Art for the Ear room.The start of new era. Welcome in the world of Accuphase

Started by Maximus_Aurelius, July 2, 2005, 16:36:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rody

Quote from: Maximus_Aurelius on July 27, 2005, 20:06:05
Zo nu een complete update van mijn Stereo set > kamer.
Alles wat hiervoor gezegd is en qua opstelling is verleden tijd  O0

De ALR/Jordan Note3 op standaard.Achtergrond de KefQ5 die verkocht zijn aan mede forumlid ;D


Zoals jullie zien is er een groot gat tussen de LS bij de achterwand.
Mijn Hifirack stond opzij.
Maar omdat het veel nadelen met zich meenam heb ik het weer verplaats.ook omdat nou een kompakt luidspreker zijn dan veranderd de zaak veel.
En de LS kabels worden veels te lang , vandaar dat ik weer omgezet heb.

Zo ziet het er nou uit ;D

Enige verandering.
Op mijn rack zat nog een verdieping die ik eraf gehaald heb.Tweede verandering is kastje wat bij het rack zit zat eerst links nou rechts.Komt de apparatuur niet in de verdrukking zoals jullie zien.

Qua klank is dit de beste oplossing die ik heb gevonden.

De veranderingen die nog gaan komen:
- Andere standaards
- Andere LS kabel
- Versterker update.

Mijn setup:
Versterker - Primare i21
Luidsprekers - ALR/Jordan Note 3
Standaards - Atacama nexus 7 > Alternatief
MD speler - Sony MDS JB 980
Rack - Creaktiv audio 21
Interlink - Siltech MXT New York
Luidspreker kabel - Standaard kabel 3 euro per meter dikte 2.5

Vergeet je je cdspeler niet? :)

Maximus_Aurelius

#26
Quote from: Rody on July 27, 2005, 20:13:49
Vergeet je je cdspeler niet? :)

:-\ :-\ :-\ klopt helemaal vergeten.
Is al bijgevoegd ;)


Nogmaals
Mijn setup:
Versterker - Primare i21
Cdspeler - AVM Evolution cd3
Luidsprekers - ALR/Jordan Note 3
Standaards - Atacama nexus 7 > Alternatief
MD speler - Sony MDS JB 980
Rack - Creaktiv audio 21
Interlink - Siltech MXT New York
Luidspreker kabel - Standaard kabel 3 euro per meter dikte 2.5
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

Gave set hoor maximus. Zijn je nieuwe speaker lekker aan het inspelen? Of doe je dat tijdens het luisteren?

Maximus_Aurelius

#28
Quote from: Ruben on July 28, 2005, 15:51:55
Gave set hoor maximus. Zijn je nieuwe speaker lekker aan het inspelen? Of doe je dat tijdens het luisteren?

Beide ;D
Het is wel zo als ik ga eten en in de avond als ik tv kijk laat ik de muziek aan staan ;)

Maar ik luister al zeer veel na de luidsprekers.
Maar ik heb het weer omgegooid zoals je zag op de foto's en het klinkt nou vele malen beter.
Dadelijk ga ik nog weer eens wat testen.
Ik heb nou de LS bi-wire aangesloten maar ga het eens proberen met single wire.;D
Gewoon luisteren of er verschil inzit ;)

En ben ook met de Passive Membram bezig.Er zitten 2 ringen op wat het laagweergave inhoudt.Eentje minder strakker laag etc etc.Zetten ze in de handleiding , dus daar ben ik ook mee aan het klooien , kijken wat het beste voor mij is.;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

wil

Mooie set in een klein hokkie. Omdat het niet altijd gaat zoals het moet, moet het vaak zoals het gaat en dan gaat het ook ;).
Maar nog even over die deur. Heeft ie van die kunstof deurstijlen? Als dat zo is kan je het hele kozijn er uit halen en dan draait je deur vanaf de rechterkant naar buiten open (van de kamer uit gezien dan). Dat zou toch erg handig zijn. Kijk eens naar die deurstijlen, misschien zitten er 5 schroeven achter dopjes in per kant. Losschroeven en omdraaien. Kan het niet, dan laat je het zo :)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Maximus_Aurelius

#30
Quote from: wil on July 28, 2005, 17:20:26
Mooie set in een klein hokkie. Omdat het niet altijd gaat zoals het moet, moet het vaak zoals het gaat en dan gaat het ook ;).
Maar nog even over die deur. Heeft ie van die kunstof deurstijlen? Als dat zo is kan je het hele kozijn er uit halen en dan draait je deur vanaf de rechterkant naar buiten open (van de kamer uit gezien dan). Dat zou toch erg handig zijn. Kijk eens naar die deurstijlen, misschien zitten er 5 schroeven achter dopjes in per kant. Losschroeven en omdraaien. Kan het niet, dan laat je het zo :)

wil

Het is een goede tip wat je geeft maar helaas pindakaas zal dat niet gaan.Geen kunstof kozijnen.
En als het zou gaan komt er een ander punt bij kijken als hij naar buiten opendraait dan kom ik nooit meer mijn kamer uit.Omdat ik over een gang moet lopen die niet heel breed is ;D ;)

Maar ik heb totaal uit geen last van de deur , hij gaat perfect open zonder dat er enige hinder ondervonden wordt.
En er bestond ook een mogelijkheid een schuifdeur.Maar dat hoeft niet omdat ik geen last heb van de deur ook niet als hij openstaat.

Er is weer wat veranderd , laatste foto zien jullie een witte muur achter mijn rack , deze is gedeelte weg daar hangt een grote vlag aan de muur.Kleinen verandering.

Ik zeg altijd zo , stereo of HT kan in elke ruimte gemaakt worden.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

kippekop

Ben je er al uit wat voor nieuwe stands je zou willen? Ik ben zelf nu ook wel benieuwd aan het worden als ik hoor dat die atacama dingen toch niet echt al te super zijn...ik heb zelf het idee dat ze erg stevig en zwaar zijn voor het geld, alleen mijn twijfels over de stabiliteit van de voet
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Rody

Quote from: kippekop on July 28, 2005, 22:49:15
Ben je er al uit wat voor nieuwe stands je zou willen? Ik ben zelf nu ook wel benieuwd aan het worden als ik hoor dat die atacama dingen toch niet echt al te super zijn...ik heb zelf het idee dat ze erg stevig en zwaar zijn voor het geld, alleen mijn twijfels over de stabiliteit van de voet

Voor het geld zijn het prima dingen, beetje met zand vullen helpt ook al wel.
We hebben het hier dan over de Nexus serie.

Maximus_Aurelius

#33
Quote from: kippekop on July 28, 2005, 22:49:15
Ben je er al uit wat voor nieuwe stands je zou willen? Ik ben zelf nu ook wel benieuwd aan het worden als ik hoor dat die atacama dingen toch niet echt al te super zijn...ik heb zelf het idee dat ze erg stevig en zwaar zijn voor het geld, alleen mijn twijfels over de stabiliteit van de voet

Ik denk toch de dynaudio stand 4 , maar er is hier een lange levertijd op  :-X Dus kijk nog even verder wat er op de markt is
Die Atacama zijn goede stands voor het geld , zelf vind ik ze niet instabiel , maar als je spikes eronder gaat zetten word het een ander verhaal met mijn luidspreker.

Klik de link. Deze lijken me ook wel wat http://www.audiomagic.dk/genta.html
Deze ook http://www.audiovision-shop.de/Preise/Produktinfo/Target/stand_four.htm maar dan moet ik even met de LS passen als dat gaat.Komen er beide ook nog goed uit ook ;) ;D

Quote from: Rody on July 28, 2005, 23:01:24
Voor het geld zijn het prima dingen, beetje met zand vullen helpt ook al wel.
We hebben het hier dan over de Nexus serie.

Ik heb ze niet met zand gevuld , ik zit op een betonnenvloer dus is al stabiel , beter kun je het niet hebben op zo'n vloer te zitten.Is wat anders als je hout hebt etc etc.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

Ik denk dat die target's erg mooi zullen staan onder deze speakers.

kippekop

Quote from: Maximus_Aurelius on July 29, 2005, 11:38:52
Ik denk toch de dynaudio stand 4 , maar er is hier een lange levertijd op  :-X Dus kijk nog even verder wat er op de markt is
Die Atacama zijn goede stands voor het geld , zelf vind ik ze niet instabiel , maar als je spikes eronder gaat zetten word het een ander verhaal met mijn luidspreker.

Omdat je speakers zo zwaar zijn of...??

Ik denk dat ik helaas dat soort stands qua looks hier niet binnenkrijg....  :-\
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Maximus_Aurelius

Ik zit ook eens op de site vaan de importeur Audiomagic te kijken , staan wat duidelijkere foto's maar samen met de Target stands vind ik deze het mooiste ;D

Wordt er niet gemakkelijker op ;)

1 voordeel ten opzichte van de Dynaudio stands , Target en audiomagic zijn neutraal.[Mierenneukmodus] Dynaudio zit een plaat op met dynaudio erop.[/Mierenneukmodus]

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

#37
Quote from: kippekop on July 29, 2005, 11:55:27
Omdat je speakers zo zwaar zijn of...??

Ik denk dat ik helaas dat soort stands qua looks hier niet binnenkrijg....  :-\

Mijn LS zijn 10.6 kg wat vrij zwaar is voor een kompakt LS , maar als ik ze til lijken ze veel zwaarder.(echt hout he)
Zodra de spikes eronder zitten beginnen de stands wat te schommelen.

Ik had deze stands nog voorheen voor mijn surround , hebben de Kef Q1 op gestaan en ze hebben een goede dienst gedaan.Nou heb ik ze bij mijn moeder weggehaald even tijdelijk tot dat ik nieuwe heb.Maar omdat het vakantie periode is moet men rekening houden dat er een (lange) levertijd op zit. >:(
Dat is ook even een fijne tijd om te orienteren. ;D wat er zoal te krijgen is.Zie mijn 2 links die ik al gegeven heb.

Maar de Nexus serie is een perfecte stand voor surround LS op te zetten die niet al te zwaar is.Maar Atacama heeft ook de SE serie en de SL serie die vele malen steviger zijn ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Rody

#38
Op AV123.com nog een thread over stands. Misschien staat er wat tussen voor je.

http://forum.av123.com/showthread.php?s=&threadid=5841&perpage=15&pagenumber=1

Of misschien is dit wat voor je:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30607.0

Peerless Monster

Leuke set Maximus. Vind de AVM wel errug mooi!
Ik heb ff wel een opmerking van andere aard...

Het woordje off in je handtekening moet met 1 f. Viel me gelijk op.
I am a big fan of Metallica oid wordt het dan.

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Audiofiel

#40
Is dat voetbal-logica, Wil?

Quote from: wil on July 28, 2005, 17:20:26
Omdat het niet altijd gaat zoals het moet, moet het vaak zoals het gaat en dan gaat het ook ;).

En ook nog:

QuoteKan het niet, dan laat je het zo :)

begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

#41
QuoteCitaat
Kan het niet, dan laat je het zo


begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint met begin eens een zin die begint


Als het lang duurt, dan wacht ik nog wel even...  ;D

Kost dat apparaat nou duur, voor de prijs van het bedrag  ???  ;D ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Maximus_Aurelius

Quote from: Peerless Monster on July 29, 2005, 15:25:48
Leuke set Maximus. Vind de AVM wel errug mooi!
Ik heb ff wel een opmerking van andere aard...

Het woordje off in je handtekening moet met 1 f. Viel me gelijk op.
I am a big fan of Metallica oid wordt het dan.


Thx voor het compliment , AVM vind ik zo wie zo mooie apparaten.Moet je de AMP lijn eens aanzien :o die zijn echt mooi.

Omdat je geloofwaardig overkomt met Off maar 1 F heb ik het veranderd ;) ;D
Maar dat het je nou (pas) opvalt , loop toch al een tijdje rond op het forum ;) O0

@Rody thx voor de links wat betreft de stands , ga ze eens door lezen
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Ik wist niet dat er zoveel verschillende soorten stands waren van alle rangen en standen ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Peerless Monster

QuoteOmdat je geloofwaardig overkomt met Off maar 1 F heb ik het veranderd  
Maar dat het je nou (pas) opvalt , loop toch al een tijdje rond op het forum

Ik ken nog niet iedereen en ik lees niet altijd de handtekening ;).
Mijn oog viel er per ongeluk op ;).

DIe AMP lijn is ook gewoon geweldig! ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maximus_Aurelius

Quote from: Peerless Monster on July 29, 2005, 16:42:10
Ik ken nog niet iedereen en ik lees niet altijd de handtekening ;).
Mijn oog viel er per ongeluk op ;).

DIe AMP lijn is ook gewoon geweldig! ;D

Helaas ook de prijs ;D ;D ;D
Maar voorlopig dromen mag ;)


QuoteOf misschien is dit wat voor je:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30607.0

Helaas in het zilver , ik zoek wat in het zwart wat ik beter bij mijn LS vind passen.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Rody

Quote from: Maximus_Aurelius on July 29, 2005, 16:34:29
Thx voor het compliment , AVM vind ik zo wie zo mooie apparaten.Moet je de AMP lijn eens aanzien :o die zijn echt mooi.

Omdat je geloofwaardig overkomt met Off maar 1 F heb ik het veranderd ;) ;D
Maar dat het je nou (pas) opvalt , loop toch al een tijdje rond op het forum ;) O0

@Rody thx voor de links wat betreft de stands , ga ze eens door lezen

Ik heb het ook al een keer tegen je gezegd  ;)

Maximus_Aurelius

#48
Quote from: Rody on July 29, 2005, 19:12:25
Ik heb het ook al een keer tegen je gezegd  ;)

Wat heb jij gezegd.Als het met de F van Off te maken heeft , volgens mij niet.Er zei toen wel iemand met de i'am( ik had i'am moest zijn i'm) , maar nooit de 2 FF's ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Rody

Quote from: Maximus_Aurelius on July 29, 2005, 19:16:26
Wat heb jij gezegd.Als het met de F van Off te maken heeft , volgens mij niet.Er zei toen wel iemand met de i'am( ik had i'am moest zijn i'm) , maar nooit de 2 FF's ;)

Jawel hoor ;D

Quote from: Rody on January 14, 2005, 15:38:38
Even off-topic, kijk is ff naar je sig:
I'am a big fan off Metallica ???
I am / I'm a big fan of Metallica!