Onze slaapkamer cinema in wording (pas op veel plaatjes!)

Started by )p(, July 19, 2005, 16:12:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz


)p(

Quote from: garmtz on December 20, 2005, 18:10:27
Leuk, PJ Harvey in die eerste foto's... 8)

En in hd! In de heineken muziekhal had ze precies hetzelfde setje aan...geweldige muziek, geweldige vrouw, maar uhm die roze leggings met die witte laarsjes...tja we kunnen natuurlijk niet allemaal in het zwart ;)

peter


garmtz

Quote from: vpv on December 20, 2005, 22:17:57
En in hd! In de heineken muziekhal had ze precies hetzelfde setje aan...geweldige muziek, geweldige vrouw, maar uhm die roze leggings met die witte laarsjes...tja we kunnen natuurlijk niet allemaal in het zwart ;)

Lekker late reactie....  ::)  Heb haar ook live gezien. Had ook wel in het rijtje in het andere topic kunnen staan... ;)  Ik vind haar echt een van de (zoniet DE) stoerste vrouwen in de pop-muziek.

)p(

Quote from: garmtz on February  2, 2006, 21:08:17
Lekker late reactie....  ::)  Heb haar ook live gezien. Had ook wel in het rijtje in het andere topic kunnen staan... ;)  Ik vind haar echt een van de (zoniet DE) stoerste vrouwen in de pop-muziek.

Als je wil kan ik wel een kopietje maken van die hd uitzending van het bizarre festival en bijvoorbeeld bij Bjorn even in de bus gooien die woont hier toch slechts een paar straten verderop, ik neem aan dat je hem toch regelmatig ziet  ;)

peter