Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

neptune

#30200
Gisteravond deel 1 voor het eerst gezien, vandaag deel 2 gezien, deel 2 vond ik (ook)zeker goed...
zet hier iets neer

Peerless Monster

Quote from: luuk123456 on July  2, 2017, 13:25:07
Ik heb de film nooit gezien, maar aan het begin van de film doodgaan en op het laatst weer niet, maakt wel nieuwsgierig! ;D

Het is niet dat het verhaal niet klopt hoor. Maar het is een hoop wat verkeerd gaat in de film.
Je komt er ook totaal niet in. Dit terwijl ik de eerste versie echt een fantastische fantasie horror is.
Maar goed, weer geld weggegooid... 😄
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Quote from: neptune on July  2, 2017, 19:04:17
Gisteravond deel 1 voor het eerst gezien, vandaag deel 2 gezien, deel 2 vond ik (ook)zeker goed...

Die staat ook op de lijst. 1 is wel een klassieker (en ook 1 van mijn favorieten) en ik ben een beetje bang..
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Kjelt

Quote from: Maikel_audionerd on July  2, 2017, 12:47:14
Hoe was die qua verhaal (buiten de gewelddadige scenes)?
Staat al heel lang op m'n lijstje maar nog nooit gekeken.
Tja eerlijk gezegd matig, het begin is goed maar de verdere uitwerking en finale was zozo.
Een beetje veel vreemde karakters bij elkaar gestopt. De film is natuurlijk al twintig jaar oud dus we zijn ondertussen wel wat beters gewend. Laat ik het zo zeggen ik zou er geen tien euro voor over hebben. Maar ik denk dat het ook persoonlijke smaak is, imdb geeft hem een 7,5 voor een spaanse film na 20 jaar is dat best een prestatie.

HereIsTom

Quote from: ppeter on July  2, 2017, 10:08:14
En we hebben genoten van de blonde stoot met haar Kodakske! 😑
Mmm... dan moeten we die ook maar eens gaan bekijken?
Is ie DTS of Atmos?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Snutchz

Quote from: Raymond187 on November 18, 2016, 16:16:18
Evil dead vind ik ook een geweldige horror...en als je dan de remake gaat kijken...leuk, maar that's al folks :)
Quote
Daarna had ik stiekem evil dead remake opgezet, maar na 15 min. zei me vrouw...DOEI!!! ik ga naar boven ga jij maar kijken.

heheheh :D

Moet zeggen dat deze wel goed is, en op een groot scherm, donker en geluid aan  :headbanging: :popcorn:
Prima dat Raymond hier nog even op terug is gekomen..
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Maikel_audionerd

Quote from: Snutchz on July  3, 2017, 00:34:13
Prima dat Raymond hier nog even op terug is gekomen..
Hahaha scherp!
Maarre ligt ook geheel aan je state of mind op dat moment natuurlijk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Raymond187

Quote from: Snutchz on July  3, 2017, 00:34:13
Prima dat Raymond hier nog even op terug is gekomen..
Let je wel op de laatste zin . Scheelt zeker vergeleken op een postzegel kijken.

Maar dan nog zeker niet beter dan origineel. En die had ik voor het eerst gekeken op zo,n video8 op een TV cm 30cm

reza

Quote from: HereIsTom on July  2, 2017, 23:22:34
Mmm... dan moeten we die ook maar eens gaan bekijken?
Is ie DTS of Atmos?


Een heerlijke Atmos track!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ppeter

Quote from: reza on July  3, 2017, 08:34:42
Een heerlijke Atmos track!!
Was een stream met DD.
ATMOS? Een download dan?
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

neptune

Quote from: Peerless Monster on July  2, 2017, 20:05:34
Die staat ook op de lijst. 1 is wel een klassieker (en ook 1 van mijn favorieten) en ik ben een beetje bang..
Als je verwachting te hoog is valt het meestal tegen, ik vond het eerlijk gezegd beter dan 1, maar ja, die had ik nooit verder dan de eerste 'shitty' scene gekeken ;D
zet hier iets neer

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Snutchz

Quote from: Raymond187 on July  3, 2017, 07:57:47
Let je wel op de laatste zin . Scheelt zeker vergeleken op een postzegel kijken.
Ja en een overbelichte ruimte met het geluid uit is uiteraard ook geen porem..  :tounge2: ..is geen remake, maar 'n reboot.. misschien zelfs wel 'n sequel? En in vergelijking met 't IMAX theater is dat scherm van jou maar 'n postzegeltje zeg.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raymond187

Ik zit een meter van mijn scherm af. Dat is behoorlijk IMAX feeling hoor  :headbanging:

Snutchz



O jullie zijn onderdeel van -the tiny house movement- ? ..dat vind ik dan wel weer gaaf  :clapping:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raymond187


HereIsTom

Quote from: Snutchz on July  4, 2017, 16:42:34

O jullie zijn onderdeel van -the tiny house movement- ? ..dat vind ik dan wel weer gaaf  :clapping:
Ja mooi, zoiets zoek ik ook nog, waar staat deze?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Raymond187

Ha, Hellbound AKA Hellraiser 2 op blu ray. Ben benieuwd of het beeld goed is, al vind ik het juist ook weer gaaf als het een beetje grainy is, want het is een oude horror, maar deze valt in mijn top 3 .

Clive Barker heeft wel meerdere toppers gemaakt.

Van de Hellraiser reeks vind ik II en IV het beste.

@Maikel, ALS je deze nog niet gezien hebt oi oi tip van de week  :headbanging:

Maikel_audionerd

Quote from: Raymond187 on July  4, 2017, 20:44:32
Ha, Hellbound AKA Hellraiser 2 op blu ray. Ben benieuwd of het beeld goed is, al vind ik het juist ook weer gaaf als het een beetje grainy is, want het is een oude horror, maar deze valt in mijn top 3 .

Clive Barker heeft wel meerdere toppers gemaakt.

Van de Hellraiser reeks vind ik II en IV het beste.

@Maikel, ALS je deze nog niet gezien hebt oi oi tip van de week  :headbanging:
Ooh normaal mijd ik delen 2,3,etc als de -jeweetwel- Meestal bedroevend slecht, vooral in horrorland, maar ik hoor net dat ik hiervoor een dikke dikke uitzondering moet maken: Check!
In ga m ff scoren  :thumbs-up: Thanks for the tip  :clapping:
PS: Grainy is het best bij dit soort klassiekers
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

GPO

#30219
Quote from: skyfox on June 21, 2017, 22:52:02
Vanavond gekeken naar Deepwater Horizon. Ik had er niet heel veel van verwacht, geen idee waarom niet eigenlijk. Wellicht daardoor bovengemiddeld van deze film genoten. Helaas gebeurd op een waargebeurd verhaal, wat een hel moet dat geweest zijn op dat moment. Het einde was dan wel een typisch gevalletje Hollywood, helaas. Ach ja...

Wat mij betreft een dikke aanrader: 8/10

Stond al langer te wachten op de NAS hier. Vanavond dan maar eens gekeken. Indrukwekkende film met behoorlijk dikke soundtrack/LFE geweld. Ik heb in ieder geval niets van het onweer gehoord...  :clapping:

De film geeft denk een heel aardig beeld over hoe het op een boorplatform aan toe gaat als de "shit hits the fan" zeg maar....  :blink: :blink:
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

skyfox

Quote from: GPO on July  7, 2017, 00:09:54
Stond al langer te wachten op de NAS hier. Vanavond dan maar eens gekeken. Indrukwekkende film met behoorlijk dikke soundtrack/LFE geweld. Ik heb in ieder geval niets van het onweer gehoord...  :clapping:

De film geeft denk een heel aardig beeld over hoe het op een boorplatform aan toe gaat als de "shit hits the fan" zeg maar....  :blink: :blink:

Er zit zeker genoeg geweld in de soundtrack verwerkt. Mooi dat de film je beviel!

Zelf de film Logan gekeken. Ik had van tevoren m'n twijfels vanwege de verdeeldheid in de reviews. Wellicht daardoor was ik positief verrast. Het is geen traditionele x-men film, maar daardoor wellicht voor mij veel aantrekkelijker. Het voelt "realistischer", rauwer. 8,5/10!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

N1v3K


modde239

Seizoen 1 van Six uitgekeken een erg goede serie....een aanrader...... :popcorn:

https://youtu.be/4yLrq1uFwgY

wolfkampf

Quote from: modde239 on July  8, 2017, 03:38:55
Seizoen 1 van Six uitgekeken een erg goede serie....een aanrader...... :popcorn:

https://youtu.be/4yLrq1uFwgY

Die kende ik niet.  Ziet er super goed uit!! :clapping:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0