker verschieten. Was best een ok film in dit genre.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Raymond187

Iemand de horror Devils due gezien? Is dat wat?

VTEC_genieter

Sinister vond ik best eng. Sfeer is erg sterk!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

skyfox

Filmavondje! Eerst Zero Dark Thirty, daarna The Interns. Ben benieuwd!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

VlisChris

Nu de aftiteling van Lone Survivor aan het kijken. Indrukwekkende film die aan het einde nog wel indrukwekkend te noemen was ook.
de matige CGI in een aantal scenes compleet voor lief genomen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

modde239

Net gekeken naar Grudge Match  :D....geweldig om die oudjes te zien en te horen.....leuke one liners......8/10


RonG

[quote author=Christiaan SEen aflevering van The Blacklist. Begin het een steeds aardigere serie te vinden. Niet echt "wereldschokkend" te noemen, maar ruim voldoende om hem af te willen kijken.
Als ik er aan denk ga ik morgen eens een begin maken met Game of Thrones. Nog nooit ook maar 1 minuut van gezien. Maar het schijnt een geweldige serie te zijn. Dus die ga ik maar eens proberen.
[/quote]

Ik zeg DOEN ;D

Gistere R.I.P.D. gezien, erg leuk ook in 3D :). Soort van MIB.

alexander2

Zonet naar de videotheek geweest het wordt The Physician.

AnubisNefer

Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

alexander2


VTEC_genieter

#27063
Videotheek??
Ouderwets gezellig! :)

Geen d/l 's??
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Martinus

Quote from: VTEC_genieter on April 19, 2014, 20:27:14
Videotheek??
Ouderwets gezellig! :)

Geen d/l 's??

ik zou ook best naar de videotheek willen, ze hebben op te ver fietsen blu rays voor 1,5 per dag. Waarom niet supporten.
............

skyfox

Videotheek, loving it! Grote collectie blurays zonder krassen voor 1,25 - 2,50 euro per dag/week. Hoewel Netflix hier in huis terrein aan het winnen is... Alleen nog niet in het HT :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

VTEC_genieter

Ik krijg nu leuke herinneringen :) Videotheek!!
Toen we voor het eerst een DVD speler hadden, ging ik met mijn broertje naar het winkelcentrum in ons wijk :)
We liepen binnen in de videotheek, het was binnen vol met DVD's, megaposters en vet coole displays, stil/rustig in de winkel met een rustig mannetje achter de hoge toonbank ;)
Die jongeman zat iedere keer met halve ogen naar zijn kleine TV te kijken, films te kijken op zacht volume.

Ik en mijn broertje kwamen enthousiast thuis met een DVD.
De film Shaft was ons allereerste DVD! Terwijl onze vader niet thuis was, gingen we ook de surround receiver stiekem gebruiken haha!

Het was een film huren en snel kijken, want de volgende dag moest die DVD terug :)
Mooie tijden waren dat!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

squeek

Quote from: VTEC_genieter on April 19, 2014, 22:02:13
Ik krijg nu leuke herinneringen :) Videotheek!!
Toen we voor het eerst een DVD speler hadden, ging ik met mijn broertje naar het winkelcentrum in ons wijk :)
We liepen binnen in de videotheek, het was binnen vol met DVD's, megaposters en vet coole displays, stil/rustig in de winkel met een rustig mannetje achter de hoge toonbank ;)
Die jongeman zat iedere keer met halve ogen naar zijn kleine TV te kijken, films te kijken op zacht volume.

Ik en mijn broertje kwamen enthousiast thuis met een DVD.
De film Shaft was ons allereerste DVD! Terwijl onze vader niet thuis was, gingen we ook de surround receiver stiekem gebruiken haha!

Het was een film huren en snel kijken, want de volgende dag moest die DVD terug :)
Mooie tijden waren dat!

Toen ik nog klein was kon ik uren tussen de vhs kaften dwalen om uiteindelijk de film mee te pakken die ik al tien keer had gezien. Zalig om eens buiten te komen voor je film te gaan halen, mensen tegen komen etc.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

modde239

Quote from: squeek on April 19, 2014, 22:15:31
Toen ik nog klein was kon ik uren tussen de vhs kaften dwalen om uiteindelijk de film mee te pakken die ik al tien keer had gezien. Zalig om eens buiten te komen voor je film te gaan halen, mensen tegen komen etc.

Of de film die je zooo graag wilde huren op was..... :crazy:....en dan met spanning een paar dagen wachten.... :D

squeek

Quote from: modde239 on April 19, 2014, 22:26:41
Of de film die je zooo graag wilde huren op was..... :crazy:....en dan met spanning een paar dagen wachten.... :D

Oh zo hatelijk dat je toekomt en ze graaien hem net voor je weg. En als je dan ging vragen of ze hem nog hadden dan vroegen ze of ze hem moesten reserveren, maar dat wilde ik dan weerniet uit koppigheid  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

MVG

Ik beheer, naast mijn dagelijkse werkzaamheden in hetzelfde bedrijf, een videotheek  :D het is een aflopende zaak jammer genoeg. Gelukkig hebben nog een schare vaste klantenkring. En enthousiast personeel wat goed hun best doet. Maar de videotheek is echt voor erbij, gelukkig want anders hadden we t nooit volgehouden. Maar ben afgelopen jaar wel erg zuinig geworden met inkopen...

skank1

Wolf of wall street
Retesaai.
6/10

Laatste 2 films v di caprio , die ik absoluut top acteur vind, trekt op geen bal, los v zn acteerprestaties.

Deze score zal velen wel tegen de borst stoten maar ik vind er echt niks aan.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

VTEC_genieter

Ik vind economie een retesaai vak. Raad jij mij ook aan die film?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

alexander2

Quote from: VTEC_genieter on April 20, 2014, 15:52:37
Ik vind economie een retesaai vak. Raad jij mij ook aan die film?

Is 1 grote videoclip het gaat maar door en door. :D
Ik vond het een topfilm en je ziet vrijwel niets van Wall Street het is meer een 'fragment' van zijn leven welke wordt gekenmerkt door drugs/drank/vrouwen en heel veel plezier maken.
Het is een film met een razendsnel tempo daar moet je van houden maar dat vond ik ook van Great Gatsby.

VTEC_genieter

Hmm.....jij kan goed verkopen Alexander ;)
Één groot vermakende fragment dus. :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers