STAAT UW OMGEVING ER NIET BIJ ????

Started by J.A.F._Doorhof, July 15, 2005, 16:46:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Dat ga ik niet redden in een standaard tour.
Reistijd is 2.10 en als ik uitga van minimaal 4 mensen om de tour rendabel te maken dan zou ik een dag moeten draaien van een dikke 12 uur wat met dit soort afstanden onverantwoord is.

Wat een optie is, is dat we meerdere mensen tezamen proberen te krijgen en een weekend tour plannen, of een tour verspreidt over 2 dagen waarbij we een overnachting nemen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jules peters

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 15, 2005, 16:46:04
Mail ons dan even dan maken we dit voor u aan.

Beste Frank,

Ik zou graag mijn TV willen laten calibreren. Is er al een tour gepland voor Zuid-Limburg?
Mijn TV is een Pana 55VT50.
Jules Peters e-mail; [email protected]

Tot horens,
met vriendelijke groet,

Jules

J.A.F._Doorhof

Zuid limburg zit er niet in qua afstand.
Het beste is om toch met een toestel deze kant op te komen.
OF er moeten minimaal 6-7 mensen interesse hebben.
Om een tour op die afstand rendabel te maken hebben we minimaal 6 mensen nodig omdat er ook een overnachting bij zal moeten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

tattoolover

#328
Woon zelf in Kerkrade (Zuid-Limburg) en wil voor mijn Panasonic ook wel een ISF Calibratie !!!
We zijn dus al met z''n tweetjes  ;D
Gr.Ton


P.S.Je kunt gerust bij mij op de bank overnachten,hahaha

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

tattoolover

Weet je geen " mannetje" in het schone limburgse land die het voor me zou kunnen doen.
Zit zelf aan Stassen te denken,maar hoor het graag van jou,daar ik alleen maar prima reacties lees van jouwn kalibraties.
Het mag gerust in een mailtje,zo doe je niemand te kort en kan er geen gezeik komen ;)
Gr.Ton

P.S.fijne avond :pompom:

J.A.F._Doorhof

Ik heb geen ervaring met andere calibrateurs, sorry.
Wel weet ik dat er behoorlijk wat "beunhazen" jammer genoeg rond lopen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rico_nl

Kom je weer eens in Groningen en omgeving?
Heb nu een Samsung Plasma PS51E6500 en wil die wel gecalibreerd hebben.
Mijn Epson TW2900 die ik toen bij je gekocht heb zit nu rond de 200uren en moet ook weer eens gecalibreerd worden maar dat kan dacht ik alleen in Emmeloord. Kan die Plasma helaas niet rechtop in mijn auto vervoeren anders was dat een optie geweest.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bernard

Hallo,

Graag verneem ik of het plaatsje Stokkum ('s-Heerenberg) een keer aan gedaan kan worden!
Het gaat om een Panasonic P55VT60.

Groeten,
Ben

J.A.F._Doorhof

Hi,
Eventueel kan hij bij de Arnhem tour erbij op 24 Juli
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jvdh

Beste Frank,

In 2008 ben je een keer bij me in Breukelen langs geweest, inmiddels verhuisd naar een nabij liggend dorpje.

Ligt tussen Utrecht en Amsterdam (A2 Afslag Breukelen en dan 4 km).
Wanneer is ongeveer een nieuwe tour te verwachten?

tv : Sony 55W905A

groet,
Jan





J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Shorkan

Ha Frank, laatste keer is het helaas niet gelukt i.v.m. vakanties en jou operatie.

Zou je een nieuw topic willen aanmaken waar ik mijn ouders kan inschrijven? Gaat om Schagen (omgeving Alkmaar)
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

Pieter Hoenderdos

Is calibratie van een nieuwe Panasonic plasma (TX-P60ZT60E) mogelijk/nodig?

Ik woon in Lelystad, maar heb geen vervoer waarmee ik zo'n 60 inch naar u toe kan brengen in Emmeloord.

Is er binnen afzienbare tijd weer een tour naar deze contreien?

Groeten van Pieter

J.A.F._Doorhof

Hi
Dat is zeker mogelijk.
Lelystad kan in nagenoeg alle tours op de terug/heen reis.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Roderik

Graag zou ik me ook aanmelden voor een 'tour'.
Ik ben woonachtig in Oss, en mijn 65 inch samsung pak ik ook niet zo een twee drie onder mijn arm  ;)

Ik zag Oss/Den Bosch/Eindhoven nog niet in de lijst staan.


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Miss_80

Hoi,

Ik heb ondertussen begrepen dat Lelystad zo'n beetje aangedaan kan worden in elke tour, maar wil dit forum verder niet gaan vervuilen door me overal aan te melden.  Kan je aangeven op welke data er tijd zou zijn om langs te komen?
Het gaat om een Panasonic 46GT30 die hier nu ongeveer ongeveer 2 jr hangt (feb 2012).

Alvast bedankt

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Miss_80

Wow, Ik had niet verwacht dat je zo snel een plekje zou hebben  ;D  Ik heb even mijn agenda erbij gepakt en zou maandag 4 nov een optie voor je zijn? Die dag werk ik toch al thuis dus ben dan heel flexibel.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Miss_80

Dat is mooi balen voor mij.  :dry: Misschien moet ik de vraag anders stellen, wat zijn je mogelijkheden in November (vanaf 15 nov ivm vakantie)? Vooralsnog zie ik slechts 1 datum in de threads staan en die is dinsdag. Bij de rest is nog op basis van inschrijving dus kan ik nog niet zeggen of ik die datum kan aanhaken. Moet er de agenda van kantoor naast houden om te zien of ik thuis kan werken die dag.

J.A.F._Doorhof

In feite kan dus elke tour die langs Lelystad loopt, en dat is nagenoeg elke tour.
Dus zodra er een datum bekend is van een tour kun je daarop inhaken.

Nog flexibeler kan ik het niet maken :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RandyAmsterdam

Frank ik woon in Aalsmeer, tegen Amsterdam en Hoofddorp aan. Ik zie wel een tour Amsterdam Alkmaar staan. Moet deze nog worden ingepland? Als je deze tour al hebt gedaan, welke tour kan ik me dan inschrijven?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview